MuscleMeat

500mg test e 40 mg winstrol kickstart en proviron

joey1986

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Had mijn log gisteren gewoon bij aas gezet, van daar dat ik uhm hier nog een keer maakhier mijn log,
Ben vanmiddag aan mijn kuur begonnen met 40 mg winstrol en de 1e spuit in the ass, deed gelukkig helemaal geen pijn! :D

Mijn kuur zal er als volgt uitzien:
Week 1/10 500 mg test e elke week,
Week 1/3,6 winstrol 40 mg elke dag, ( dit omdat het alleen als kickstart is en ik het onnodig vind een nieuw doosje open te maken voor 3 extra dag zodat het 4 weken is)
Week 5/10 proviron op 50 mg elke dag

Week 1/11 hcg 2 X per week 500 iu daarvoor ga ik straks nog ff insuline spuitjes op de kop zien te tikken en steriel water.

Week 12/15 nolvadex 20 mg elke dag.

Woog vanochtend 87kg met 16 % vet.

Zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen in mijn kuur.
Mijn doel is lager in vetpercentage en droge massa pakken. Ik zal dan ook proberen niet echt veel boven onderhoud te gaan eten. En mijn verhoudingen op eiwitten 50% koolhydraten 40% en vet 20% gaan zitten.

Zoals ik al zei hou ik jullie op de hoogte!![

Foto's van nu zet ik er gelijk bij.

• Topic Starter Topic Starter
uploadfromtaptalk1399994848754.jpg

uploadfromtaptalk1399994882649.jpg

Ohw en de hcg ga ik vanavond voor het eerst pakken, 500 iu 2X per week van week 1/12.

kleine update, 1e spuitje hcg is dinsdag me buik in gegaan, geen problemen allemaal.

Heb het idee dat ik van de winstrol opgefokt word. Rode kop, denk bloeddruk omhoog. Verder voel ik me heerlijk, op me werk begin ik aan dingen te tillen die voor 3 man nog te zwaar zijn, heb het idee dat ik alles aankan. (Of dat zit maar tussen me oren).

Me aderen komen iets naar voor en me spieren zijn harder.

Verder merk ik niet veel verschil, weegschaal en vetmeten was ik maar eens per week van plan dus dat word aankomende maandag ochtend. Zaterdag volgende spuitje hcg en dan maandag weer de testosteron.

Hou jullie up to date.

Ik snap niet waarom mensen zo snel gaan kuren....er moet eerst een degelijke basis zijn waarop je kan bouwen.
Suc6 met je kuur...maar als ik jou was zou ik een jaar of twee keihard gaan trainen en je verdiepen in correct eten etc. Je kan namelijk zo veel nog uit jezelf halen...

Ik snap niet waarom mensen zo snel gaan kuren....er moet eerst een degelijke basis zijn waarop je kan bouwen.
Suc6 met je kuur...maar als ik jou was zou ik een jaar of twee keihard gaan trainen en je verdiepen in correct eten etc. Je kan namelijk zo veel nog uit jezelf halen...

Je haalde woorden uit m'n mond!!

Zo snel dat is een ding dat je niet kan zeggen omdat je niet weet hoe ver ik ooit ben geweest!
Het zit zo dat ik vanaf mijn 15e t/m mijn 25e anabolen rommel vond, keihard trainde perfect at en groeide als kool!!!
Als je er dan een jaar tussen uit ligt door privé omstandigheden en het meeste is weg verdwenen. Dan is dat zeer frustrerend. Kort om het is een kwestie van ongeduld, dat dit een slechte zaak is vul dat idd zelf maar in. En dat weet ik zelf ook wel!

Maar hoe denk je dat gerald butler zo groot is geworden voor 300. Of mark wahlberg voor pain & gain. Beetje naïef om te denken dat hun groot zijn geworden van hard trainen en perfect eten, dus dat is dan per definitie slecht?

Ik heb mijn keuze gemaakt en ben er blij mee, maar toch bedankt voor het advies. (Had alleen een dikke week eerder moeten komen!)

Omg, neem je sterren als voorbeeld. Die gasten verdienen 50 miljoen door een paar roids te nemen terwijl jij er wss geen ruk mee gaat bereiken, niet eens een vergelijkbaar fysiek :')

Omg, neem je sterren als voorbeeld. Die gasten verdienen 50 miljoen door een paar roids te nemen terwijl jij er wss geen ruk mee gaat bereiken, niet eens een vergelijkbaar fysiek :')

Buiten dat ze roids gebruiken hebben ze alle tijd en de perfecte begeleiding met alles.
Veel te hoog vetpercentage en als je zo lang getraind hebt en je lichaam zo beest was geweest had je dat nu nog steeds wel meer terug gezien.... Succes iig!

