lorenzo360
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500mg Test E E5DBedankt voor de reacties mensen!
Ik heb inderdaad aardig mijn best gedaan in al die jaren..
Mijn FFMI zit ook echt al tegen de max aan.
Test E dus toch op 500mg pakken, sowieso met nakuur clomid. geen nolva ?
En hoe zit het met bloedtests?
Zodat hij zijn test levels weet en kan vergelijken of hij min of meer hersteld na zijn nakuur ...500mg Test E E5D
500iu HCG 2xPW
Nakuur clomid of nolva. Maakt in dit geval niet zoveel uit.
Nette stats overigens. Kunnen anderen die naar aas grijpen nog wat van leren.
NB: Bloedtests? Waarvoor/waarom?
Echt 8% bij 1.70 en 80 is INdd behoorlijk hoor voor natty.
Zal eerder 12/13 zijn denk ik![]()
Ik had de mast niet gedaan.
Alleen test e 500 en hcg
). Naar het einde van de kuur kreeg ik wel wat last van vetopslag terwijl dieet even clean was als eerste deel van de kuur. Ik vermoed dat het toch kwam door teveel oestrogeen, vandaar dat ik beter was geweest om er 200mg mast naast te zetten.
Echt 8% bij 1.70 en 80 is INdd behoorlijk hoor voor natty.
Zal eerder 12/13 zijn denk ik
Ik had de mast niet gedaan.
Alleen test e 500 en hcg
Aas werkt vanaf dag 1.. echter de meesten merken na 4 weken pas kracht verschil. Winny wordt ook veel gebruikt als kickstart. Een optie om te doen, maar 500test-e is voldoende en voor de rest in bovenstaande topics voldoende omschreven.Puur uit interesse: ik kan mij herinneren dat velen vroeger dianabol (of iets soortgelijks) als kickstart gebruikten om vanaf de start de kracht omhoog te gooien. Test-e kicked toch vaak pas na week 4 in? Of is dat niet meer van toepassing?
Waarom doe je niet mee aan de Haarlem studie?Inderdaad om mijn herstel te controleren.
Of zeggen jullie dat als ik na mijn nakuur minimaal 4/6maanden off blijf dat dat genoeg is?
Bedankt, dankzij jullie advies weet ik al bijna dat het Test E wordt met hcg & nakuur
Aas werkt vanaf dag 1.. echter de meesten merken na 4 weken pas kracht verschil. Winny wordt ook veel gebruikt als kickstart. Een optie om te doen, maar 500test-e is voldoende en voor de rest in bovenstaande topics voldoende omschreven.
Nee dit kwam omdat je teveel eet niet door oestrogeenIk deed destijds ook test e 500mg als eerste kuur (zoals iedereen zeker). Naar het einde van de kuur kreeg ik wel wat last van vetopslag terwijl dieet even clean was als eerste deel van de kuur. Ik vermoed dat het toch kwam door teveel oestrogeen, vandaar dat ik beter was geweest om er 200mg mast naast te zetten.
Iedereen die mij dus vraagt wat ik de geschikte eerste kuur vind: test/mast![]()
Kracht is niet persee massa... Ga maar eens puur op kracht trainen of puur op massa.Duidelijk, maar toch lijkt het mij dan dat wanneer je met dianabol of winny start, je uiteindelijke eindkracht hoger ligt, toch? En kracht = massa, toch? Of is dit te kort door de bocht?
Nee dit kwam omdat je teveel eet niet door oestrogeen

Zal dan Provi 50mg ED naast de Test 500mg P/W niet volstaan ?
Kracht is niet persee massa... Ga maar eens puur op kracht trainen of puur op massa.
Winny is leuk als kickstart. Super snel verschil in kracht :-)
Wat ik heb begrepen worden er nog steeds deelnemers gezocht.Een hele goede optie! Bedankt, ik ga kijken of ik mij nog kan aanmelden. Want het onderzoek duurt tot september 2017. En het is een onderzoek van een jaar. Dus hopelijk kan het nog!!
Kracht is niet persee massa... Ga maar eens puur op kracht trainen of puur op massa.
Winny is leuk als kickstart. Super snel verschil in kracht :-)
waar hebben jullie het over ?Een hele goede optie! Bedankt, ik ga kijken of ik mij nog kan aanmelden. Want het onderzoek duurt tot september 2017. En het is een onderzoek van een jaar. Dus hopelijk kan het nog!!
Lol straf... ik zie de voordelen er wel niet in. Buiten dat ze je analyse geven? Misschien toch wel handig. Ik dacht eerst dat ze jouw onder akkoord aas zouden geven lol.
Een volledig beeld van hoe je er voor stond voordat je begon, hoe je bloedwaarden zich ontwikkelen tijdens de kuur en hoe je herstel na afloop gaat. En jij ziet er geen voordelen in?Lol straf... ik zie de voordelen er wel niet in. Buiten dat ze je analyse geven? Misschien toch wel handig. Ik dacht eerst dat ze jouw onder akkoord aas zouden geven lol.