Fitness Seller

-

Lees de stickys en de huisregels eens door

• Topic Starter Topic Starter
@Bullshark dus ik kan geen advies vragen hier?

Tuurlijk wel.

Bv,
Je kunt de rivier niet duwen.

Doe datgene wat de meeste harmonie oplevert.

Oost west, thuis best.

@RonnReeves Leip advies, en nu wat advies over Anavar? @_@''

aaaah oke top ga ik dat even bekijken ik vind het nog een beetje lastig navigeren.

Niet doen.
Orals gaan je niet leveren wat je wilt.
En zijn redelijk belastend voor je nieren of lever dacht ik.

Train en eet je goed ?

ik Train momenteel 5-6 keer per week en mn voeding is niet heel erg streng ik zorg er wel voor dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg ik train zelf wel al 6-7 jaar met ups en downs maar wou er nu gewoon een keer echt goed voor gaan en Anavar leek mij een goede boost te geven voor komende zomer ik ben niet opzoek om een grote buffel te worden maar gewoon wat minder vet en wat meer spiermassa.

ik Train momenteel 5-6 keer per week en mn voeding is niet heel erg streng ik zorg er wel voor dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg ik train zelf wel al 6-7 jaar met ups en downs maar wou er nu gewoon een keer echt goed voor gaan en Anavar leek mij een goede boost te geven voor komende zomer ik ben niet opzoek om een grote buffel te worden maar gewoon wat minder vet en wat meer spiermassa.
Dan moet je wat strenger met je voeding zijn slimmerik

Is dat zo slimmerik? Dus geen Anavar kuur volgends jou en gewoon meer op voeding letten dan zou ik even snel resultaat behalen? @wovano

Ja
Zorg dat je voeding echt goed is.
Track alles. Train echt consistent op een goed schema en neem voldoende rust.
Meer trainen wil niet zeggen beter resultaat.
Maar leg die anavar maar ver weg voor nu.

Je kunt anavar nemen tot je een ons weegt. Als je voeding/training/slaap niet fatsoenlijk zijn gaat er sowieso niks gebeuren.

Ga vanaf vandaag op mijn voeding letten en ben sinds gister gestopt met roken ik ga er 100% voor

@Complet Anavar heb je niks aan ! Als je wat energie wilt voelen pak je caffeine tabs. nutteloos tabjes eten heeft totaal geen nut. Ga eerst een tijdje volgas en hou alles goed bij wat je eet en hoe je traint.
Daar advies in vragen heb je meer aan dan Anabooltjes in je mik gooien !

Elke sectie hier heeft stickys bovenaan de sectie, begin daar eerst eens mee !!

Terug
Naar boven