MuscleMeat

500MG test + bolonode+roa

iets zegt me dat dat geen 3000+ kal's zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Rekensommen kloppen niet,

je wilt misschien wel een 50/30/20 verdeling in procenten, maar dat reken je dan uit in % van kcal, niet in grammen. 1 gram KH = 4 kcal, 1 gram EW= 4 kcal en 1 gram V = 9 kcal, bij jou kom je dan uit op een verdeling met 25% Vet, 34% KH en 25%. Dit telt niet op tot 100% dus klopt er waarschijnlijk sowieso iets niet met de manier waarop je dit hebt uitgerekend of opgezocht. Je mist grammen EW KH en Vetten voor hoeveel kcal je volgens jou eet.

dit zal komen doordat ik het avondmaal bij mijn kcal totaal heb geteld!
dus zonder avondmaal kom ik aan 2700 kcal

ik had dan ook al door dat er iets niet klopte omdat ik redelijk wat vetter werd, ook al doe ik veel cardio!

30% eiwitten 30 % vet 40 % KH

maw :

iemand een idee om dit te verbeteren?
ik denk van 10 uur te vervangen door : 60gram cashewnoten en 100 gram kippewit!
dan kom ik nog 10 % koolhydraten tekort, maar met het avondmaal zal dat dan wel in verhouding komen te staan!

Laatst bewerkt:
in je dieet eet je nauwelijks vlees zie ik. Duw nog 2 maaltijden van 250 gr kip-rund-vis erbij bv na de training en ervoor.

kip hmmmmm

• Topic Starter Topic Starter
En wanneer best roa nemen?ik zou een roa kuur doen van 2maand!

En wanneer best roa nemen?ik zou een roa kuur doen van 2maand!

Ik zou zeggen gewoon beginnen, liefst al iets voor de kuur, en proberen te verlengen tot na de kuur. Eerst eens kijken hoe je reageert op roa want de bijwerkingen zijn best heftig!

Eerst minimaal de 100 kilo halen door maximaal te eten man, 85 kilo op 1.90 is wel heel erg man kom op dit gaat echt te ver ???

Terug
Naar boven