AndroidHealthClinic

Nieuws -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie is je coach en zou je daar niet met je vragen moeten zijn.
Ik neem aan dat jij je coach moet betalen dan ook daar je vragen stellen.
Hier zitten teveel mensen die het wel ff aan je vertellen. :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag deze dingen ook zeker aan de coach. Echter zit ik in een droogtrain traject en niet an sich in een lean bulk traject. Ik twijfelde vooraf al of het wel goed zou gaan nog 12 weken er achter aan plakken alleen ben ik zelf erg eigenwijs en ook wel benieuwd hoe andere mensen met ervaring hier naar kijken.

ik vraag deze dingen ook zeker aan de coach. Echter zit ik in een droogtrain traject en niet an sich in een lean bulk traject. Ik twijfelde vooraf al of het wel goed zou gaan nog 12 weken er achter aan plakken alleen ben ik zelf erg eigenwijs en ook wel benieuwd hoe andere mensen met ervaring hier naar kijken.
nu ga ik mezelf herhalen, vraag het je coach. Tenminste als het een beetje coach is zal hij tegen je zeggen om te cutten op onderhoud te gaan zitten of te gainen.

De mail voor morgenochtend met daarin de vragen en progressie staat inderdaad al klaar.
Ik ben alleen benieuwd naar hoe andere er naar kijken en dan vooral om het stukje vel en of ik juist niet om dat strak te krijgen moet gaan opbouwen ipv nog verder cutten.
Uiteindelijk zou hier zomaar volk kunnen zitten wat nog veel meer ervaring heeft dan de gene waar ik nu het traject bij volg?

Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Zit je bij Kosso? Ik leg de link door zijn 12 weken cut/bulk programma.

Hi,

Nee geen Kosso. Maar de meeste trajecten zijn 12 weken lijkt het. Of wat ik tegen kom!

Lees de topics hier, kun je veel van leren. Beantwoord ook je vraag

Hi,

Nee geen Kosso. Maar de meeste trajecten zijn 12 weken lijkt het. Of wat ik tegen kom!
je wil niet zeggen bij wie je zit?

Ik ben ervaringsdeskundige en je losse vel zal langere tijd een probleem zijn.
maar niet dat je geen abs kunt zien. gewoon dieper in de cut gaan.

Kijk naar het losse vel.

1718307372627.jpeg

OP leeg gehaald...

Kan het verwijder knopje niet vinden maar besef me indd dat ik hier geen hulp moet vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven