XXL Nutrition

Consequenties?

Ik probeer het wel, ik blijf wel rond mijn maintain kcal per dag en ik eet genoeg van alles zoals proteine en mn mineralen zoals ijzer zinc en noem het allemaal op

Ja ik had dus mn eerste doses test gedaan met gedachten van 2.5ml is 62.5mg toen ik dat tegen iemand zei in de sportschool werd tegen mij gezegd dat de totale doses in een 10ml vaasje 250mg per 10ml was

Ik let enig sinds als op mijn voeding voor nu laat ik het waar het nu bij is en als er klachten komen van noemmaar ga ik naar de arts toe, ik heb al een voedings schema waar ik me al goed aan kan houden want ik ben in een jaar van 110kg naar 70kg gegaan en ben dan nu aan het maintainen op 80kg maar ja misschien is het wel handig om een log bij te houden voor zulke dingen
ik snap heel de logica niet, om 62.5mg te zetten. Qua test valt het mee, maar 10ml Tren ? .?
Zou in elk geval stoppen met tren en alle doseringen zijn per ml of per tablet.

7 ml tren ineens als het E is is meestal 200mg/ml. Dat kickt nog wel in na dag of 5.

Voor iedere newby

Even alle gekheid aan de kant, hij zit er nu middenin, geen weg meer terug. Stomme fout, maar je gaat er niet aan onderdoor, hooguit dat hij de komende dagen wat flinke insomnia en zweetaanvallen zal krijgen.

Even praktisch nu:

Je hebt de trenbolone sowieso veel te hoog gezet in verhouding tot de testosteron, dus dat zou ik sowieso aanpassen. Je hebt nu in een korte tijd een maandvoorraad aan test en tren gezet, dus die zou ik eerst laten zakken om te voorkomen dat je meer gaat 'stapelen'. Kijkend naar de esters zou ik 14 dagen na je laatste injectie niets meer zetten zodat je waarden zakken naar 'normale' cycle niveaus, en daarna gewoon door op 500 mg test/400 mg tren (beide dus 2ml, lul :roflol:) of 250 mg test/200 tren.

400mg tren adviseren….

Ik zou dan gewoon 800mg zetten wat maakt het uit.

Stoppen met Trn wat ik al zei. Sides kicken nog wel in de komende dagen. Als je stopt zijn de sides sneller voorbij !

Ik heb nu 1 vaasje van 10ml aan test opgemaakt en 1 vaasje van 10ml aan tren opgemaakt in anderhalve week tijd
5000mg in 10 dagen is 3500mg aan gear 50/50 test/tren.

Netjess, dit ga je voelen over een week. Zou alvast een zeiltje kopen en een waaier.
Misschien paar dagen verlof aanvragen van werk kan ook geen kwaad.

Mijn god....ik lees dit nu pas maar dit is toch wel heel erg knullig en dom zeg, en de reacties zijn dan nog mild, wat een kneus moet je zijn om zo te beginnen met AAS.

Wat kan ik er nog van zeggen...het is lachwekkend triest dat iemand dit "overkomt" maar dit soort shit gebeurt dan ook vaker dan men denkt, maar oke...zou toch ook mijn BD in de gaten houden als ik hem was.

400mg tren adviseren….

Ik zou dan gewoon 800mg zetten wat maakt het uit.
Dat we nu microdosen of tren alleen gebruiken in een prep betekend niet dat we niet jaaaren lang tren als heilige graal gezien hebben. 400 tren was jaren terug gewoon de standaard hier op het forum.

5000mg in 10 dagen is 3500mg aan gear 50/50 test/tren.

Netjess, dit ga je voelen over een week. Zou alvast een zeiltje kopen en een waaier.
Misschien paar dagen verlof aanvragen van werk kan ook geen kwaad.

En dan te bedenken dat er zat gasten op PF zitten (ook hier trouwens, via de search) die dit soort doseringen gewoon wegzetten :grinny:

Tijd is anders en tren is eigenlijk overbodig muv laatste x weken prep om laatste randje vet eraf te halen en spier behoud.
Vroeger dacht men ook dat roken geen kwaad kon, inmiddels weten we beter.
Dat je van tren jacked word is een feit, maar bb is een duursport. Elk jaar dat je gas kan geven is er een en met regelmatig tren erin te gooien is de kans groter dat iemands bb carrière eerder stopt door gezondheid etc etc.

Mijn voorkeur zou het absoluut never nooit zijn, zelfs niet voor een cut om “shredded” in de zomer te staan. Indien iemand toch gebruikt zou 200mg al echt aanslaan, mits je ook al echt droog bent muv volle abs en je wilt net dat tikkeltje droger.

Tijd is anders en tren is eigenlijk overbodig muv laatste x weken prep om laatste randje vet eraf te halen en spier behoud.
Vroeger dacht men ook dat roken geen kwaad kon, inmiddels weten we beter.
Dat je van tren jacked word is een feit, maar bb is een duursport. Elk jaar dat je gas kan geven is er een en met regelmatig tren erin te gooien is de kans groter dat iemands bb carrière eerder stopt door gezondheid etc etc.

Mijn voorkeur zou het absoluut never nooit zijn, zelfs niet voor een cut om “shredded” in de zomer te staan. Indien iemand toch gebruikt zou 200mg al echt aanslaan, mits je ook al echt droog bent muv volle abs en je wilt net dat tikkeltje droger.
Eens, het zou mijn keuze ook niet zijn bro, maar ´gewoon stoppen met alles´ vind ik ook een kansloos advies aan iemand die net een serieuze kickstart gezet heeft :haha:

@gwendaliamalaria3321 kan je niet over een week laten weten hoe ie jezelf voelt?

Ben oprecht benieuwd welke sides die allemaal kan aanvinken.

@gwendaliamalaria3321 kan je niet over een week laten weten hoe ie jezelf voelt?

Ben oprecht benieuwd welke sides die allemaal kan aanvinken.
Zal wel loslopen. Zoek de oude posts/logs van oa Dareal en Sisevano eens op. Sisevano zat op 1400mg tren per week, dit was Dareal zn log:

1-12 2000trenE
1-12 1000primo
1-5 100winny
11-15 100winny

• Wow
Waarderingen: AK
Wajoooo, leeft die nog?

Ik ken hem niet, maar zijn log ging meer over de dosissen, fatburn en zijn leuter dan training en voeding.

Reden: Typo
Laatst bewerkt:
Ik zie nu pas dat de TS als topic tag 'dood' heeft ingevuld :haha:

Zal wel loslopen. Zoek de oude posts/logs van oa Dareal en Sisevano eens op. Sisevano zat op 1400mg tren per week, dit was Dareal zn log:

1-12 2000trenE
1-12 1000primo
1-5 100winny
11-15 100winny
500test
800trenE
800bold
300trenA kickstart

Was mooi festivalseizoen in 2019🫠

Terug
Naar boven