50 miljoen en ik gebruik ze voor niks ;) als ik jou moet geloven ga ik er slechter uitzien dan van te voren, het is alleen jammer dat jij daar zo mee zit!
Moreel van het verhaal, in de ene film zijn ze de vette huisvader en in de volgende 3 maanden later zijn ze eens zo groot als jij. De medische ondersteuning is niet te vergelijken idd, dus bij mij is het minder verantwoord. Maar als het bij hun kan dan kan dat bij iedereen ;).

En niet te vergelijken, de een krijgt 50 mil en de ander niets. Maar het blijft gewoon vlees, een kilo vet is een kilo vet en een kilo spier is een kilo spier, of je nou 50 miljoen per film verdient of niets!

En of dat het geen ruk helpt gaan we zien wanneer de test inslaat, die winstrol doet weinig. 2,5 kg aangekomen vanaf vorige week maandag, zal wel allemaal vocht zijn voordat jullie dat zeggen. Mijn vp is gelijk gebleven zelfs iets omlaag!

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Buiten dat ze roids gebruiken hebben ze alle tijd en de perfecte begeleiding met alles.
Veel te hoog vetpercentage en als je zo lang getraind hebt en je lichaam zo beest was geweest had je dat nu nog steeds wel meer terug gezien.... Succes iig!

Ja je hebt gelijk ik heb niet die begeleiding, dus bij mij is het minder verantwoord, je hebt een punt! Maar denk je dat een ster van de ene rol als dikkert naar de andere rol als beest geen roids gebruikt om zijn doel snel te bereiken?? Ikzelf denk het wel en ik zelf denk dat het allemaal mee gaat vallen met me kuurtje en dat ik gewoon goede progressie boekt, ben al iets aangekomen zal waarschijnlijk ook deels vocht zijn omdat ik meer eet, maar toch!

En ben begonnen, dus kan niet meer terug. Ik denk dat het wel mee valt en dat ik gewoon goed gaat gainen.
We kunnen daar lang over discuseren, maar de toekomst zal het ons leren!!

IN. Ben benieuwd naar de progressie foto's.

Wel jammer dat elke kuurlog dbb'ers om foto's vragen maar vervolgens alleen maar bashen omdat ze niet tevreden zijn met het fysiek dat op de foto staat.
Gek hé dat zo weinig loggers foto's plaatsen.. Voor&na foto's van een simpel kuurtje op dbb is dan ook gelijk aan het zoeken van een speld in een hooiberg.
Bedankt hiervoor.

]Maandag 4 e spuit gehad. Weeg inmiddels 93kilo dus 6 erbij, alleen word wel iets pekkiger zeg maar dus nog ben nog schoner gaan eten. Iedereen vind dat ik voor mijn doen echt groot word, zelf zie ik dat niet zo. Miss idd omdat er teveel vet overheen zit. Trainen gaat heerlijk nagenoeg iedere dag zin on te trainen en hard, constant gewicht opvoeren!

Morgen laatste dag winstrol en dan ga ik maandag denk ik beginnen met de proviron!

Foto's van nu volgen.

uploadfromtaptalk1401883147514.jpg

uploadfromtaptalk1401883159492.jpg

uploadfromtaptalk1401883170661.jpg

uploadfromtaptalk1401883181147.jpg

uploadfromtaptalk1401883191710.jpg

Vind je vp te hoog om te kuren, ook een verhoogte gyno kans. mja...

The god of aesthetics has returned!

Vind je vp te hoog om te kuren, ook een verhoogte gyno kans. mja...

Sluit je maar aan in het rijtje van mensen die dat ook vinden. Ik wil gewoon groot en sterk worden keiharde blokken en een string tussen me kontje is niet voor mij weg gelegd zou wel mooi zijn maar hou te veel van het leven. Voorlopig groei ik goed en geen bitchtits geen plofkop of dat soort dingen. Wel buik die beetje naar voor komt maar thats it!!
Nu bijna 4 weken bezig en voel me goed!
Het doet iig wat ik wil dat het doet.
En in principe ga ik volgende week proviron pakken Dus dat gaat ook eventuele oestrogene sites als gyno tegen toch!

Als je dan maar geen gyno krijgt.... dan is het prima toch :) ik vind het persoonlijk toch een risico die ik niet wil nemen.

Terug
Naar boven