Fitness Seller

-

Een volledig beeld van hoe je er voor stond voordat je begon, hoe je bloedwaarden zich ontwikkelen tijdens de kuur en hoe je herstel na afloop gaat. En jij ziet er geen voordelen in? :roflol:
Oh okay... jah man wat weet ik nu van kuren af. Ik ben een smalle wielrenner... ofzoiets.

• Topic Starter Topic Starter
Een volledig beeld van hoe je er voor stond voordat je begon, hoe je bloedwaarden zich ontwikkelen tijdens de kuur en hoe je herstel na afloop gaat. En jij ziet er geen voordelen in? :roflol:

Helaas laten ze je niet 'tijdens de kuur' zien hoe je er voor staat....
alleen vooraf en achteraf. Wel een minpuntje Omdat je het dus pas te weten krijgt na 1jaar..

Helaas laten ze je niet 'tijdens de kuur' zien hoe je er voor staat....
alleen vooraf en achteraf. Wel een minpuntje Omdat je het dus pas te weten krijgt na 1jaar..
en in hoever willen ze de mensen wijsmaken dat de test echt is... ze kunnen de test doen en nog schrijven wat ze willen... wie controleert dqt.

• Topic Starter Topic Starter
en in hoever willen ze de mensen wijsmaken dat de test echt is... ze kunnen de test doen en nog schrijven wat ze willen... wie controleert dqt.

Lijkt mij vrij logisch. Omdat ze zelf dingen willen onderzoeken.
Daarvoor hebben ze mensen nodig, en in ruil daarvoor krijg jij je test-waardes.
Tussentijds krijg je die niet omdat je dan je zelf aangekochte kuur misschien eerder stopt.
En ze doen juist een onderzoek naar de risico's voor het anabolen gebruik onder amateurs...

Terug
Naar boven