Fitness Seller

4 weken off, voel me zeer goed

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
heb nu 5 weken geleden de laatste 500mg test E gezet beschouw mezelf nu als al 4 weken off (halflife niet meegerekend)

begon de kuur 10 weken op 750mg test E eod wat neer kwam op 2625 mg test E per week, vervolgens heb ik hier 5weken test E op 500mg aan vastgeplakt (zodat de ´klap´ minder was naar de off periode)

ben in totaal 2 kg verloren vergeleken met de dagen in mijn kuur, doe momenteel elke dag cardio (am + pm) kracht is ook nog steeds hetzelfde en gaat zelfs nog vooruit.

neem nu nog 1.25mg letro EOD om de oestrogenen golf te onderdrukken. dit neem ik nu nog zo' n 6 weken (bestaande gyno is bijna zo goed als verdwenen) en vervolgens ben ik helemaal off en ben in principe van plan om dit zo te houden. en niet meer te cyclen, heb binnenkort een test en ben zelf zeer benieuwd wat hier uitkomt, heb namelijk redelijk hoge doseringen AS gebruikt en ben vaak lange tijden ON geweest.

wou dit graag met jullie delen :)

good 4 you!

Lekker ouwe!!! Ik ben nu zo'n 3 weken off en voel me ook nog uitstekend:D

Netjes Gab laat ons weten hoe je test verloopt! succes verder

Ja ''Gab'', wel doen he! :D

Goede keuze, dareal. Nu hopen dat de uitslag goed is. Hou ons op de hoogte!

je bent je er van bewust dat letro een enorm rebound effect heeft? ik zou overstappen op adex of aromasin(ook beter voor cholestorol).

-rodge

je bent je er van bewust dat letro een enorm rebound effect heeft? ik zou overstappen op adex of aromasin(ook beter voor cholestorol).

-rodge

goed punt idd, ook zeker ten aanzien van zn cholesterol die al behoorlijk wat weekjes van de kaart is(lange termijn kwalen)! :thumbs:

succes ermee en ben benieuwd naar de uitslag van de test

'IK ben 3/4 weken off en ik voel me uitstekend'.

Ja wie niet? :rolleyes:

De meesten hebben dus blijkbaar niet door hoe lang stoffen nog (in mindere mate) werkzaam zijn in je lichaam, dus nog even wachten voordat het echt serieus 'off' wordt. ;)

'IK ben 3/4 weken off en ik voel me uitstekend'.

Ja wie niet? :rolleyes:

De meesten hebben dus blijkbaar niet door hoe lang stoffen nog (in mindere mate) werkzaam zijn in je lichaam, dus nog even wachten voordat het echt serieus 'off' wordt. ;)

ik ben ook vier weken OFF en ik voel me ook nog goed :D

hehe wacht maar als je 10weken OFF bent, krijg je de klop van de hamer :D

p*ssy.. ga snel weer aan de juice:D just kidding.
Zoals DBC al aangaf, duurt natuurlijk wel een paar weken voordat de stof helemaal uitgewerkt is.
Zet gewoon hoog in met glutamine en creatine gegainde massa te behouden.
Maar voor de rest , neem je tijd om goed te herstellen.

• Topic Starter Topic Starter

-rodge

en deze rebound heb je ook als je verder clean bent op de letro na? wist wel dat er een rebound effect was als je in de kuur stopte met letro

lol, na 4 weken kan je echt nog niet zeggen wat je hebt verloren.

• Topic Starter Topic Starter
lol, na 4 weken kan je echt nog niet zeggen wat je hebt verloren.

haha, normaal gesproken was ik nooit zolang of om dat te merken, heb me dus altijd ook niet heel erg in PCT verdiept, maar stel ik trek de letro nu 9weken door en voeg hier 100mcg igf EOD aan toe dan vang ik de knap beter op lijkt me?

ben van plan om na de pct dus nooit meer ON te gaan.

nolvadex is gebruikelijk in pct maar heeft letro niet hetzelfde effect? weet dat ze op een andere manier werken en op welke manier.

Laatst bewerkt:
yo dareal......waarom stop je er helemaal mee?

Terug
Naar boven