MuscleMeat

40-50mg test EW (hypothese?)

Wooster

Novice
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Heb tot nu toe (ik scan het forum de laatste maand wel veel, ook al post ik bijna nooit) niet veel relevants gezien omtrent dit 'idee', wees openminded en lees het gewoon even, ga proberen het kort te houden:

EW een 'lage' (althans naar bbuilding normen) dosis test (bijv. test enth., of eventueel met propionate als je zo graag naalden ziet:)), om een dagelijkse endocriene dosis van 5 a 6mg 'extra' na te bootsen (normaal produceer je tss 2 en 11mg ED denk ik) om zo het test gehalte van een puber, of gewoon die gelukzakken die aan de bovengrens zitten, na te bootsen en toch door de vrij lage dosis geen shutdown v eigen endo systeem te veroorzaken?

Ok, de gains zullen niets i.vergelijking met 500-600mg EW zijn, maar als je opzoek bent naar een test boost op langere termijn voor zowel welzijn als iets betere anabolisme en vetverbranding (minimaal weliswaar, maar toch waar ik naar op zoek ben!) zonder neveneffecten buiten een puist of twee...

Wat denk je? Zou je systeem toch geen shutdown doen met zo'n waarden? Je zou bijvb je natuurlijke 4mg ED naar ongevr. 10mg ED kunnen boosten om zo aan de 'natuurlijke' bovengrensen te komen.

Schijnt dat vanaf 100mg al zowiezo shutdown in zicht is vanaf een week of 3... dit zou ik juist willen vermijden, althans voor een paar maand.

(Prop zou dan missch toch de betere zijn gezien die meer test per mg bevat door de kortere ester en je zo gemakkelijker aan de 5-6mg extra per dag kunt komen?)

Woos

Mwa, ik ben benieuwd of die hoeveelheid opgemerkt wordt door je lichaam.
Want zo wel dan zal je lichaam erop reageren, maar in hoeverre dan...

Ik denk dat het niks waard is en dat je beter 1 keer per jaar een fatsoenlijke kuur van 1 tot 3 maanden kunt zetten.. Mijn conclusie dan:D

Heb tot nu toe (ik scan het forum de laatste maand wel veel, ook al post ik bijna nooit) niet veel relevants gezien omtrent dit 'idee', wees openminded en lees het gewoon even, ga proberen het kort te houden:

EW een 'lage' (althans naar bbuilding normen) dosis test (bijv. test enth., of eventueel met propionate als je zo graag naalden ziet:)), om een dagelijkse endocriene dosis van 5 a 6mg 'extra' na te bootsen (normaal produceer je tss 2 en 11mg ED denk ik) om zo het test gehalte van een puber, of gewoon die gelukzakken die aan de bovengrens zitten, na te bootsen en toch door de vrij lage dosis geen shutdown v eigen endo systeem te veroorzaken?

Ok, de gains zullen niets i.vergelijking met 500-600mg EW zijn, maar als je opzoek bent naar een test boost op langere termijn voor zowel welzijn als iets betere anabolisme en vetverbranding (minimaal weliswaar, maar toch waar ik naar op zoek ben!) zonder neveneffecten buiten een puist of twee...

Wat denk je? Zou je systeem toch geen shutdown doen met zo'n waarden? Je zou bijvb je natuurlijke 4mg ED naar ongevr. 10mg ED kunnen boosten om zo aan de 'natuurlijke' bovengrensen te komen.

Schijnt dat vanaf 100mg al zowiezo shutdown in zicht is vanaf een week of 3... dit zou ik juist willen vermijden, althans voor een paar maand.

(Prop zou dan missch toch de betere zijn gezien die meer test per mg bevat door de kortere ester en je zo gemakkelijker aan de 5-6mg extra per dag kunt komen?)

