MuscleMeat

.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Dat is zeker geen 11% btw.
Maar je voor foto’s zijn ook wel hoger dan 19%

Duidelijk verschil, goeie tan gekregen ook. wat is je vervolg plan?

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Dag 1 2x back squat? Moet misschien DL zijn?

Snap je keuze niet om te cutten en dan nog steeds boven de 15% te blijven. Je gaat nu natty je callorien opvoeren dus je zal weer langzaam vet aan gaan zetten. Om straks weer te moeten cutten zonder vvm winst.

Laatst bewerkt:
Je bent op een veel en veel te hoog vetpercentage beginnen kuren en je staat nog aan de hoge kant (al heb je zeker wel een mooiere shape gekregen)
Ik vermoed ook dat je een hoop massa gaat verliezen op onderhoud. Eet je boven onderhoud ga je terug veel te vet worden.

Je bent op een veel en veel te hoog vetpercentage beginnen kuren en je staat nog aan de hoge kant (al heb je zeker wel een mooiere shape gekregen)
Ik vermoed ook dat je een hoop massa gaat verliezen op onderhoud. Eet je boven onderhoud ga je terug veel te vet worden.

Laatst bewerkt:
Jaman zie het nou ook moet indd dl zijn thanks.

Ik ga nou 4 maanden op onderhoud zitten dus verwacht niet dat ik vet ga aanzetten althans dat is niet de bedoeling. En nou laag in kcal blijven ga ik zeker me gains van de kuur verliezen want heb zwz wel wat vvm erop geplakt.
In je herstel ga je sowieso vet aan zetten.
Je kan twee dingen doen die verstandig zijn.

Naturel nu door cutten en rebound op 600mg test only.

Deze gaan mensen minder fan van zijn
Nu 250mg test e per week zetten tot je op echt 10-12% zit en dan een blast te doen.

Nu ben je maar wat aan het aanklooien

zou zelf test blijven zetten en door cutten tot 11% en vanaf daar netjes opbouwen

In je herstel ga je sowieso vet aan zetten.
Je kan twee dingen doen die verstandig zijn.

Naturel nu door cutten en rebound op 600mg test only.

Deze gaan mensen minder fan van zijn
Nu 250mg test e per week zetten tot je op echt 10-12% zit en dan een blast te doen.

Nu ben je maar wat aan het aanklooien

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven