marc181982
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
21-24 November pas, levertijd 1-2 wekenLees dit artikel eens: http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;929605&x=17&y=11
Sorry, ik kan het niet laten, maar op een Mac heb je zulke problemen niet. Die ziet altijd alle RAM die je erin steekt! LOL
BIG T, heb je de jouwe trouwens al?
Lees dit artikel eens: http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bnl%3B929605&x=17&y=11
Sorry, ik kan het niet laten, maar op een Mac heb je zulke problemen niet. Die ziet altijd alle RAM die je erin steekt! LOL
BIG T, heb je de jouwe trouwens al?
Spannend... De dag dat je hem in handen hebt zul je heeeel laat gaan slapen. Dan wil je alles uitproberen. Veel plezier ermee!
Max geheugen in msconfig staat aan. Die optie mem mapping in de bios heb ik volgens mij niet want ik krijg 'm niet gevonden.
Je moet wel de specificaties in acht nemen uiteraard. Als er staat dat je computer 6 GB RAM aankan, dan zal die wel degelijk 6 zien, en geen 5,3 of zo. Dat bedoelde ik. Laten we hier nu geen Mac/Win thread van maken. Was als grap gedoeld.
Typfout van mij. Als ik rechtermuisknop op computer doe en dan naar eigenschappen staat er ook 3,25GB.In dat topic staat er dat je die Max geheugen moet uitzetten!? niet aan .. typfout van diegenen of?
Ik zie trouwens zelf hier dat mijn pc maar 3,25 GB trekt van de 4 GB.
Nee.
Probleem ligt bij het moederbord inderdaad. Heb er over nagedacht maar ga voor die enkele mb toch geen nieuwe kopen. Misschien dat ik volgend jaar overstap op quadcore dus moet dan sowieso een nieuwe en is dat probleem ook gelijk opgelostWeet je al welk MB je hebt? En of dat het probleem veroorzaakt? Anders even tussen je slots kijken, meestal staat het modelnr er wel ergens.
Nope. 3326 max.Start>Run> "MSconfig"
>Boot tab
>Advanced options
"MAximum physical memory" geeft dit 4096mb weer?
Helaas