AndroidHealthClinic

-

ja nu is alles op winst berust en nada kwaliteit van vroegah

Winst behalen is niet zo moeilijk behouden wel

Dosering: 750mg test e / 500mg bold

Voordeel: sick fucking pump (heftige pomp), verhoogde eetlust, atletische look, goede gains mee geboekt

Nadeel: honger op werk of als ik geen tijd heb om te eten.

Na 6 weken had ik 40mg dbol toegevoegd was ik iets minder harder en zag mijn atletische look voller uit. Reden van de dbol: ik kwam aan in spiermassa maar ik wou een krachtbooster

Dosering: 750mg test e / 500mg bold

Voordeel: sick fucking pump (heftige pomp), verhoogde eetlust, atletische look, goede gains mee geboekt

Nadeel: honger op werk of als ik geen tijd heb om te eten.

Na 6 weken had ik 40mg dbol toegevoegd was ik iets minder harder en zag mijn atletische look voller uit. Reden van de dbol: ik kwam aan in spiermassa maar ik wou een krachtbooster

Hoe lang heb jij bold gebruikt?
Want ik lees veel dat je dit minimaal voor een week of 15 moet doen?

Hoe lang heb jij bold gebruikt?
Want ik lees veel dat je dit minimaal voor een week of 15 moet doen?
Het verschilt echt per persoon wanneer het inslaat en tot Hoelang je ermee hard gaat. Ik deed het tot 20 weken maar merkte na 13 weken niet meer zoveel. De pomp was minder en niet meer zo heftig als de eerste weken

Het verschilt echt per persoon wanneer het inslaat en tot Hoelang je ermee hard gaat. Ik deed het tot 20 weken maar merkte na 13 weken niet meer zoveel. De pomp was minder en niet meer zo heftig als de eerste weken

Oke, ik ga in september beginnen tot hoogstwaarschijnlijk 15 weken. :thumb:

Een kuur van 15 weken lijkt mij niet erg productief meer tegen het einde, of je moet gaandeweg 2 of 3 keer je dosering verhogen. Daarnaast zal je ook constant voeding moeten verhogen (als je ermee gaat bulken tenminste) en het is ook maar de vraag in hoeverre je na 10 of 12 weken nog insuline gevoelig bent en of heel je spijsverteringsstelsel niet overworked is. Ik heb zelf nog nooit boldenone gebruikt maar volgens mij is het lulkoek dat je het langer zou moeten gebruiken dan andere anabolen.

Een kuur van 15 weken lijkt mij niet erg productief meer tegen het einde, of je moet gaandeweg 2 of 3 keer je dosering verhogen. Daarnaast zal je ook constant voeding moeten verhogen (als je ermee gaat bulken tenminste) en het is ook maar de vraag in hoeverre je na 10 of 12 weken nog insuline gevoelig bent en of heel je spijsverteringsstelsel niet overworked is. Ik heb zelf nog nooit boldenone gebruikt maar volgens mij is het lulkoek dat je het langer zou moeten gebruiken dan andere anabolen.

Ik ga bulken.
Maar een hoop tegenstrijdige meningen dus... Dat maakt het lastig...
Ik ga beginnen op 600 test e + 500 bold. Misschien stop ik wel na 12 weken of ik ga de bold bv verhogen na pak em beet 10 weken ?

Inderdaad lulkoek. Bij deca, die net zo'n lange ester heeft, wordt dat namelijk nooit gezegd.

Ik ga bulken.
Maar een hoop tegenstrijdige meningen dus... Dat maakt het lastig...
Ik ga beginnen op 600 test e + 500 bold. Misschien stop ik wel na 12 weken of ik ga de bold bv verhogen na pak em beet 10 weken ?
10 a 12 weken is prima. Over het algemeen begin je boldenone in week 3 of 4 goed te merken. Als je tussentijds wilt verhogen zou ik dat rond week 8 doen. Hou rekening dat vanwege de lange ester het nog een aantal weken door blijft lopen zodra je 12 weken verstreken zijn. En dan ook nog een buildup (overlapping) heeft van je vorige injectiedagen. Met andere woorden, als jij na 12 weken stopt heb je er in week 15/16 nog steeds best wel profijt van.

• Like
Waarderingen: GJX
Als jij hoest of niest komen de tren sputters je tegemoet.

On topic: ik werd er depressief van. Verder kreeg ik ook een hele bijzondere look, maar voor mij nooit meer boldenone.
Hier hetzelfde verhaal, werd echt depri van de bold, resultaat was wel goed, mooie volle schouderkoppen, flinke adres op het lichaam maar echt zo fucked up in mijn kop dat ik het niet meer ga gebruiken.

Hey mensjes,

Zit er aan te denken om een x bold te proberen. Al veel over gelezen maar lijkt me interessant om ervaringen hier te posten:
-Voordelen
-Nadelen
-Dosis
-Bulk/cut/recomp
-Andere AAS ernaast

Sommigen zijn er helemaal fan van en anderen vinden het niks. Benieuwd hoe jullie er over denken.

Waarom zou je bold gebruiken als je DHB hebt?

Heb je primo al een keer geprobeerd? Dat vind ik heerlijk spul. Geen bijwerkingen en een geweldige look.
Je bent toch geen vrouw. Waarom primo als je masteron hebt.

Jij gebruikt zeker ook anavar

Primo is super. :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
In welk opzicht is primo dan beter dan mast? Buiten het feit dat mast waarschijnlijk onvriendelijker is voor je haarlijn.

Op papier is mast veel beter dan primo.

En wordt primo ook niet vaak gefaked?

Als ik die verhalen van pip lees bij dhb, al geen zin meer:o
Geloof in jezelf niffo. Ze willen gewoon fucken met je progressie. Niks van geloven.

DHB/MAST/TEST is de beste combo.

In welk opzicht is primo dan beter dan mast? Buiten het feit dat mast waarschijnlijk onvriendelijker is voor je haarlijn.

Geloof in jezelf niffo. Ze willen gewoon fucken met je progressie. Niks van geloven.

Primo is op papier meer anabolic dan masteron.

En dat het vaak gefaked wordt is wat mij betreft geen argument. Dan moet je een andere supplier zoeken.

Primo is op papier meer anabolic dan masteron.

En dat het vaak gefaked wordt is wat mij betreft geen argument. Dan moet je een andere supplier zoeken.
Laat maar zien dan. DHT-wise is masteron veel potenter dan primo

Je weet dat primo ook vaak wordt gebruikt door vrouwen ? Dan moet het toch wel heel weak zijn.

Als massa je doel is doet mast nada.

En f**k haarlijn, er zijn nog meer sides zoals je cholesterol met mast.

Terug
Naar boven