AndroidHealthClinic

.

Toch maar fysio?
Die pijn komt ergens vandaan.. je wilt dat toch oplossen lijkt me?
Je kan er wel omheen trainen maar dat is ook niet alles

Naja als je last krijgt bij 20 kg squats zie ik je echt geen 100 kg squatten over 2 weken..
Maar je moet zelf weten ofc, hoop het wel voor je.

Zou er eens laten naar kijken, en voorlopig de onderrug zo weinig mogelijk proberen te gebruiken. Je hebt er last van tijdens squats, maar het zou op zich ook aan iets anders kunnen liggen. :thinking:

Heb je je cut met gear gedaan? Zelfs in een hele diepe cut hoor je geen 40kg op je squat te verliezen als je goed programmeert.

Overigens gaat deca niks voor je onderrug doen. Het kan soms wat helpen tegen gewrichtspijn al beweren ook sommige dat het de pijn alleen wat maskeert.

zelf heb ik squat ook er uit gegooid door onderrug pijn ondanks wel redelijke techniek. Geen een oefening is heilig, al baal ik er wel van want een sterke squat is bruut en werkte prima voor massa.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je je cut met gear gedaan? Zelfs in een hele diepe cut hoor je geen 40kg op je squat te verliezen als je goed programmeert.

Overigens gaat deca niks voor je onderrug doen. Het kan soms wat helpen tegen gewrichtspijn al beweren ook sommige dat het de pijn alleen wat maskeert.

zelf heb ik squat ook er uit gegooid door onderrug pijn ondanks wel redelijke techniek. Geen een oefening is heilig, al baal ik er wel van want een sterke squat is bruut en werkte prima voor massa.

Laatst bewerkt:
7 maanden lang 1500 kcals per dag en je leeft nog?

Terug
Naar boven