Fitness Seller

Nieuws 5kg Raw Iron Whey van €69,95 voor €59,95!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Deze week (05-dec t/m 11-dec) voor de liefhebbers::D

€10 korting op 5kg RAW IRON Sports Whey in de smaken Perzik en Bosvruchten. Van €69,95 voor €59,95

Verder in de aanbieding 5kg Power Oats van €19,90 voor €15,90 en Stacker7 van €24,90 voor €20,90.

Geen verzendkosten in Nederland en Belgie.:)

ook een whey isolaat aanbieding toevallig ? :)

• Topic Starter Topic Starter
Bosvruchten vliegt eruit tijdens de aanbieding, Perzik blijft achter terwijl die echt ZEER goed te drinken is!:D

ik zou ook perzik bestellen, alleen 5kg waar moet ik dat toch laten neem nu al de halve kelder in beslag xD

hmm interessant die aanbieding, kunnen jullie ook rembours doen naar belgië ?

Sinds ik best wel slecht tegen melk kan en al over ben gegaan op soja melk, en bepaalde wheys wat ook best een aanslag op mijn darmkanaal is. Is het lactose vrij?

Sinds ik best wel slecht tegen melk kan en al over ben gegaan op soja melk, en bepaalde wheys wat ook best een aanslag op mijn darmkanaal is. Is het lactose vrij?

De RAW IRON Sports Whey is niet Lactose vrij. Het is niet veel, maar er zit wel lactose in.
Als je zo goed als Lactose vrij wilt kun je het beste de RAW IRON Whey Isolaat pakken. Daar zit minder dan 1% in.

Als zelfs dat nog teveel voor je is (iedereen heeft een andere tolerantie), dan zou je inderdaad naar soja eiwit of aminozuren kunnen kijken. :)

De RAW IRON Sports Whey is niet Lactose vrij. Het is niet veel, maar er zit wel lactose in.
Als je zo goed als Lactose vrij wilt kun je het beste de RAW IRON Whey Isolaat pakken. Daar zit minder dan 1% in.

Als zelfs dat nog teveel voor je is (iedereen heeft een andere tolerantie), dan zou je inderdaad naar soja eiwit of aminozuren kunnen kijken. :)

Pfieuw dat zijn wel hoge bedragen makker :/

Terug
Naar boven