Fitness Seller

6 maanden keihard trainen

Optimisme

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Ten eerste wil ik dutch bodybuilding bedanken voor alle nuttige forums die er op deze website staan, ben er achter gekomen dat je nooit bent uitgeleerd in deze tak van sport, het heeft me een enorme boost en doorzettingsvermogen gegeven om nog harder te trainen ben sinds het afgelopen half jaar zeer fanatiek bezig geweest en ook zeer scherp op de voeding gelet, met 1 woord voeding is toch wel voor mij een heel belangrijk aspect geworden in samenwerking met keihard trainen in de gym en dat geeft me terwijl ik dit schrijf weer de kracht om morgen keihard te trainen!
Het volgende heb ik nu bereikt

Vetpercentage van 18 % naar 12 %
Gewicht van 87 kilo naar 81

Bankdrukken 1 rm 120
Deathlift 1 rm 190
Squad 1 rm 150
Militaire shoulder 1 rm 90

Met volgende doel is om straks zo clean mogelijk te gaan bulken en wat kilo aan te komen maar dat moet wel gaan lukken komende winter, nogmaals bedankt voor de tips en trucs en veel gym plezier

IMG_0114.jpg

IMG_0127.jpg

IMG_0128.jpg

IMG_0129.jpg

IMG_0133.jpg

Laatst bewerkt:
Verkeerde sectie?

het is SQUAT , DEADLIFT en MILITARY PRESS

Denk nog wel wat droger dan 12 %. Mijn meting kwam op iets over de 10 uit en jij ziet er droger uit :P

Nice!

dat first pic tho

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel netjes gedaan

mooie progressie !

klopt het dat jou gewicht zolaag is ? ik heb ongeveer de zelfde lengte en verpercentage , alleen weeg ik veel meer en het is niet dat ik zoveel meer massa heb dan jou op het eerste zicht op de foto's.

Terug
Naar boven