MuscleMeat

4 maand trainen

Sinteza

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
75kg
Hallo daar,

Ik ben nu zo'n 4 maanden bezig met 5 á 6 dagen in de week goed en hard trainen, ik merk vooral dat al mijn spieren wanneer ik ze aanspan echt zo hard als steen worden terwijl dat vroeger echt niks voorstelde.

Helaas heb ik maar 1 foto van voordat ik begon met mijn training, maargoed:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is achteraf

Ik ben totaal 3,2 kilo aangekomen maar ben ook nog in vetpercentage gedaald, tevens komt er sinds deze week ook langzaam maar zeker een 6pack tevoorschijn.

(Ik heb trouwens een lichte afwijking in mijn borstkas (Trechterborst).

Can't see shit;)
+ als je de foto's opent in nieuw tabblad zie je ze wel.

--> Tinypic?

• Topic Starter Topic Starter
Kwaliteit valt wat tegen maar beter dan dit krijg ik het niet voorelkaar op dit moment :o

Weet je wat leuk is elke maand zo'n foto maken en dan na een jaar een mooie reportage hier neer zetten. Nu is het een beetje lastig vooruitgang na 4 maanden trainen is nu eenmaal niet veel

Snap ik, maar deze foto vinden was al moeilijk, ik ben eigenlijk 5,5 maand geleden al begonnen met trainen, maar een maand geleden is mijn telefoon gejat dus iemand anders zit nu van mijn mooie foto's te genieten, haha.
Op de foto's lijken biceps niet zo gegroeid, maar ze zijn in te breedte wel degelijk gegroeid want heb de groeistrepen ook op mijn armen staan, tevens is de sixpack die doorkomt wel een mijlpaal dus ik dacht ik gooi het er maar even op :)

Armen zijn al wat dikker zie ik, je borst loopt wel een beetje achter, (kan je deze minder goed trainen door je afwijking?)

Keep it up!

Ik steek juist extra veel tijd in borstspieren en heb altijd goeie spierpijn, merk alleen dat ze ontzettend hard geworden zijn maar meer niet. Heb voordat ik begon met trainen eigenlijk nooit wat met mijn spieren gedaan dus misschien dat het komt doordat ik echt vanaf niks moest beginnen (en ziet het er beter uit dan dat t in werkelijkheid was (wat zijn zachte spieren nou :P). Ik ben bijv. met bankdrukken begonnen met 35 kilo en zit nu op 70/80, dus maak wel degelijk vooruitgang.

Terug
Naar boven