Fitness Seller

4-jarig meisje maandenlang misbruikt

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
In Amersfoort is een 4-jarig meisje in de woning van haar moeder maandenlang mishandeld en seksueelmisbruikt door vermoedelijk 3 volwassenen.

De Kinderbescherming is hiervan al maanden op de hoogte geweest, maar heeft hiertegen niets ondernomen. Dit ivm met een wachtlijst waardoor ze pas in 2005 zouden kunnen ingrijpen :rolleyes: :mad:

De vader van het meisje had al lang daarvoor samen met een huisarts aan de bel getrokken, aangezien er duidelijke fysieke aanwijzingen waren van mishandeling en seksueelmisbruik, waaronder blauwe plekken, schimmelinfecties en lichamelijk trauma in de buikstreek.

Mn bloed begint werkelijk te koken als ik dit soort verhalen lees. De Kinderbescherming heeft het kind, na het bekend maken van de situatie, gewoon weer aan haar ( in psychisch in onbalans verkerende) moeder toegewezen.

Dit noem ik simpelweg ' het tolereren van seksueelmisbruik van minderjarigen' door overheidsinstanties.

Wat een bende leeghoofden daar bij die Kinderbescherming ??? Doe je toch direct iets aan als je het weet, als ze een wachtlijst hebben dat ze dan ****ing meer volk aannemen :mad:

jezus, erg :mad:

Dat dit nog bestaat.. ongeloofelijk

he niet allemaal naar mij kijken he :cool:

Maar nee het is hier inderdaad als een schok aangekomen. Maar geloof met die zogenaamde bescherming is niks , want dit meisje zal echt niet de enigste zijn.

die lui moeten afgemaakt worden

Ja krijg je dat flauw gelul van "ja maar we mochten wettelijk gezien niet ingrijpen" en meer van die onzin. In dit soort situaties moet je gewoon geen risico nemen en het kind onmiddelijk weghalen bij de verdachte.

Trouwens echt steeds zieker die pedo's, ze vergrijpen zich aan steeds jongere meisjes/jonges, soms zelfs baby's. :barf:

TylW zei:
Trouwens echt steeds zieker die pedo's, ze vergrijpen zich aan steeds jongere meisjes/jonges, soms zelfs baby's. :barf:
Helaas heb je gelijk. Zulke mensen zijn gewoon ziek en zullen ook nooit meer "beter" worden.
Het probleem is alleen waar laat je ze, afmaken mag nie en opsluiten doen ze hier ook al nie gauw. klote overheid toch ook.

• Topic Starter Topic Starter
Tja helaas gaat het er zo aan toe in NL. Ik kan uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat de Kinderbescherming niet uit belang van een kind handelt. Ook al denken ze misschien van wel.

Ik kan mensen die bv in een scheiding liggen alleen maar op het hart drukken dat ze ten aller tijde moeten zien te voorkomen dat de Kinderbescherming er aan te pas komt. Wanneer zij de touwtjes in handen krijgen, trekken zowel de beide ouders als het kind vaak aan het kortste eind.

Dit is 1 manier om sociopaten en psychopaten te kweken.

Wat zou ik die drie mafkezen graag castreren ! :mad:

Zit dat meisje niet op school of hebben die mensen geen buren ofzo? Dit is echt té erg.

Hicham

Sick ****s :kots:

Waarom niet gewoon castreren zulke gasten, het merendeel van het Nederlandse volk zou daar toch wel voor zijn?? :mad: En dan gewoon de hele handel weghalen, is de kans op herhaling nul.

Triest voorbeeld van een overgereguleerde instantie. :(

Tuurlijk ligt de fout bij de zieke mensen die het in hun gore K#$%erkop halen om zo'n kind te misbruiken. Maar een evengrote schuld ligt bij de instantie die dit laat gebeuren.

Wat voor nut heeft het om zo'n schijnvertoning die onder de naam 'kinderbescherming' door het leven gaat in stand te houden. Helaas worden dagelijks steeds meer en meer kinderen de dupe van het machtsspelletje dat door deze mensen wordt gespeeld.

Er zijn niet voor niets stichtingen als 'Dwaze Vaders' in het leven geroepen :cool:

Die vader zit ook fout. Zodra je weet dat er iets gaande is haal je je kind toch weg :(

Helemaal mee eens Richard, op het moment dat je merkt dat je kind mishandeld wordt zorg je toch dat er wat gebeurt??!!

RichardV zei:
Die vader zit ook fout. Zodra je weet dat er iets gaande is haal je je kind toch weg :(

Ging het om een vader die de relatie met de moeder had verbroken? Geloof me, je hebt als vader geen enkel recht. Ik geloof dat de vader van de vermoorde Rowena Rikkers zijn andere kind in huis wou hebben, maar door justitie werd terug gefloten.

Ik heb gelukkig geen echte erge dingen meegemaakt, maar ik weet wel dat je als man in een scheidingszaak heel weinig rechten hebt. Gaat het om huiselijk geweld tegen jou of tegen je kinderen, de rechter zal altijd de vrouw geloven. Er wordt bijna nooit geloofd dat een vrouw initiator kan zijn van geweld en seksueelmisbruik.

RichardV zei:

De Kinderbescherming heeft, na bekendmaking van de mishandelingen door de vader en een arts, het kind doodleuk weer aan dr moeder toegewezen.

Op het moment dat jij dan als vader, het kind daar weghaalt, krijg jij de Kinderbescherming en evt andere justitiele instanties in je nek. Tevens kan en zal een dergelijke actie tegen je worden gebruikt indien je de voogdij gaat aanvechten. Een mogelijk resultaat is dat de kinderbescherming dan de voogdij krijgt, en verlies je alsnog

Hoe het balletje ook rolt, het rolt zelden in jouw richting.

Leviathan zei:

Die vader is net zo'n hufter, hij verliest niet, dat kind verliest, dat kind heeft er haar leven lang last van, als het kind al oud genoeg word en geen zelfmoord pleegd.

Als je kind word misbruikt etc. dan haal je het daar weg. Wat de gevolgen ook zijn.

Kapot schieten allemaal en dat kind fatsoenlijke ondersteuning geven zodat het misschien nog wat word.

Terug
Naar boven