dudy
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
back binnen halfjaartje
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen iets van 14-16%, en ook 4 weken is niet lang kan je nog niet echt op beoordelen, maar je ziet wel duidelijke vooruitgang, zou zeggen keep up the good work
+ volgens mij zou je toch wat meer mogen binnenwerken, was is je onderhoud atm en aan hoeveel kcals zit je?
Als jij op 2de foto niet aanspant, dan ziet het precies zelfde uit als op de eerste.
5 x maal zelf2 verschillende poses, niet te oordelen dus.
Waarom cutten na al die tijd? Zou juist massa gaan bouwen.
Dus ook geen fatburner gebruiken.
Waarom 4x per week buik![]()

hoe belachelijk klinkt dit niet?
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 05:11 ----------
5 x maal zelf
je buik hersteld om de 8uur, dus ik train hem dan ook elke dag ook niet al te zwaar heeft me in het verleden altijd een sixpack bezorgd dus ik dacht wel dat het een goeie tactiek was?
het cutten is om deze zomer nog een beetje scherp te staan ben van plan om erachter te cleanbulken

was voor een goede start en ik wil niet zo een lelijk vetpercentage als jou hebben met zo een opgezwollen kop vol van de producten die je gebruiktKlinkt niet belachelijk pannenkoek. Weet je wat belachelijk is? ....... NA 4 WEKEN TRAINEN EEN TOPIC STARTEN OVER JE (PROGRESSIE)
JEZUS
![]()
was voor een goede start en ik wil niet zo een lelijk vetpercentage als jou hebben met zo een opgezwollen kop vol van de producten die je gebruikt
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 10:55 ----------
Als je zo gaat beginnen krijg je 0 hulp. Denk dat je beter kan oprotten naar een ander forum, ondankbare hond.Als je zo gaat beginnen krijg je 0 hulp. Denk dat je beter kan oprotten naar een ander forum, ondankbare hond.

kijk ik kom binnen een halfjaar terug en ik zal tonen dat ik dan al veel verder sta als hem![]()
Dat boeit me niet en daar gaat mijn post niet over. Hij geeft (terecht) kritiek op die enorm aantal buiktrainingen, waar je geen k*t aan gaat hebben, en jij begint hem persoonlijk aan te vallen over zijn BF.
Klopt, hij had 't anders kunnen formuleren, maar dat jij hier om advies komt vragen en als het je niet bevalt gaat liggen janken gaat nog veel verder.
hij gaf geen kritiek over de buiktraining he, hij het over het andere onderwerp en hij zegt pannenkoek terwijl hij hij zo goed als niet in massa verder staat
hij gaf geen kritiek over de buiktraining he, hij het over het andere onderwerp en hij zegt pannenkoek terwijl hij hij zo goed als niet in massa verder staat
en ten eerste vroeg ik niet wat jullie van mijn progressie vonden ik vroeg aantal hints.. ik poste er foto's bij voor een duidelijker beeld te geven of ik goed bezig was
Manillen, schaken, darten en dergelijke sporten zijn zeker een optie voor OP.Je bent niet goed bezig, verschrikkelijk zelfs.. Ik zou de hoop opgeven en gaan voetballen
Manillen, schaken, darten en dergelijke sporten zijn zeker een optie voor OP.