MuscleMeat

4-Androstendione ?? wie kent het

micha888

Novice
Waardering
0
wie kan er mij zeggen of deze stof goed werkt en of deze niet al teveel bijwerkingen hebben wat ik wel gelezen heb op verschillende sites maar of deze betrouwbaar zijn i don t now !!! dus als iemand me iets meer kan vertellen of informatie geven over nakuren en met wat en hoeveel, altijd welkom alvast bedankt

Goed product voor extra massa. Word veel gestacked met 1 test. Zou het niet alleen nemen omdat het veel vocht vasthoud. Tevens kans op oestrogeen vorming dus b*ch tits e.d.

Als het je eerste ervaring is met ph zou ik eerder voor 1 test kiezen.

Nakuren met 6-oxo of aromazap 6 oxo 600 400 200 aromazap 200 100 50 mg

• Topic Starter Topic Starter
nog een vraagje:-)

ik heb nolvadex gehaald via dokter en hij heeft mij dit aangeraden maar heeft mij niet gezegd of ik het tijdens kan of moet nemen of hoelang erna , niet veel dus maar ik ga toch voor 4 andro gaan , ik heb ook al een jaar geleden een deca kuur achter de rug maar dat was gewoon uit noodzaak (ondervoeding) maar is me ook goed bekomen , niet echt veel vocht en alles wat ik ben bijgekomen overgehouden maar was dus omdat ik ondergewicht had
alvast bedankt voor uwe raad ik ga die blokkers van u toch ééns opzoeken:-)

Novladex tijdens je kuur alleen gebruiken als je last krijgt van je tepels...

Na de kuur week 1 40 mg week 2 20 mg week 3 20 mg per dag.

4 ad zal je best wat van groeien het is aardig te vergelijken met deca alleen dan als pro hormoon.

Wat je waarschijnlijk niet wilt horen. Als ik zo hoor van je verhaal van ondervoeding e.d zou ik niet eens beginnen aan de pro hormonen maar je verdieping in voeding. Als je geen zin heb voedingsschemate volgen eventueel een gainers kopen.

• Topic Starter Topic Starter
1test? wat is dat en waar vind ik dat

hoe zit het met 1 test hoe werkt dit en waarom zou ik dit beter combineren? ik ken het niet en vind er ook niet veel over

1-test zal wel M1-T zijn. En daar zal je een stuk meer over vinden

1 test en methyl 1 test verschillen nogal.

1 test is zo goed als bijwerkingen vrij behalve libido problemen die op kunnen treden daar is echter de 4 ad goed voor.

Terwijl m-1t in het algemeen zwaarder word gezien als bv anadrol.

1 test is je basis product voor kwaliteit massa en een hardere look. Zet niet om in oestrogeen en is zo goed als niet lever toxisch. 4 ad zorgt voor dat je niet overdreven moe ervan word en libido problemen krijg en is een goed massa product. In combi vullen ze elkaar dus prima aan.

micha888 zei:
wie kan er mij zeggen of deze stof goed werkt en of deze niet al teveel bijwerkingen hebben wat ik wel gelezen heb op verschillende sites maar of deze betrouwbaar zijn i don t now !!! dus als iemand me iets meer kan vertellen of informatie geven over nakuren en met wat en hoeveel, altijd welkom alvast bedankt

Ik vraag mij af of 4-AD eigenlijk 4-androstenediol is hetzelfde is als 4-Androstendione. Als dat zo is dan zou ik dit eens lezen:

[Link niet meer beschikbaar]

androstenedione is niet hetzelfde als androstenediol !!!

Terug
Naar boven