Bruinbaard
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het wel weer een geniale actie.
Moet je die videoreacties van 4chan aan lukywes zien, echt te mooi.
Is het jullie ook opgevallen dat bijna al die reagerende vrouwen boxy na doen![]()

http://www.youtube.com/user/lukeywes123#p/u/2/LQDyllCTTbA
Voor dit zwijntje gaan nerds dus Youtube slopen, waarschijnlijk zijn die nerds zelf ook zulke zwijntjes.
ben ik hier trouwens de enige die vind dat 4chan een beetje onoverzichtelijk is?
toen ik er op dbb over gelezen had ben ik er eens een kijkje gaan nemen, maar het is echt een k*tboard.
ben ik hier trouwens de enige die vind dat 4chan een beetje onoverzichtelijk is?
toen ik er op dbb over gelezen had ben ik er eens een kijkje gaan nemen, maar het is echt een k*tboard.
Wat vind je er dan onoverzichtelijk aan?
Welk board heb je dan bezocht?
(dacht dat daar de grappige posts gemaakt werden)gewoon naar 4chan.org gegaan, en daar op Random geklikt(dacht dat daar de grappige posts gemaakt werden)
. Je kan niet echt iets volgen daar volgens mij... enkel foute afbeeldingen zien 
Die nerds posten zoveel dat topics in 2 seconden van de voorpagina af zijn in 'random'. Je kan niet echt iets volgen daar volgens mij... enkel foute afbeeldingen zien
![]()
(vind bv nergens die poster van de oproep tot youtube aanval)vandaar dat ik het onoverzichtelijk noem(vind bv nergens die poster van de oproep tot youtube aanval)
Die nerds posten zoveel dat topics in 2 seconden van de voorpagina af zijn in 'random'. Je kan niet echt iets volgen daar volgens mij... enkel foute afbeeldingen zien
![]()
haha wel lachen dat 'random', vooral die prentjes met running bear.

Die site staat onder permanente monitoring.