MuscleMeat

4 maanden non-stop

Pics van je 'out of my league' vriendin.

Dit.

En deze resultaten zijn wat ik zou verwachten na 1 jaar, niet al na 4 maanden. Vooral op jou zeer lange lengte van 1,96m duurt het erg lang voordat je eruit ziet alsof je sport. In combinatie met 12 kilo erbij in 4 maanden, terwijl je weinig/geen vet erbij lijkt te hebben. Misschien zelfs verloren hebt. Ben ik zelf nogal sceptisch.

Je zou niet de eerste zijn die hier in de zomer flink geknald heeft met AAS en dan trots zijn voortgang hier post..

• Topic Starter Topic Starter
Dit.

En deze resultaten zijn wat ik zou verwachten na 1 jaar, niet al na 4 maanden. Vooral op jou zeer lange lengte van 1,96m duurt het erg lang voordat je eruit ziet alsof je sport. In combinatie met 12 kilo erbij in 4 maanden, terwijl je weinig/geen vet erbij lijkt te hebben. Misschien zelfs verloren hebt. Ben ik zelf nogal sceptisch.

Je zou niet de eerste zijn die hier in de zomer flink geknald heeft met AAS en dan trots zijn voortgang hier post..

Zo, bij deze ;)

Verder moet je goed begrijpen dat ik mij hier de volle 100% op heb gericht. Een hoop mensen die doen netjes een uurtje per dag hun setjes van 3x10, nemen maar 1 klontje suiker in de koffie i.p.v. 3 en eten maar een halve zak chips tijdens het film kijken.

Zelf heb ik het rigoureus aangepakt. 1,5 tot 2,5 uur per dag sporten (overtraining geloof ik niet in) en wanneer ik mij niet bezighield met de uitvoering van de oefeningen in de praktijk dan verdiepte ik mij wel in het perfectioneren van de uitvoering, welke oefeningen goed resultaat waar boekte etc. Het was in feite het enige waar ik mij mee bezighield, tot op het randje van obsessief gedrag.

Verder ben ik ook zoveel mogelijk beziggeweest met het vergaren van kennis over voeding, aangezien dit misschien wel het belangrijkste aspect is wanneer je proper massa wil gainen. Ook hierbij heb ik me precies aan de ultieme richtlijnen gehouden en dit gecombineerd met nauw kortgesloten cardio om mijn vetpercentage laag te houden.
Ook gebruik ik geen supplementen maar nam ik altijd netjes in de ochtend de tijd om mijn maaltijden voor gedurende de dag te bereiden. Ik ben van mezelf al een ochtendmens dus ik vond dit totaal geen probleem.

Daarnaast heb ik het geluk gehad om binnen een boven gemiddeld milieu op te groeien (inb4 elitair kutjong) en had ik dus altijd de beste bronnen van voeding tot mijn beschikking.

AAS (ik heb zelfs even moeten opzoeken wat het waren) zijn wat mij betreft een no-go. Wellicht in de toekomst, maar ik betwijfel het.

Voor nu zal ik het maar als een compliment opvatten dat je me van iets dergelijks verdenkt ;)

- verwijderd -

Laatst bewerkt:
Die zou, schaarst gekleed, zo in het centraal chicks topic kunnen. Ik hoop dat je haar goed hebt uitgeleefd voor dat het uit ging. Naja, nog een jaartje trainen en je kan er zo nog eentje krijgen. En daarna nog een en nog een etc.

Die zou, schaarst gekleed, zo in het centraal chicks topic kunnen. Ik hoop dat je haar goed hebt uitgeleefd voor dat het uit ging. Naja, nog een jaartje trainen en je kan er zo nog eentje krijgen. En daarna nog een en nog een etc.

Dat is ook de reden dat ze het uiteindelijk heeft uitgemaakt, ze kon mijn libido gewoon niet bijbenen natuurlijk :cool:

Nee, maar even zonder gekkigheid, zeker een leuke meid, goede tijd mee gehad ook maar het was geen marriage material.

Maar dat schaars geklede weet ik niet of je dat wel wilt. Je ziet die moedervlekken in d'r hals wel zitten denk ik, die zaten ook op andere plekken ;)

Hoop dat ik er gauw nog zo een kan krijgen, ze loopt nu toevallig weer bij mij op school rond en ze was wel onder de indruk en (het kan wishful thinking zijn) ook wel een beetje dorstig :rolleyes: Helaas dat ze inmiddels alweer een nieuwe vriend heeft.

