XXL Nutrition

500 test of 750 ????

hoezo onzin omdat jij zo stoer bent om tot 1750 te gaan is voor mij niet interessant gozer!
ik wou gewoon weten of er mensen waren die hetzelfde kuur hebben gehad en wat hun gains/sides noem het maar op waren.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 16:34 ----------

mocht je dat trouwens tegen mij hebben haha zo niet neem ik mijn woorden terug natuurlijk... maar goed genoeg hier over ik weet genoeg jongens.

thnx

close this shizlle
Was niet bedoeld voor jou bro maar naar J4ck toe ivm zijn kuur en HCG gedachtengang.

Ik ben tot 1750mg in de week gegaan, dwz dat ik ook heb gekuurt met 500, 750, 1000, 1250, 1500.

Je bent lange tijd OFF geweest en darom zul je weer volop reageren op een dosis van 500mg. Opkrikken naar 750 is op de eerste plaats niet nodig en ten tweede voldoende met primo gestackt. Meerwaarde zal het zeer zeker niet geven. Mja, verhoging van kans op bijwerkingen zou kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Was niet bedoeld voor jou bro maar naar J4ck toe ivm zijn kuur en HCG gedachtengang.

Ik ben tot 1750mg in de week gegaan, dwz dat ik ook heb gekuurt met 500, 750, 1000, 1250, 1500.

Je bent lange tijd OFF geweest en darom zul je weer volop reageren op een dosis van 500mg. Opkrikken naar 750 is op de eerste plaats niet nodig en ten tweede voldoende met primo gestackt. Meerwaarde zal het zeer zeker niet geven. Mja, verhoging van kans op bijwerkingen zou kunnen.

Thnx bro:D

kijk hier heb ik wat meer aan..
ik heb de eerste week een frontload gezet op 750 en nu trek ik hem toch gewoon door op 500 denk ik.
bedankt voor je info bro.

Terug
Naar boven