XXL Nutrition

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Supertinus

Novice
Lid geworden
6 feb 2019
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Ben van plan om met deze te beginnen, word 2e keer test tren voor mij. 3e kuur totaal. 1e kuur was test , bold , winstrol.
2e test, tren
Stats;
90kg
180cm
Vp 10%
Nieuwe kuur als volgt
wk 1-4 40 mg winstrol
wk 1-12 250 mg test-e
wk 1-10 300 mg tren-e
wk 14-17 20 mg nolva/dag
Hcg 500iu EW
 
Winstrol er maar uit, als je kick wilt pak je tren Ace waar 150mg ew voldoet bij je test.
hcg 500iu eod t/m nakuur
 
Winstrol er maar uit, als je kick wilt pak je tren Ace waar 150mg ew voldoet bij je test.
hcg 500iu eod t/m nakuur
Thanks voor tip, tot wanneer adviseer je ? Ipv winstrol 1 - 4 tren A ?
 
Week of 8 of hele kuur kan ook
 
Ik zou eerder 500iu 2x/week t/m eerste week van de nakuur adviseren
Moet jij weten.

zal het toelichten voor TS:
bij TRT dosis van ~83mg test EW is 100iu ED aanbevolen.(hgl)
Je mag uitgaan dat wanneer je test hoger is dat je HCG ook hoger moet doseren, en het is ook uit onderzoeken gebleken dat 250iu eod/500iu 2xpw te weinig is.
ugl HCG is vaak ook nog ondergedooseerd, dus zit je met 500iu eod(1750iu ew) redelijk safe.

edit:typo
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik de winstrol gewoon weg laat en verder hetzelfde aanhoud zonder kick
Kan ook prima, gaf de Ace aan omdat je kick wilt, die knalt er eerder in dan E. Dit vanwege korte ester.
 
Kan ook prima, gaf de Ace aan omdat je kick wilt, die knalt er eerder in dan E. Dit vanwege korte ester.
Heb je gelijk in maar ben toch niet zo fan van korte esters dus ik wacht geduldig af😎. Bedankt voor je advies!
 
Lijkt me een goed idee. Zelf merk ik na een dag of 5-7 toch al de eerste effecten. Beetje geduld mag ook wel haha.
Zeker mee eens, geduld is een schone zaak😂 5-7 dagen is wel heel vlug, dat heb ik nog niet ervaren lijkt me wel chill haha
 
Zeker mee eens, geduld is een schone zaak😂 5-7 dagen is wel heel vlug, dat heb ik nog niet ervaren lijkt me wel chill haha
Ja veel verder dan iets meer energie en wat makkelijker wakker worden ‘s ochtends is dat natuurlijk ook weer niet he.
De rest van de effecten duurt ook voor mij gewoon 2-3 weken😋
 
Moet jij weten.

zal het toelichten voor TS:
bij TRT dosis van ~83mg test EW is 100iu ED aanbevolen.(hgl)
Je mag uitgaan dat wanneer je test hoger is dat je HCG ook hoger moet doseren, en het is ook uit onderzoeken gebleken dat 250iu eod/500iu 2xpw te weinig is.
ugl HCG is vaak ook nog ondergedooseerd, dus zit je met 500iu eod(1750iu ew) redelijk safe.

edit:typo
2x p/w 500 iu HCG is voldoende:

Bron/onderbouwing:
 
2x p/w 500 iu HCG is voldoende:

Bron/onderbouwing:
Nee, ook uit Haarlemstudie blijkt dat het te weinig is, en Dr. Smit geeft dat zelf ook aan. #sommige mensen hebben zelf weinig tot geen last gedurende de kuur, sommige hebben zelfs iets meer nodig, of nadien enkele boosten. Zelfde verhaal voor nakuur, wel of niet blijft eindeloze discussie.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven