MuscleMeat

-

Gewoon ter info: als je stats kloppen (1m70, 80kg op 8% is niet te onderschatten) dan zal je niet ver van je natty max zitten. Hetgeen betekent dat je tijdens je kuur wel goed zal groeien maar na je kuur ga je die gains langzaam verliezen. Het is maar dat je het weet.

Verder: ideale eerste kuur vind ik test e 500mg en mast e 200mg voor +- 8-10 weken. Nakuur 2 weken na laatste inject starten met clomid (+-3 weken 25mg per dag).

Echt 8% bij 1.70 en 80 is INdd behoorlijk hoor voor natty.
Zal eerder 12/13 zijn denk ik ;)

Ik had de mast niet gedaan.
Alleen test e 500 en hcg

Bedankt voor de reacties mensen!
Ik heb inderdaad aardig mijn best gedaan in al die jaren..
Mijn FFMI zit ook echt al tegen de max aan.

Test E dus toch op 500mg pakken, sowieso met nakuur clomid. geen nolva ?
En hoe zit het met bloedtests?
500mg Test E E5D
500iu HCG 2xPW
Nakuur clomid of nolva. Maakt in dit geval niet zoveel uit.

Nette stats overigens. Kunnen anderen die naar aas grijpen nog wat van leren.

NB: Bloedtests? Waarvoor/waarom?

500mg Test E E5D
500iu HCG 2xPW
Nakuur clomid of nolva. Maakt in dit geval niet zoveel uit.

Nette stats overigens. Kunnen anderen die naar aas grijpen nog wat van leren.

NB: Bloedtests? Waarvoor/waarom?
Zodat hij zijn test levels weet en kan vergelijken of hij min of meer hersteld na zijn nakuur ...

Alleen test e 500 en hcg

Ik deed destijds ook test e 500mg als eerste kuur (zoals iedereen zeker :p). Naar het einde van de kuur kreeg ik wel wat last van vetopslag terwijl dieet even clean was als eerste deel van de kuur. Ik vermoed dat het toch kwam door teveel oestrogeen, vandaar dat ik beter was geweest om er 200mg mast naast te zetten.

Iedereen die mij dus vraagt wat ik de geschikte eerste kuur vind: test/mast :)

Echt 8% bij 1.70 en 80 is INdd behoorlijk hoor voor natty.
Zal eerder 12/13 zijn denk ik ;)

Alleen test e 500 en hcg

Puur uit interesse: ik kan mij herinneren dat velen vroeger dianabol (of iets soortgelijks) als kickstart gebruikten om vanaf de start de kracht omhoog te gooien. Test-e kicked toch vaak pas na week 4 in? Of is dat niet meer van toepassing?

Puur uit interesse: ik kan mij herinneren dat velen vroeger dianabol (of iets soortgelijks) als kickstart gebruikten om vanaf de start de kracht omhoog te gooien. Test-e kicked toch vaak pas na week 4 in? Of is dat niet meer van toepassing?
Aas werkt vanaf dag 1.. echter de meesten merken na 4 weken pas kracht verschil. Winny wordt ook veel gebruikt als kickstart. Een optie om te doen, maar 500test-e is voldoende en voor de rest in bovenstaande topics voldoende omschreven.

Inderdaad om mijn herstel te controleren.
Of zeggen jullie dat als ik na mijn nakuur minimaal 4/6maanden off blijf dat dat genoeg is?

Bedankt, dankzij jullie advies weet ik al bijna dat het Test E wordt met hcg & nakuur
Waarom doe je niet mee aan de Haarlem studie?

Aas werkt vanaf dag 1.. echter de meesten merken na 4 weken pas kracht verschil. Winny wordt ook veel gebruikt als kickstart. Een optie om te doen, maar 500test-e is voldoende en voor de rest in bovenstaande topics voldoende omschreven.

Duidelijk, maar toch lijkt het mij dan dat wanneer je met dianabol of winny start, je uiteindelijke eindkracht hoger ligt, toch? En kracht = massa, toch? Of is dit te kort door de bocht?

Ik deed destijds ook test e 500mg als eerste kuur (zoals iedereen zeker :p). Naar het einde van de kuur kreeg ik wel wat last van vetopslag terwijl dieet even clean was als eerste deel van de kuur. Ik vermoed dat het toch kwam door teveel oestrogeen, vandaar dat ik beter was geweest om er 200mg mast naast te zetten.

Iedereen die mij dus vraagt wat ik de geschikte eerste kuur vind: test/mast :)
Nee dit kwam omdat je teveel eet niet door oestrogeen

Duidelijk, maar toch lijkt het mij dan dat wanneer je met dianabol of winny start, je uiteindelijke eindkracht hoger ligt, toch? En kracht = massa, toch? Of is dit te kort door de bocht?
Kracht is niet persee massa... Ga maar eens puur op kracht trainen of puur op massa.

Winny is leuk als kickstart. Super snel verschil in kracht :-)

Nee dit kwam omdat je teveel eet niet door oestrogeen

Oestrogeen zorgt echter wel voor gemakkelijkere toename in vetmassa, gecombineerd met het feit dat ik naar het eind van die kuur nogal last had van vocht (dieet was gedurende gehele kuur even clean) en kleine libidodip durf ik wel te vermoeden dat oestrogeen tijdens de laatste weken hoger lag.

Achteraf gezien was die 200mg mast e dus zeker welkom geweest, maar dat is mijn ervaring/mening natuurlijk :)

Zal dan Provi 50mg ED naast de Test 500mg P/W niet volstaan ?

Ik neem zelf regelmatig roaccutane dus ik probeer het gebruik van orals te beperken. Ik zou dus zelf niet gedurende de gehele kuur provi nemen, mast e lijkt me dan een betere keuze omdat mast e sowieso niet levertoxisch is.

Maar als je test e only wil doen als eerste kuur, moet je dat gewoon doen. Ik raad enkel test/mast aan uit eigen ervaring.

Kracht is niet persee massa... Ga maar eens puur op kracht trainen of puur op massa.

Winny is idd goede kickstart, wel veel haarverlies daarom neem ik het niet meer. Ik neem nu soms anavar en ben daar heel tevreden over!

Laatst bewerkt:
Een hele goede optie! Bedankt, ik ga kijken of ik mij nog kan aanmelden. Want het onderzoek duurt tot september 2017. En het is een onderzoek van een jaar. Dus hopelijk kan het nog!!
Wat ik heb begrepen worden er nog steeds deelnemers gezocht.

Die kracht kan je toch inzetten als je op massa traint..10x100kg banken, zet meer massa dan 10x80kg banken..

Lol straf... ik zie de voordelen er wel niet in. Buiten dat ze je analyse geven? Misschien toch wel handig. Ik dacht eerst dat ze jouw onder akkoord aas zouden geven lol.
Een volledig beeld van hoe je er voor stond voordat je begon, hoe je bloedwaarden zich ontwikkelen tijdens de kuur en hoe je herstel na afloop gaat. En jij ziet er geen voordelen in? :roflol:

Terug
Naar boven