XXL Nutrition

4/5 maanden off geweest

Bezoekers in dit topic

Rene S

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
59
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Hallo dbb's,

Ik wil even jullie mening en advies.

Na een lange periode van kuren (7,5 maand) (Hiervoor al wat kuurtjes gedaan met Test E, Deca, winstrol)
Eerste drie maanden:

Kickstart Dianabol 6 weken
Test E 500mg EW
Tren E 300mg EW
Mast E 600mg EW

Korte bridge van Test E 250mg EW

Tweede periode van 3 maanden
Test E 500mg EW
Bold 400mg EW
Mast E 600mg EW

Meegelopen 500iu HCG elke 5 dagen

Nakuur:
1500iu HCG elke 3 dagen voor 2 weken, dit afgebouwd naar 500iu elke 3 dagen. Totaal 4 weken hcg gebruikt.
Nolvadex 6 weken gebruikt. Continu 30mg

Nu ben ik sinds midden oktober gestopt. Het is nu midden februari dus ben 4 maanden off. Trainingen beginnen sinds een maand weer 'lekkerder' te worden, mijn libido is nog steeds erg laag. Van dagelijks seks naar 2 tot 3 keer per week. Alles werkt wel naar behoren.

Ik heb begin maar een afspraak met een coach, ik wil dit jaar echt alles op alles zetten om een zeer scherp fysiek te krijgen. Nu wil ik graag van jullie weten. Is het verstandig om in maart weer te beginnen met een kuur? Zo ja, aan wat voor kuur zaten jullie te denken?

Ik zelf zat te denken aan Test E met dihydroboldenone of MENT of toch primobolan.

Ik zit nu op een vetpercentage van zo'n 12 procent, met een gewicht van 95 kilogram. Ik ben 179cm.

Thanks voor de reacties.
 
mijn libido is nog steeds erg laag. Van dagelijks seks naar 2 tot 3 keer per week.

Wanneer je 20 bent en een prille nieuwe relatie hebt met een geil ding die je dagelijks ziet, dan is 2-3 keer per week idd een laag gemiddelde.

Als je pakweg 26-27 bent en al jaren een vaste relatie hebt, is 2-3 keer per week een heel goed/hoog gemiddelde.
 
Wanneer je 20 bent en een prille nieuwe relatie hebt met een geil ding die je dagelijks ziet, dan is 2-3 keer per week idd een laag gemiddelde.

Als je pakweg 26-27 bent en al jaren een vaste relatie hebt, is 2-3 keer per week een heel goed/hoog gemiddelde.

Haha, ik ben 23 jaar en heb een relatie van 1,5 jaar. Dus dat zal wellicht ook meespelen.
 
Haha, ik ben 23 jaar en heb een relatie van 1,5 jaar. Dus dat zal wellicht ook meespelen.

Dan lijkt 3 keer per week een goed gemiddelde.

Belangrijk is je gevoel tijdens seks. Moet je jezelf pushen om te presteren of gaat het vanzelf en zou je haar wel kunnen 'opeten'?

In het tweede geval zit je best goed lijkt me ;)


Over je vraag om te kuren. Wat is jouw bedoeling? Lange tijd gaan blasten/cruisen of steeds korte kuurtjes met de bedoeling om tussendoor te herstellen?
 
Dan lijkt 3 keer per week een goed gemiddelde.

Belangrijk is je gevoel tijdens seks. Moet je jezelf pushen om te presteren of gaat het vanzelf en zou je haar wel kunnen 'opeten'?

In het tweede geval zit je best goed lijkt me ;)


Over je vraag om te kuren. Wat is jouw bedoeling? Lange tijd gaan blasten/cruisen of steeds korte kuurtjes met de bedoeling om tussendoor te herstellen?


Ja, dat is het juist. Libido is niet zoals het geweest is. Ik moet mezelf er echt toe zetten om seks te hebben.

Mijn bedoeling is blasten cruisen. Maar eind dit jaar toch wel weer even off, ivm kinderwens in 2019.
 
Aan de hand van ervaring met bloedwaarden denk ik niet dat je met 4-5 maanden hersteld bent na zo lang on zijn.

Bloedtest doen zal het uitwijzen, maar je libido geeft al een indicatie.
 
Aan de hand van ervaring met bloedwaarden denk ik niet dat je met 4-5 maanden hersteld bent na zo lang on zijn.

Bloedtest doen zal het uitwijzen, maar je libido geeft al een indicatie.

Wat is het nadeel om tóch weer te gaan kuren als je niet volledig hersteld bent?
 
En iemand tips omtrent bloedtest? Gewoon via huisarts en welke waarden zijn relevant om te checken?
 
Wat is het nadeel om tóch weer te gaan kuren als je niet volledig hersteld bent?
Nog langer herstel, onevenredig aan lengte kuur. Maw je herstel gaat langer zijn tov volledig herstellen - kuren - volledig herstellen.

Bloedtest via huisarts of bloedwaardentest.nl (flex challenge test is perfect).
 
Wanneer je 20 bent en een prille nieuwe relatie hebt met een geil ding die je dagelijks ziet, dan is 2-3 keer per week idd een laag gemiddelde.

Als je pakweg 26-27 bent en al jaren een vaste relatie hebt, is 2-3 keer per week een heel goed/hoog gemiddelde.
Ik wou al zeggen, tijdens kuur is 2-3 keer per week al vaker dan normaal whaha
 
Back
Naar boven