Woos

afgezien van de theorie is prop EOD zetten op zo'n hoeveelheid practisch onmogelijk, als je prop op 100mg/ml krijgt moet je ongeveer 0.1ml EOD zetten.

Daarnaast zou je het dusdanig lang moeten zetten om merkbaar effect te hebben dat het bijna niet te doen is.

als je dan toch kleine hoeveelheden extra wil hebben zal je dan aan de test tabs moeten ?

Leuke theorie maar gaat denk ik niet werken in de praktijk.
Alleen al door de manier hoe je aan zulke waarden zou moeten komen

Downregulatiemechanismen in je lichaam bestaan juist om de aanmaak van een lichaamseigen stof te verminderen zodra deze boven de natuurlijke waarden uitkomen. Dus ook bij dergelijke hoeveelheden zul je (op lange termijn) te maken krijgen met een verminderde testproductie.

• Topic Starter Topic Starter
Mwa, ik ben benieuwd of die hoeveelheid opgemerkt wordt door je lichaam.
Want zo wel dan zal je lichaam erop reageren, maar in hoeverre dan...

Ik denk dat het niks waard is en dat je beter 1 keer per jaar een fatsoenlijke kuur van 1 tot 3 maanden kunt zetten.. Mijn conclusie dan:D

Welja, feit is juist dat ik niet zie hoe jij die gains kunt vasthouden? ook wil ik de nevenwerkingen en PCT van 600mg test vermijden. Of mis ik hier een deel v de PCT puzzel? Heb zelf alleen nog maar info verzameld over AAS en boeken over endocrinologie zitten vergaren (was me dat een zware lectuur :( ).

Heb nog nooit een kuur gedaan en wil juist iets dat me weinig of geen bijwerkingen geeft, weinig PCT benodigd en niet op m'n lever zit te hameren - ik wil juist liever injecteren gezien de voordelen en wil het ook bij test houden, gezien ik ook de niet anabole voordelen wil hiervan.

Blijvende gains, hoe minimaal ook, zonder onderhuids vocht en met minimale endo supressie zijn wat ik zoek. De 'gains' door m'n normale training en voeding zijn erg vertraagd het laaste jaar en zoek dus een lichte/medium boost via AAS.

Ideën?

op zich zou je t wel kunnen doen. neem je een slin spuitje en meet je (als je test prop hebt 100mg/ml) elke keer 10iu af. vraag me alleen af in hoeverre je plannetje werkt.

Ik denk niet het enigzins nut heeft.
Opzich wel leuk in de theorie maar kijk eens naar als je bv 500mg test in de week zou zetten.
Dan zet je al ongeveer 10x zoveel als je eigen aanmaak wat natuurlijk ook niet betekend dat je met trainen etc. 10x zo hard gaat ( kort door de bocht gezegd )
Dus ik denk of weet haast wel zeker dat je van die 40 tot 50mg geen drol zal merken

synthetische test..is anders dan endogene test..ik denk dat er hoe dan ook negatieve feedback ontstaat..zonde van je tijd..doe het goed of doe het niet..begrijp je beredening wel...maar ga dan over op TRT of HRT..

je plan is gedoemd te mislukken het enige wat je zult bereiken is dat je op den duur je eigen aanmaak onderdrukt en dan de rest van je leven test zult moeten bijspuiten... a: om enig resultaat te hebben en b: omdat je lang zult moeten gebruiken om iets te merken gaat je eigen productie plat en dat voor een lange tijd.

het is miss verstandiger om met het oog op het laaghouden van de bijwerkingen (en dus de hoeveelheid te injecteren test). een a twee keer per jaar een korte kuur met test prop te doen.

zo houd je de sides beperkt (ook de gains natuurlijk maar dat mocht de pret bij jouw niet drukken begreep ik).
en zul je waarschijnlijk meer van je beoogde doelen kunnen bereiken.

