- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Injectiespots foamrollen, doen de pro's ook daarvoor.

nee,heeft niet echt invloed op de opname,kan wel zijn dat het wat langzamer opgenomen wordt

Dan heeft het toch invloed op de opname? Mooie Contradictio in terminis pen je daar neer.
Overigens kun je als je te vaak op dezelfde spots injecteert, en dus veelal in littekenweefsel injecteert, een ingekapseld stukje AAS krijgen. Dat is ook iets wat je beter kunt vermijden. Ik ben ook geen fan van 15 verschillende spots, maar door het afwisselen van de quads, hetgeen ik al 2 jaar doe, blijven de meeste ongenoegen rondom littekenweefsel me wel gespaard. Zo heel af en toe moet ik eens wat harder duwen, maar ik heb dan ook supersterke duimen, dus met 1 gaat dat prima![]()
@jeanpiston en @Punjab :
de opname wordt dus vertraagd in littekenweefsel, hetgeen misschien wel logisch is gezien er daar minder doorbloeding is, maar als ik het goed begrijp zou het totaal aantal werkzame mg's hetzelfde blijven. Gewoon over een langere periode dus...
Niet is littekenweefsel voor een redenWat is de oplossing om sneller (als dat kan) van littekenwefesl af te komen buiten foamrollen?

Thanks allemaal voor de reacties. Kennelijk toch wel wat leden met dezelfde ervaring
Ben al blij dat de werkzame stof niet minder zal zijn na een injectie in 'littekenweefsel', en verder ga ik idd spots nog meer afwisselen en proberen om op andere plaatsen (paar cm opschuiven) in quads te prikken.
Je hele quad kan je natuurlijk gewoon gebruiken. Span je been aan en voel zelf maar hoeveel ruimte je hebt, no problemo.