Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker wel, maar de antwoorden zie je al in stickys en in recente topics.
@RonnReeves Leip advies, en nu wat advies over Anavar? @_@''
Wijze woordenAls je een beetje zoekwerk gedaan had, kon je vinden dat oral only kuurtjes niet geschikt zijn. Zeker geen anavar oral only, dat is wat voor vrouwen. Als je wil kuren, zet testosteron. Wil je dat niet? Dan niet kuren.
Dan moet je wat strenger met je voeding zijn slimmerikik Train momenteel 5-6 keer per week en mn voeding is niet heel erg streng ik zorg er wel voor dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg ik train zelf wel al 6-7 jaar met ups en downs maar wou er nu gewoon een keer echt goed voor gaan en Anavar leek mij een goede boost te geven voor komende zomer ik ben niet opzoek om een grote buffel te worden maar gewoon wat minder vet en wat meer spiermassa.
Eten, trainen, rust. Daar wordt je al een buffel mee, waarom zou je dan nog aas nodig hebben?ik ben niet opzoek om een grote buffel te worden maar gewoon wat minder vet en wat meer spiermassa.
Dit is dus 1 van jou problemen waardoor je niet verder komt.mn voeding is niet heel erg streng ik zorg er wel voor dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg