Fitness Seller

6 oxo

Suicide Sid

Freaky Bodybuilder
Waardering
252
Weet er ier iemand of 6-oxo, in België, onder de prohormonenregelgeving valt?
Daarmee bedoel ik of dat het mogelijk is om het gewoon in de meeste sportvoedingswinkels te halen is (in leuven is er maar ene en ik heb het daar nog ni zien staan).

De verkooppraatjes zeggen wel dat het natuurlijk is (testosteron is da ook), ma met een bestanddeel dat de naam androstenetrione draagt - da ze bovendien uit placenta hale - doet me da ferm denken aan androstenedion.

En alst legaal is, ist dan echt mogelijk om daar uw test mee te verhogen, of ist het zelfde verhaal als tribulus en al die andere testosteronboosters (complete bagger dus)?

waar in leuven ben je gaan kijken? doe geen moeite voor de go-sport, die verkopen niet eens creatine meer.
ga eens een kijkje nemen in vigor(in de diestestraat dicht aan het station) of in the basement(een fitnesscenter welke ook een winkeltje heeft)

off-topic: waar train je?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik train in fitness center Heverlee. Kleine zaal, weinig grote kerels, kortom een zaaltje voor de gewone man. Ik ken daar veel mense en daarmee blijf ik daar traine. Et enige da me wa tege steekt is het aanbod van supplementen, zeker nu da ik wa serieuzer wil trainen en ne keer wa anders wil dan whey en creatine.

mag ik vragen hoe lang je al traint, want als je net begint is er voor jou geen reden om aan de 6oxo te gaan.

en van 6oxo zal je test level zeker toenemen (verwacht overigens geen wonderen)
ik woon zelf in holland en volgens mij is het hier NOG gewoon legaal, lijkt me dat dat in belgie ook zo is.

voor de rest zou ik voor bestellingen op www.1fast400.com kijken of www.bodybuilding.com

Ik train al 4 jaar. Ben begonnen met 55kg BF9% en is nu 70kg 8%BF en ben 1m70. Tot begin dees jaar combineerde ik da met heel veel lopen (6 keer 10km per week) ma daardoor bleef ik steke op 63kg. Ik koop het liever in ne winkel omdat ik geen geklooi wil met mijn creditkaartnummer over het internet.

en ik ben der me wel van bewust dak er geen wonderen van moet verwachten, ma alle beetjes helpen.

ok maar als je het in een winkel gaat kopen kan je wel een flinke prijs verwachten :eek: :eek: .

wel maximale dosering nemen dan heb je er het meeste aan(ik heb er zon ruime 2 kilo beef mee gepakt) ps ik nam forza-t

tis dat ik net me zooi van 1fast400 binnen heb anders had je wel mee kunnen bestellen

:)

Wat zijn de optimale doses, in mijn geval, en hoelang on en hoelang off voor dit product?

zo'n 5 a 6 weken on elke dag 2x 300mg 6oxo

en 6 wken off minimaal

hey ga eens kijken bij sports-target in bertem daar zullen ze normaal wel kunne helpen ;) greetz

Ben op de site van sports-target geweest en het assortiment zag er vrij deftig uit.
Muchos gracias.

Terug
Naar boven