Fitness Seller

4 weken off, voel me zeer goed

Ik verbied niemand iets, maar een nakuur moet niet gaan lijken op 'de' kuur.
Zo gooi je je gestel helemaal plat met hoeveelheden (niet) lichaamseigen stoffen en dat komt het herstel niet ten goede. Dan kun je beter meteen doorgaan met je volgende kuurtje. ;)

dik 2600 test per week....wow

De vraag is eerder: Hoe snel zijn je receptoren dichtgedreund en neem je het grootste gedeelte al niet meer op na een x-aantal weken? ;)

Er bestaat niet zoiets als 'de bomen groeien tot in de hemel, er is geen limiet aan wat we kunnen inbrengen'. Voor elke stof bestaat er een limiet voor wat opneembaar is, zelfs voor water. ;)

De volgende die 3000mg zet en degene die daar dan weer overheen gaat is dus dan weer de king? Vreemde redenatie.
Verafgoding mag weleens omslaan in ontzetting, als je denkt dat je niet meer kunt presteren met minder.

Ik verbied niemand iets, maar een nakuur moet niet gaan lijken op 'de' kuur.
Zo gooi je je gestel helemaal plat met hoeveelheden (niet) lichaamseigen stoffen en dat komt het herstel niet ten goede. Dan kun je beter meteen doorgaan met je volgende kuurtje. ;)

mee eens mee eens....maar igf en slin zijn voor vergevorderde gebruikers tijdens pct gemeengoed geworden.
mss moeten WIJ samen eens een protocol schrijven over verantwoord gebruik, in de ruimste zin vh woord

Igf is verantwoord als nakuur-ingredient maar niet in de hoeveelheid als beschreven. Mensen gebruiken ook HCG zowel in als na de kuur.
Maar ik raadt iemand toch echt af om 6 weken lang 10,000IU per week te zetten, snap je? En zo is IGF een mooi kuur-ingredient maar om het nou meteen in je nakuur te gebruiken met hoeveelheden alsof je aan spierceldeling doet IN je nakuur....:D

Igf is verantwoord als nakuur-ingredient maar niet in de hoeveelheid als beschreven. Mensen gebruiken ook HCG zowel in als na de kuur.
Maar ik raadt iemand toch echt af om 6 weken lang 10,000IU per week te zetten, snap je? En zo is IGF een mooi kuur-ingredient maar om het nou meteen in je nakuur te gebruiken met hoeveelheden alsof je aan spierceldeling doet IN je nakuur....:D

punt is duidelijk.....wanneer ga je er zelf weer aan?

Ik ook niet.
Nog nooit is keihard aangetoond dat 2500mg test in de week effectiever is dan bijv 1500. Ja, effectiever voor je bijwerkingen (vochtretentie, gyno).
Harder trainen, daar is wel van bewezen dat het helpt bij dezelfde lagere hoeveelheden.

Vroeger trainde men harder en waren de drugs het tikkie omhoog. Tegenwoordig moet de drugs het werk doen en is het trainen erbij om de drugs een handje te helpen. ;)

Laatst bewerkt:
Vroeger trainde men harder en waren de drugs het tikkie omhoog. Tegenwoordig moet de drugs het werk doen en is het trainen erbij om de drugs een handje te helpen. ;)

das er een voor t nageslacht.....:D

je hebt wel een punt. hoeveel jongens beginnen niet goed te trainen/goed te eten op t moment dat hun kuur begint.
enne.....als t op trainen aankomt zijn er idd maar weinigen die weten wat hard werken is..ik zelf uiteraard wel

Terug
Naar boven