Waarom denken jullie dat z'n eigen test aanmaak plat komt te liggen? Waar baseren jullie dat op? Hebben jullie een geldige bron daarvoor?
De hoeveelheden die hij wil zetten zijn extreem weinig, zo weinig dat je het amper kan spuiten, dan zou je misschien test zonder ester moeten nemen.

Overigens is testosteron spuiten niet de juiste oplossing voor wat jij wil Wooster. Je zou veel beter kunnen verdiepen in Aromatase Remmers/Inhibitors. Daarmee haal je op redelijk natuurlijke wijze een testosteron boost, door verlaging van je eigen oestrogeen gehalte.

De vraag is alleen, hoe ga je zoiets doseren in je spuit ? Het is zo soms al klooiwerk met die stroeve terumospuiten, denk dat je het op de duur gewoon door het praktische beu gaat worden :p

Ik begrijp je bezorgdheid over bijwerkingen maar die zijn enorm overrated (diegene die je zelf kunt waarnemen dan wel enkel he!) dus ik zou gewoon laag doseren binnen een standaard kuurschema

Wat jij wil doen kan je in principe trouwens ook enkel bereiken met suspension omdat je alle andere esthers nooit zo kan doseren dat je elke dag x vrij krijgt en om nu elke dag een paar druppels test in te gaan spuiten ? Lijkt me vrij loos :D

ik heb ooit een lichte dosis test gebruikt langer dan 6 maanden. 250mg om de twee weken. je balletjes zullen niet krimpen maar je gaat er niet van groeien. dat kan je vergeten. ik voelde mij goed in die periode maar fysisch was er niets veranderd.

ik heb een vriend..nee eerder een kennis,die al een hele poos raar kuurt,hij neemt om de 3 dagen 2 dianabol tabs voor het trainen dus ongeveer 40mg dianabol per week,daar is hij nu toch al een kleine 8 maand mee bezig denk ik en het verschil buiten toen hij net begon is wel merkbaar,hij had die raad opgevolgt van een ex wielrenner (ja een wielrenner...vraag me ook niet wat hij met bodybuilding te zien heeft) hij is nu denk ik toch een 10 tot 12 kg bijgekomen op die 8 maand,en volgens mij als hij zou stoppen zal hij minimaal verliezen,maar dat valt pas te zien ALS hij stopt,want daar heb ik hem nog niets over horen zeggen die zal nog wel effe doorgaan...

ironmike86 zei:
ik heb een vriend..nee eerder een kennis,die al een hele poos raar kuurt,hij neemt om de 3 dagen 2 dianabol tabs voor het trainen dus ongeveer 40mg dianabol per week,daar is hij nu toch al een kleine 8 maand mee bezig denk ik en het verschil buiten toen hij net begon is wel merkbaar,hij had die raad opgevolgt van een ex wielrenner (ja een wielrenner...vraag me ook niet wat hij met bodybuilding te zien heeft) hij is nu denk ik toch een 10 tot 12 kg bijgekomen op die 8 maand,en volgens mij als hij zou stoppen zal hij minimaal verliezen,maar dat valt pas te zien ALS hij stopt,want daar heb ik hem nog niets over horen zeggen die zal nog wel effe doorgaan...
heb ik al ergens anders ook al over gelezen. ik denk ergens op een amerikaans board. maar dat is nog iets anders dan constant je testosteron verhogen. daar leg je je systeem niet plat omdat je niet constant AS in je bloed hebt. het zou ook de levertesten niet beinvloeden. misschien wel interessant om is te proberen.

heb ik al ergens anders ook al over gelezen. ik denk ergens op een amerikaans board. maar dat is nog iets anders dan constant je testosteron verhogen. daar leg je je systeem niet plat omdat je niet constant AS in je bloed hebt. het zou ook de levertesten niet beinvloeden. misschien wel interessant om is te proberen.

ja kan zijn,ik ga het zeker niet proberen ik ga veel liever 12 weken KNALLEUUH!!

Terug
Naar boven