DutchStyle
Novice
- Waardering
- 0
Hallo,
Zoals de titel al zegt, ben ik nu ongeveer 6.5 maanden bezig om vooruitgang te boeken.
<Zie plaatjes> Rust - Bovenlichaam - Triceps - Biceps
Graag opbouwende kritiek.
Waarschijnlijk zijn mijn poses nogal belabberd, maar dit is ook niet iets wat ik dagelijks oefen.
Op dit moment is mijn workout schema: Full body - rust - Full Body - rust - rust - Full body - rust.
Het samenstellen van een eetschema was niet (heel erg) moeilijk, maar het eraan houden wel, want mijn ma of pa gaat niet speciaal iets voor mij klaarmaken omdat ik dat nodig heb voor fitness. Kortom, naar mijn zeggen is dit toch een knelpunt.
Eetschema:
s'ochtends: 400ml melk, 5 boterhammen met kaas / worst.
lunch: 400ml water, 8 boterhammen met kipkerry / kaas / worst
s'avonds: wat de pot schaft.
Statistieken:
Leeftijd ~ 15
Lengte ~ 1.70
Gewicht ~ 55kg (ik probeer aan te komen, maar ik schommel verschikkelijk (ookal eet ik normaal!)
Benchpress: 15kg aan beide kanten (3x 5)
Bicep curl: 14kg (3x 6)
Squaten: (helaas nog nooit gedaan)
Geen idee wat ik verder nog moet posten.
Zoals de titel al zegt, ben ik nu ongeveer 6.5 maanden bezig om vooruitgang te boeken.
<Zie plaatjes> Rust - Bovenlichaam - Triceps - Biceps
Graag opbouwende kritiek.
Waarschijnlijk zijn mijn poses nogal belabberd, maar dit is ook niet iets wat ik dagelijks oefen.
Op dit moment is mijn workout schema: Full body - rust - Full Body - rust - rust - Full body - rust.
Het samenstellen van een eetschema was niet (heel erg) moeilijk, maar het eraan houden wel, want mijn ma of pa gaat niet speciaal iets voor mij klaarmaken omdat ik dat nodig heb voor fitness. Kortom, naar mijn zeggen is dit toch een knelpunt.
Eetschema:
s'ochtends: 400ml melk, 5 boterhammen met kaas / worst.
lunch: 400ml water, 8 boterhammen met kipkerry / kaas / worst
s'avonds: wat de pot schaft.
Statistieken:
Leeftijd ~ 15
Lengte ~ 1.70
Gewicht ~ 55kg (ik probeer aan te komen, maar ik schommel verschikkelijk (ookal eet ik normaal!)
Benchpress: 15kg aan beide kanten (3x 5)
Bicep curl: 14kg (3x 6)
Squaten: (helaas nog nooit gedaan)
Geen idee wat ik verder nog moet posten.