XXL Nutrition

6.5 maanden fitness

DutchStyle

Novice
Waardering
0
Hallo,

Zoals de titel al zegt, ben ik nu ongeveer 6.5 maanden bezig om vooruitgang te boeken.
<Zie plaatjes> Rust - Bovenlichaam - Triceps - Biceps
Graag opbouwende kritiek.
Waarschijnlijk zijn mijn poses nogal belabberd, maar dit is ook niet iets wat ik dagelijks oefen.

Op dit moment is mijn workout schema: Full body - rust - Full Body - rust - rust - Full body - rust.

Het samenstellen van een eetschema was niet (heel erg) moeilijk, maar het eraan houden wel, want mijn ma of pa gaat niet speciaal iets voor mij klaarmaken omdat ik dat nodig heb voor fitness. Kortom, naar mijn zeggen is dit toch een knelpunt.

Eetschema:
s'ochtends: 400ml melk, 5 boterhammen met kaas / worst.
lunch: 400ml water, 8 boterhammen met kipkerry / kaas / worst
s'avonds: wat de pot schaft.

Statistieken:
Leeftijd ~ 15
Lengte ~ 1.70
Gewicht ~ 55kg (ik probeer aan te komen, maar ik schommel verschikkelijk (ookal eet ik normaal!)

Benchpress: 15kg aan beide kanten (3x 5)
Bicep curl: 14kg (3x 6)
Squaten: (helaas nog nooit gedaan)
Geen idee wat ik verder nog moet posten.

Olympus 300.jpg

Olympus 301.jpg

Olympus 302.jpg

Olympus 303.jpg

Squatten kan toch ook met de stang van je bench press gebeuren?

je doet fullbody maar je hebt nog nooit squats gedaan?!

wat zijn je stats? lengte gewicht vet enz.

en post je volledige schema!

uhm... wat is je vraag/punt nou eigenlijk?

edit: er is nog veel werk aan de winkel :)

Bij je stats horen geen biceps curls, alleen deadlift, squat en bench press..
Post anders eens je trainings schema:)

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar vaak is het erg druk bij de gewichtenzaal.
En aangezien het er niet erg groot is, is het erg moeilijk om genoeg ruimte te vinden. (fitnessfirst in zoetermeer)

je doet fullbody maar je hebt nog nooit squats gedaan?!

wat zijn je stats? lengte gewicht vet enz.

en post je volledige schema!

uhm... wat is je vraag/punt nou eigenlijk?

Zowel mijn lengte als gewicht heb ik net gepost, mijn vetpercentage is volgens zo'n elektrisch apparaat 7%, maar dat is volgensmij erg inaccuraat.

Mijn vraag is vooral opbouwende kritiek -> zie foto's.

Zowel mijn lengte als gewicht heb ik net gepost, mijn vetpercentage is volgens zo'n elektrisch apparaat 7%, maar dat is volgensmij erg inaccuraat.

Mijn vraag is vooral opbouwende kritiek -> zie foto's.

sorry niet gezien:D

uhm tja ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen na 6 maanden, wat ik zo zie.

maar ik heb niet gezien hoe het er eerst uitzag. wat je stats eerst waren.
graag wil ik dat trainingschema van je zien:rolleyes:

Mijn trainingschema is erg moeilijk te posten omdat ik niet precies weet hoe elk apparaat heet (ik train vooral met losse apparaten), ik doe alleen dumbbell biceps curl, bar standing biceps curl, bench press en overhead bar press met losse gewichten.

ohoh je bent toch niet zon machine bikkel hea :rolleyes:

oke tijd voor een nieuw schema:D

wat is je doel eigenlijk?

sorry niet gezien:D

uhm tja ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen na 6 maanden, wat ik zo zie.

maar ik heb niet gezien hoe het er eerst uitzag. wat je stats eerst waren.
graag wil ik dat trainingschema van je zien:rolleyes:

Ik vond het inderdaad ook erg tegenvallen, maar er is wel een verschil qua gewicht, want eerst was ik nog meer een scharminkel.
6.5 maanden geleden woog ik maar 48kg met 1.68m lang.

ohoh je bent toch niet zon machine bikkel hea :rolleyes:

oke tijd voor een nieuw schema:D

wat is je doel eigenlijk?

mijn doel op lange termijn is vooral een behoorlijk getraind lichaam zoals bijna iedereen hier :rolleyes:. Op korte termijn is mijn doel vooral massa gainen.

Laatst bewerkt:
mijn doel op lange termijn is vooral een behoorlijk getraind lichaam zoals bijna iedereen hier :rolleyes:. Op korte termijn is mijn doel vooral massa gainen.

oke dan raad ik je aan om vanaf nu alleen nog maar barbells en dumbbells aan te raken. je gaat squat deadliften en benchen enz enz.

lees rond op dit forum en leer!
maak gebaseerd op alle info die je tot je krijgt een nieuw schema, training en voeding!

post die shit opnieuw en laat het beoordelen:D

succes en veel lees-, gain- en trainplezier

Voor een 15jarige vind ik dit niet slecht. Het is lastig om zo jong je eten aan te passen. Wat ik je wel als raad zou geven: Zet de stap naar meer compounds ipv curls. Je ziet dat je armen wat groter zijn, maar ik zie minder massa op de rest van je lichaam.

Kvind het best mooi voor 15jaar, toch beter dan mezelf! Maarja ik heb ook wat domme shit gedaan, anyways, Ga ervoor en blijf bij het krachttrainen! ;)

Hoi DutchStyle, ziet er al prima uit!
Probeer zoveel mogelijk de compounds toe te passen; Dat zijn de ECHTE massapakkers. Isolatie oefeningen zijn eigenlijk om te finetunen.

Succes.

SniperX

Terug
Naar boven