hij zet eod en is ****ing huge....valt toch wel mee dan? persoonlijk zou ik ook iets lager gaan zitten maar volgens mij is vriend 'dareal' een man van grote hoeveelheden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik verbied niemand iets, maar een nakuur moet niet gaan lijken op 'de' kuur.
Zo gooi je je gestel helemaal plat met hoeveelheden (niet) lichaamseigen stoffen en dat komt het herstel niet ten goede. Dan kun je beter meteen doorgaan met je volgende kuurtje.![]()

Igf is verantwoord als nakuur-ingredient maar niet in de hoeveelheid als beschreven. Mensen gebruiken ook HCG zowel in als na de kuur.
Maar ik raadt iemand toch echt af om 6 weken lang 10,000IU per week te zetten, snap je? En zo is IGF een mooi kuur-ingredient maar om het nou meteen in je nakuur te gebruiken met hoeveelheden alsof je aan spierceldeling doet IN je nakuur....![]()
De volgende die 3000mg zet en degene die daar dan weer overheen gaat is dus dan weer de king? Vreemde redenatie.

Vroeger trainde men harder en waren de drugs het tikkie omhoog. Tegenwoordig moet de drugs het werk doen en is het trainen erbij om de drugs een handje te helpen.![]()