Dit.
En deze resultaten zijn wat ik zou verwachten na 1 jaar, niet al na 4 maanden. Vooral op jou zeer lange lengte van 1,96m duurt het erg lang voordat je eruit ziet alsof je sport. In combinatie met 12 kilo erbij in 4 maanden, terwijl je weinig/geen vet erbij lijkt te hebben. Misschien zelfs verloren hebt. Ben ik zelf nogal sceptisch.
Je zou niet de eerste zijn die hier in de zomer flink geknald heeft met AAS en dan trots zijn voortgang hier post..
Zo, bij deze
Verder moet je goed begrijpen dat ik mij hier de volle 100% op heb gericht. Een hoop mensen die doen netjes een uurtje per dag hun setjes van 3x10, nemen maar 1 klontje suiker in de koffie i.p.v. 3 en eten maar een halve zak chips tijdens het film kijken.
Zelf heb ik het rigoureus aangepakt. 1,5 tot 2,5 uur per dag sporten (overtraining geloof ik niet in) en wanneer ik mij niet bezighield met de uitvoering van de oefeningen in de praktijk dan verdiepte ik mij wel in het perfectioneren van de uitvoering, welke oefeningen goed resultaat waar boekte etc. Het was in feite het enige waar ik mij mee bezighield, tot op het randje van obsessief gedrag.
Verder ben ik ook zoveel mogelijk beziggeweest met het vergaren van kennis over voeding, aangezien dit misschien wel het belangrijkste aspect is wanneer je proper massa wil gainen. Ook hierbij heb ik me precies aan de ultieme richtlijnen gehouden en dit gecombineerd met nauw kortgesloten cardio om mijn vetpercentage laag te houden.
Ook gebruik ik geen supplementen maar nam ik altijd netjes in de ochtend de tijd om mijn maaltijden voor gedurende de dag te bereiden. Ik ben van mezelf al een ochtendmens dus ik vond dit totaal geen probleem.
Daarnaast heb ik het geluk gehad om binnen een boven gemiddeld milieu op te groeien (inb4 elitair kutjong) en had ik dus altijd de beste bronnen van voeding tot mijn beschikking.
AAS (ik heb zelfs even moeten opzoeken wat het waren) zijn wat mij betreft een no-go. Wellicht in de toekomst, maar ik betwijfel het.
Voor nu zal ik het maar als een compliment opvatten dat je me van iets dergelijks verdenkt