MuscleMeat

5x kt + hiit + vb?

Twigg

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo gespierde, vetloze mensen van het goede leven.

Ik heb een vraagje.
5 dagen in de week doe ik KT.
Iedere dag een andere spiergroep.

Ma Benen
Di Armen
Wo Schouders
Do Rug
Vr Borst

Op zaterdag doe ik voetballen, 2 uur lang niet professioneel.

Nu wil ik voor mijn conditie 2x in de week HIIT gaan doen.

Mijn plan was als volgt.

Ma Armen + HIIT in de ochtend
Di Schouders
Wo Rug + HIIT in de ochtend
Do Benen
Vr Borst

Za voetballen

Is het een probleem dat ik HIIT doe, een dag voor de Benen training? En is HIIT in de ochtend ook goed? Ik doe het Niet voor de vet verbranding maar voor de conditie.

Als ik 's ochtends zou gaan HIIT'en, drink ik van te voren een creatine-watertje. Moet ik ook nog wat eten van te voren?
Het plan is om te beginnen met 10s max en 20s rust, dit 10x herhalen.
Later kan ik dit misschien uitbouwen naar 15s max en 30s rust en dan misschien de verhoudingen veranderen, maar dat zie ik dan wel weer. Graag eerst wat hulp bij het schema en de eerste paar vragen.

Bvd,

Gespierde Twigg d*ck

Pas wel op dat je benen (quadriceps voornamelijk) genoeg genoeg rust krijgen... Als ze dit niet krijgen gaat het niet zo leuk worden (zelf meegemaakt :()

• Topic Starter Topic Starter
Ja dit is precies waar ik me zorgen over maak.
Zal ik dan de KT voor de benen weg laten of beter een HIIT training weg laten. Maar 1x HIIT in de week lijkt me ook een beetje nutteloos.

woensdag benen en vrijdag HIIT, dan heb je overal een dag tussen zitten?

• Topic Starter Topic Starter
woensdag benen en vrijdag HIIT, dan heb je overal een dag tussen zitten?

Dan heb ik vrijdag HIIT en Zaterdag Voetbal. Het moet niet zo zijn dat mijn benen helemaal leeg zijn tijdens het voetbal.

Ik was ook nog aan het denken. Stel ik doe gewoon voor een aantal weken HIIT op vrijdag en voetbal op zaterdag, op een gegeven moment wendt mijn lichaam er toch ook aan? En dan is het misschien niet zo'n probleem meer.

Terug
Naar boven