MuscleMeat

.

Ik ben ook wel nieuwsgierig. Ik ben er zelfs al een tijdlang door gestopt met het injecteren in mn glutes hierdoor; de naald ging steeds moeilijker de spier in.

Ik moet ook erg hard duwen bij quad injectie. En de naald er in duwen is ook vrij pijnlijk.

Geloof idd dat ik gelezen heb dat injecteren in littekenweefsel negatieve effecten heeft op de opname.

Injectiespots foamrollen, doen de pro's ook daarvoor.

nee,heeft niet echt invloed op de opname,kan wel zijn dat het wat langzamer opgenomen wordt

nee,heeft niet echt invloed op de opname,kan wel zijn dat het wat langzamer opgenomen wordt

Dan heeft het toch invloed op de opname? Mooie Contradictio in terminis pen je daar neer.

Overigens kun je als je te vaak op dezelfde spots injecteert, en dus veelal in littekenweefsel injecteert, een ingekapseld stukje AAS krijgen. Dat is ook iets wat je beter kunt vermijden. Ik ben ook geen fan van 15 verschillende spots, maar door het afwisselen van de quads, hetgeen ik al 2 jaar doe, blijven de meeste ongenoegen rondom littekenweefsel me wel gespaard. Zo heel af en toe moet ik eens wat harder duwen, maar ik heb dan ook supersterke duimen, dus met 1 gaat dat prima ;)

Dan heeft het toch invloed op de opname? Mooie Contradictio in terminis pen je daar neer.

Overigens kun je als je te vaak op dezelfde spots injecteert, en dus veelal in littekenweefsel injecteert, een ingekapseld stukje AAS krijgen. Dat is ook iets wat je beter kunt vermijden. Ik ben ook geen fan van 15 verschillende spots, maar door het afwisselen van de quads, hetgeen ik al 2 jaar doe, blijven de meeste ongenoegen rondom littekenweefsel me wel gespaard. Zo heel af en toe moet ik eens wat harder duwen, maar ik heb dan ook supersterke duimen, dus met 1 gaat dat prima ;)

bedoel dus dat de hoeveelheid werkzame stof niet meer of niet minder wordt...

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Quads zijn altijd moeilijker om een naald door te krijgen vind ik

Ik dacht dat littekenweefsel uitwendig was :o weer iets bijgeleerd

De vloeistof erin krijgen is bij mij soms ook moeilijk, 2minuten voor anderhalve ml in m'n schouder

Wat is de oplossing om sneller (als dat kan) van littekenwefesl af te komen buiten foamrollen?

Voelt het alsof je door laagjes papier heen prikt? Want zo voeld dat als je door litekenweefsel prikt.

Het voelt echt fucking vreemd als je door littekenweefsel prikt. Niet fijn. Hymir omschrijft het als "door laagjes papier"... ik omschreef het als "door glasscherven heen" prikken :P

Toch maar je andere quad prikken, en je glutes en misschien je delts als afwisseling.

Aan de andere kant, als je kijkt hoe groot een quad is, heb je echt alle plekken al gehad of gebruik je altijd exact dezelfde spot qua vierkante centimers??

Meer spots afwisselen, kleinere naald gebruiken heeft voor mij veel uitgenaakt. Creëer nu veel minder littekenweefsel. Tenminste, ik heb er geen last meer van sinds ik ben overgestapt

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Thanks allemaal voor de reacties. Kennelijk toch wel wat leden met dezelfde ervaring :p

Ben al blij dat de werkzame stof niet minder zal zijn na een injectie in 'littekenweefsel', en verder ga ik idd spots nog meer afwisselen en proberen om op andere plaatsen (paar cm opschuiven) in quads te prikken.

Je hele quad kan je natuurlijk gewoon gebruiken. Span je been aan en voel zelf maar hoeveel ruimte je hebt, no problemo.

Terug
Naar boven