- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mischien is die zware kar wel 1000 kilo en is de training daarom zo zwaar...
) toch? 

kerel een auto weegt 1000kg. Heb jij moeite om die voort te duwen (zonder handrem) toch?
edit : net het filmpje gezien, die kar zal wel zeker 100kg gewogen hebben
qua moeilijkheid een beetje te vergelijken met zo'n volle winkelkar waarmee iedereen wellicht als klein mannetje rondreed in de supermarkt![]()

hier het beruchte parcours zelf [Link niet meer beschikbaar]
wat een ****ing moeite doen om niks...het onthouden van het parcoers is nog moeilijker dan het uitvoeren

bij de brandweer werken mensen die het willen (meeste vrijwilligers)
Bij de politie werken mensen omdat ze niet weten wat ze anders moeten gaan doen (uitzonderingen daar gelaten)
Knap, zo'n intelligente uitspraken op je 28e.bij de brandweer werken mensen die het willen (meeste vrijwilligers)
Bij de politie werken mensen omdat ze niet weten wat ze anders moeten gaan doen (uitzonderingen daar gelaten)

bij de brandweer werken mensen die het willen (meeste vrijwilligers)

ik hoor hier veel kletskoek van mensen die er geen bal verstand van hebben. Waarom trekt men het hele Nederlandse politiekorps over één kam. Tuurlijk zitten er rotte appels tussen maar dat zijn alleen de slechte ervaringen. Goede ervaringen hoor je niemand over.
Politie doet meer dan alleen boetes uitschrijven. En als je er eentje krijgt dan is het je eigen schuld! Als je weet dat je het niet mag en je doet het toch moet je mans genoeg zijn om het te accepteren. Politie is een gevaarlijk beroep wat regelmatig in aanraking komt met geweld, slachtoffers etc.
Laatst is hier in de buurt een jongetje gered uit het water en gereanimeerd door agenten die met spoed ter plaatste kwamen.
Ik snap niet waarom zoveel mensen een hekel hebben aan de politie.
Moet je je eens een wereld voorstellen waarin iedereen maar mag doen en laten wat hij zelf wil, zonder politie, dan wordt het toch een grote teringbende ofniet
bonnetjesquota die gevuld moeten worden bestaan dus niet volgens jouw?

ik heb geen hekel aan de politie...ik wil juist dat er mee zijn, en dan ook wat met ballen, want kzie vaak genoeg dat ze bij overlast gewoon langslopen negeren omdat ze "bang" zijn ofzo...tja..wat wil...brutaal gezag en met 60kg bij 185 kun je weinig.
Moet je daar maar eens je grote mond open doen, krijg je meteen een paar knuppels in je knarKar is niet zwaar
Alle onderdelen zijn niet zwaar maar ik vraag me af of de meeste hier de conditie hebben om 3 minuten vol te sprinten
Op adem komen zit er ook niet in want met die ballen verplaatsen krijg je helemaal weinig lucht
Ik had ruime tijd over voordat iemand daar weer een opmerking over maakt
Sprinten = rennen op topsnelheid.pop te zwaar, is kwestie van trainen,of kunnen jullie van nature gelijk 300 kilo legpressen?