Ach ja, life goes on.

Op 4 maanden goed vooruit gegaan, goed bezig kerel!

Op 4 maanden goed vooruit gegaan, goed bezig kerel!

Thanks man :)

Verder loop ik met het idee rond om met een training-log te beginnen, maar ik weet niet in hoeverre mensen dat boeiend vinden om te zien. Is natuurlijk best een lange procedure wanneer je van dag op dag kijkt.
Ik kiek wel gewoon af en toe even een foto en dan dump ik hier over een half jaartje wel weer de resultaten anders ;)

Nou met zo'n vooruitgang in vier maanden ben ik zeker benieuwd hoe je traint en eet. Ook ben ik benieuwd naar je volgende progressie. Denk dat er wel meer genteresseerd zijn hierin :)

Nou met zo'n vooruitgang in vier maanden ben ik zeker benieuwd hoe je traint en eet. Ook ben ik benieuwd naar je volgende progressie. Denk dat er wel meer genteresseerd zijn hierin :)

Fijn om te horen :)

Mijn eet- en trainschema (als je het zo mag noemen) zijn leesbaar in de voorgaande posts, ze zijn wat lang maar op zich best wel superintensboeiend om te lezen.

Verder begin ik ook langzaam door te krijgen dat ik misschien ook wel genetisch bevoordeeld ben, wanneer ik immers naar vrienden van me kijk die min of meer dezelfde levensstijl hanteren is er bij hen een stuk minder progressie zichtbaar.

Het feit dat ik in een korte tijd zulke resultaten heb geboekt is ook doorslaggevend geweest voor mijn motivatie om door te blijven gaan.

Lange-termijn perspectief is nooit echt mijn ding geweest maar nu zit ik steeds te denken:

Als ik zo doorga als ik nu bezig ben hoe zie ik er dan wel niet over 3 maanden, 6 maanden, 12 maanden?

Ik begin er steeds meer plezier in te krijgen, dus dat kan alleen maar de goede kant op ;)

inb4 stiiwaz. Je maakt het wel makkelijk zo met die onbewerkte foto

inb4 stiiwaz. Je maakt het wel makkelijk zo met die onbewerkte foto

Volgens mij ontgaat mij hier iets :p.
Ik heb even gegoogled, Stiiwaz is 1 van de huistrolls van DBB?

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Heb op advies van Hoxyz de foto van mijn lieftallige ex-vriendin maar verwijderd, schijnt niet de bedoeling geweest te zijn.

Maar ze was echt lekker hoor!!11elftwaalf :nanner:

Goed bezig! :thumbs:

zou me goed focussen op upper body.. proberen wat breder te worden.

ff een vraagje.. je zegt dat je het hardlopen en HIIT training aanbeveelt op een nuchtere maag omdat je anders van je voeding pakt... Maar zo kunnen mensen dus alleen afvallen op een nuchtere maag? en is het ook niet zo dat als je op een nuchtere maag pakt dat je dan aan je spieren gaat vreten?

Ziet er goed uit! Vooral zo droog nog, netjes!

Wat meten je armen?

Goe bezig en je hebt schrijvers talent.

ff een vraagje.. je zegt dat je het hardlopen en HIIT training aanbeveelt op een nuchtere maag omdat je anders van je voeding pakt... Maar zo kunnen mensen dus alleen afvallen op een nuchtere maag? en is het ook niet zo dat als je op een nuchtere maag pakt dat je dan aan je spieren gaat vreten?

Hier zijn de meningen nogal over verdeeld. Voor mij persoonlijk werkt het. Maar ik eet dan ook wel een hoop gedurende de gehele dag en train lang, wellicht dat het aan mijn spieren vreet maar vooralsnog is dat het waard als ik kijk hoe ver mijn vetpercentage gedaald is.

Ziet er goed uit! Vooral zo droog nog, netjes!

Wat meten je armen?

Poeh, ik heb werkelijk geen idee. En heb ook weinig zin om een meetlint erbij te pakken :D

Goe bezig en je hebt schrijvers talent.

Haha bedankt, dat hoor ik wel vaker. Ik zit zelf in het lerarenvak dus mijn zogenaamde talent wordt ook nu al wel benut ;)

Goede progressie mede ecto!

goede progressie hoor moraalriddertje
wil je nu een sticker?

Terug
Naar boven