Fitness Seller

50 Cent, Timbaland and Mary J. Blige in Steroid Scandal!

ll cool j volgens mij ook wel

Ja dat is wel zeker van LL

Wie, wie en wie? Anyway, who cares.

3a11d7646df09.jpg

Ja echt beest man???

niet alle pics zijn up to date DBB-Beest 'Spiertje16'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

helaas voor hen zal de amerikaanse justitie er wel bovenop duiken.

Haha, elke keer zou je dat denken he. Maar de Amerikaanse suprieuriteit steunt nu eenmaal voor een deel op gear in the sport.

Denk dat niemand daar zit te wachten op inkakking van de sportprestaties of looks. Zelfs niet in Washington.

gaat weer als een nachtkaarsje uit verwacht ik

Een goede vriendin van mij heeft 8 jaar in miami gewoond. Zij vertelde mij dat ook een hele bult van die gasten uit de "College" en "University" football/honkbal/basketbal teams aan de AAS zitten. Die gasten willen het allemaal maken tot pro....

En inderdaad al die filmsterren, vergelijk de fysiek van een will smith of Colin Farrell eens in hun verschillende films.

50 cent op de nieuwe cover van Muscle e Fitness,bigger than ever

2dgp1jl.jpg

nu we het toch over rappers die rappen hebben..

''Nelly'' is ook buff(er) geworden!

nelly_seanjohn.jpg

goede bump.

wat een k*tbump... en dan nog om die mongolide aap van een 50 cent onder de aandacht te brengen... fak it

en dan iedereen used roids :D

wat een k*tbump... en dan nog om die mongolide aap van een 50 cent onder de aandacht te brengen... fak it

tja,het zou beetje overdreven zijn om n nieuw topic hiervoor te openen .
Maar zijn muziek is toch wel goed ze vind ik

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

nu we het toch over rappers die rappen hebben..

''Nelly'' is ook buff(er) geworden!

nelly_seanjohn.jpg

dit zijn toch oude pics dan,hij is toch n heel stuk buffer ,is dat niet die buffe n*ger die zelfs n boek over fitness heeft uitgebracht , of heb ik iemand anders voor,dacht toch dat dat nelly was .

Terug
Naar boven