Wooster
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Heb tot nu toe (ik scan het forum de laatste maand wel veel, ook al post ik bijna nooit) niet veel relevants gezien omtrent dit 'idee', wees openminded en lees het gewoon even, ga proberen het kort te houden:
EW een 'lage' (althans naar bbuilding normen) dosis test (bijv. test enth., of eventueel met propionate als je zo graag naalden ziet
), om een dagelijkse endocriene dosis van 5 a 6mg 'extra' na te bootsen (normaal produceer je tss 2 en 11mg ED denk ik) om zo het test gehalte van een puber, of gewoon die gelukzakken die aan de bovengrens zitten, na te bootsen en toch door de vrij lage dosis geen shutdown v eigen endo systeem te veroorzaken?
Ok, de gains zullen niets i.vergelijking met 500-600mg EW zijn, maar als je opzoek bent naar een test boost op langere termijn voor zowel welzijn als iets betere anabolisme en vetverbranding (minimaal weliswaar, maar toch waar ik naar op zoek ben!) zonder neveneffecten buiten een puist of twee...
Wat denk je? Zou je systeem toch geen shutdown doen met zo'n waarden? Je zou bijvb je natuurlijke 4mg ED naar ongevr. 10mg ED kunnen boosten om zo aan de 'natuurlijke' bovengrensen te komen.
Schijnt dat vanaf 100mg al zowiezo shutdown in zicht is vanaf een week of 3... dit zou ik juist willen vermijden, althans voor een paar maand.
(Prop zou dan missch toch de betere zijn gezien die meer test per mg bevat door de kortere ester en je zo gemakkelijker aan de 5-6mg extra per dag kunt komen?)
Woos
EW een 'lage' (althans naar bbuilding normen) dosis test (bijv. test enth., of eventueel met propionate als je zo graag naalden ziet
), om een dagelijkse endocriene dosis van 5 a 6mg 'extra' na te bootsen (normaal produceer je tss 2 en 11mg ED denk ik) om zo het test gehalte van een puber, of gewoon die gelukzakken die aan de bovengrens zitten, na te bootsen en toch door de vrij lage dosis geen shutdown v eigen endo systeem te veroorzaken?Ok, de gains zullen niets i.vergelijking met 500-600mg EW zijn, maar als je opzoek bent naar een test boost op langere termijn voor zowel welzijn als iets betere anabolisme en vetverbranding (minimaal weliswaar, maar toch waar ik naar op zoek ben!) zonder neveneffecten buiten een puist of twee...
Wat denk je? Zou je systeem toch geen shutdown doen met zo'n waarden? Je zou bijvb je natuurlijke 4mg ED naar ongevr. 10mg ED kunnen boosten om zo aan de 'natuurlijke' bovengrensen te komen.
Schijnt dat vanaf 100mg al zowiezo shutdown in zicht is vanaf een week of 3... dit zou ik juist willen vermijden, althans voor een paar maand.
(Prop zou dan missch toch de betere zijn gezien die meer test per mg bevat door de kortere ester en je zo gemakkelijker aan de 5-6mg extra per dag kunt komen?)
Woos

).