Fitness Seller

500mg test e 40 mg winstrol kickstart en proviron

waarom ga je niet gewoon onder onderhoud zitten, zo net boven onderhoud is gewoon een grijs gebied. Te hoog om goed vet te verliezen en te laag om goede massa te pakken. Met jou vetpercentage moet je gewoon een flinke cut inlassen.

Vind het ook best zielig hoe elke log met foto's hier gebasht word! Zoals eerder vemeld worden hier zo geen foto logs meer aangemaakt!!!
Niet iedereen zijn doel is om shredded te worden zoals je homo's denken. Die kerel wil gewoon echt sterk worden...

Succes man

Nog een update ? of heb je het alweer opgegeven en zit je op de bank met een zak chips ?

Vind het ook best zielig hoe elke log met foto's hier gebasht word! Zoals eerder vemeld worden hier zo geen foto logs meer aangemaakt!!!
Niet iedereen zijn doel is om shredded te worden zoals je homo's denken. Die kerel wil gewoon echt sterk worden...

Succes man

Heb je issues :) wil je erover praten?

Wat een trieste reacties zeg pfff jonge jonge

Ik neem aan dat er geen update meer zal volgen?

Ik denk anderhalf jaar later niet meer :p

Wauw gewoon. Zo slecht was die kerel zijn fysiek niet eens :p

Tjah... Wat moet je er over zeggen...

Ik snap niet waarom mensen zo snel gaan kuren....er moet eerst een degelijke basis zijn waarop je kan bouwen.
Suc6 met je kuur...maar als ik jou was zou ik een jaar of twee keihard gaan trainen en je verdiepen in correct eten etc. Je kan namelijk zo veel nog uit jezelf halen...

Onzin

Terug
Naar boven