MuscleMeat

4-jarig meisje maandenlang misbruikt

• Topic Starter Topic Starter
Sehn zei:
Die vader is net zo'n hufter, hij verliest niet, dat kind verliest, dat kind heeft er haar leven lang last van, als het kind al oud genoeg word en geen zelfmoord pleegd.

Als je kind word misbruikt etc. dan haal je het daar weg. Wat de gevolgen ook zijn.

Ja zou ikzelf ook doen. Het enigste dat ik probeer te onderschrijven, is het lakse gedrag van de instanties.

Leviathan zei:
Ja zou ikzelf ook doen. Het enigste dat ik probeer te onderschrijven, is het lakse gedrag van de instanties.
sorry, reageer te fel, persoonlijk raak vlak helaas.

Wat nogmaals zorgbarend is is dat dergelijke instantie's straks het kind psygisch moeten gaan ondersteunen, dan snapt men natuurlijk wel hoe laat het is.

stenige die gasten ! geen gezeik gewoon afmaken

Sehn zei:
sorry, reageer te fel, persoonlijk raak vlak helaas.

Wat nogmaals zorgbarend is is dat dergelijke instantie's straks het kind psygisch moeten gaan ondersteunen, dan snapt men natuurlijk wel hoe laat het is.

Geheel begrijpelijk, dit onderwerp komt voor mij ook heel dichtbij, daarom heb ik de thread ook geopend, om wederom de laksheid en machtspositie van overheidsinstanties aan te tonen.

In mijn wel heel directe omgeving zie ik ook een klein meisje ongelukkig en verdrietig in een tehuis zitten omdat de kinderbescherming dat nodig acht. Ook zij is seksueelmisbruikt door dr vader, waar inmiddels nog steeds een strafrechtelijk vooronderzoek tegen loopt.

De vader mag volgens de kinderbescherming en de leiding van het tehuis nog steeds gewoon op bezoek komen, ondanks dat ze met haar 10 levensjaren heeft aangegeven dit niet te willen. ???

Waar in deze situaties valt te spreken over handelen in het belangen van het kind? :mad: :(

ALs je weet dat je dochter met hulp van haar moeder door gasten misbruikt wordt dan ga je die mensen toch een bezoekje brengen???

En slecht vd kinderbescherming natuurlijk.

Johny zei:
ALs je weet dat je dochter met hulp van haar moeder door gasten misbruikt wordt dan ga je die mensen toch een bezoekje brengen???

Das materiaal voor mn honkbalknuppel en gasbrander ;)

Johny zei:
Precies, en je weet dat dat in deze tijd ALTIJD van pas kan komen :D:D

Sorry kerel,

You must spread some Reputation around before giving it to Johny again.

In antwoord op je vraag: Ik heb een lopende rekening bij de GasUnie :D

Castreren die gasten, mijn vriendin loopt nog steeds bij een shrink door dat soort lui.

Zeer ziek zeg :eek:

het is gewoon in en in triest ................

afmaken die smeerlappen :mad:

Het ergste is gewoon dat de wonden die dit meisje heeft opgelopen nooit meer zal genezen... vooral de mentale wonden dan... :sad: erg triest zoiets....

Jammer dat er altijd mensen zijn die misbruik maken van iemand die zich niet kan verzetten.

Wat ik mij afvraag is hoe een volwassen persoon zo een klein kind kan misbruiken???Hebben die kerels een micropenis of wat???Kan je er anders toch nooit inkrijgen???

Afmaken die mensen die aan kinderen komen, die zij gewoon ziek en horen niet te leven.

Littlemouse zei:
Wat ik mij afvraag is hoe een volwassen persoon zo een klein kind kan misbruiken???Hebben die kerels een micropenis of wat???Kan je er anders toch nooit inkrijgen???

Feit dat jij je dit soort dingen afvraagt zet ik grote vraagtekens bij :cool:

uiteraard moeder en de misbruikers de bak in..
uiteraard verwacht je van de vader dat ie het kind daar weg haalt..
uiteraard verwacht je dat de kinderbescherming meteen actie onderneemt..

maar als dat landelijk verwacht wordt.. waarom wordt het dan niet gedaan... waarom worden kinderen dan misbruikt.. zelfs met medeweten van ouders.. waarom komen er uberhaubt kinderen bij om..

Mijn redenatie: ten eerste de straffen zijn te licht en de hulp ter voorkoming is er gewoon niet.. en daarbij als de vader het kind weghaalt, zit hij direct in de bak voor ontvoering en is zijn kind verder van huis..

Ik vind dat alle betrokken personen van de kinderbescherming ook veroordeeld moeten worden.. want dit is medeplichtigheid!!!

en misschien dat ze dan betere pioriiteiten weten te stellen..

Terug
Naar boven