Fitness Seller

5 weken kuur

oeps frontload zie ut al :D mijn fout :D

• Topic Starter Topic Starter
Goed lezenn trouwens Ryu? heb jij weleens gekuurd? je was het wel een x van plan toch?

Nu w toch bezig zijn over korte kuurtjes, ikzelf ga in nov beginnen met:

week 1 - 2: 100mg primo + 250 mg sust
week 3 - 4: 200mg primo + 250 mg sust
week 5 - 6: 100mg primo + 250 mg sust

week 2 - 6: 25mg proviron per dag

week 9 100mg clomid, week 10 50mg clomid.

ik ben niet op zoek naar een spectaculaire kuur, maar hier kom ik toch kwaliteitsspieen van bij niet?

zou iemand nog iets veranderen ???

en tot slot mag ik alles 2 maal per week trainen dan i.v.m snellere recup door aas????
bv:

maandag : borst - biceps
dinsdag : schouders - triceps- buik
woensdag : rug - onderarm - benen
donderdag : borst - biceps
vrijdag : schouders triceps - buik
weekend: OFF

voeding, ben al 2 weken schema bezig.
eiwitinname per dag : 220gr
koolhy : 3155
vetten : 70 gr

alle reacties welkom.

als ik jou was zou ik het simpeler houden.
Week 1 - 5 30 mg dbol
500 mg sus, mss zelfs 750
400 mg deca
Daar ben ik heel goed op gegaan ,dus kan je dit echt aanraden.
Ik doe het wel 6 weken

wth ...wrom lange esters voor korte kuurtjes...neem als je kort kuurt dan ook gewoon testprop, tren , dbol , winny,enz...dat soort sjhti

• Topic Starter Topic Starter
zo kort is 6 weken niet, sust werkt vrij snel, en deca, test E, EQ enz kan je frontloaden

Is wel goede kuur maar zou de primo toch zeker op 250mg zetten.
grtz

europeman zei:
zo kort is 6 weken niet, sust werkt vrij snel, en deca, test E, EQ enz kan je frontloaden
De helft van je sus werkt snel maar de andere helft duurt wel ff.
Het zelfde met de deca en test enanthate en de eq zijn aleemaal lange esters.
Je kan wel frontladen maar daar schiet alleen je bloedspiegel mee omhoog maar de spullen zullen echt niet 3 weken eerder gaan werken.
Zou als ik maar 6 weken zal kuren alleen maar korte esters nemen en lekker elke dag injecteren.
Denk dat je daar veel meer baat bij zal hebben.

effe een vraagje tussendoor als het mag: test enanth, na hoeveel weken begint dit te werken. Zou je dit mss wel voor 8 weken kunnen gebruiken?

bvd

marcos zei:
effe een vraagje tussendoor als het mag: test enanth, na hoeveel weken begint dit te werken. Zou je dit mss wel voor 8 weken kunnen gebruiken?

bvd
Hou rekenig met 3 a 4 weken voordat het goed werkt en 8 weken kan wel maar zou beter zijn 10 weken.

adrbeest zei:
Hou rekenig met 3 a 4 weken voordat het goed werkt en 8 weken kan wel maar zou beter zijn 10 weken.

10 Weken vind ik persoonlijk veel te veel van het goede, maar je moet het helemaal zelf weten ;)

Terug
Naar boven