Fitness Seller

6 weken kuur

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Zo hierbij dan mijn volgende kuurtje.

Het wordt een korte kuur met kort werkende middelen. Mijn doel is om kwalitatieve en schone massa te gaan pakken. En die te behouden natuurlijk.
Dus het word niet echt een cut cycle maar is bedoeld om schone kilotjes te gaan gainen in een korte periode.

Zo ziet mijn voorlopige schema eruit maar er kunnen nog ligte wijzigingen komen wat betreft dagen etc..

Dus…………

Te gebruiken middelen:

- test prop.
- Finaplix.
- Winstrol (eventueel)
- armidex
- hcg
- nolvadex
- clomid

dag 1, 2 150 mg test prop / 100 mg tren ed
week 1 150 mg test prop / 100 mg tren eod
week 2 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex,eod
week 3 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 4 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 5 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 6 150 mg test prop / 100 mg tren eod, 0.5 mg armidex eod
week 7 40 mg nolvadex / 50 mg clomid
week 8 20 mg nolvadex / 50 mg clomid
week 9 20 mg nolvadex / 50 mg clomid

vanaf week 2 tot 6 500 iu hcg per week

eventueel van week 3 tot 6, 40 mg winstrol per dag. Maar dat bekijk ik wel tijdens de kuur.

Ik ga denk ik op ongeveer 500 cals boven mijn onderhoud zitten. Als ik een drukke week heb zal dat zo rond de 4000 cals zijn.

goed bedoelde meningen zij altijd welkom
:D

Laatst bewerkt:
Das aardig wat prikken bro..

dat zal daar wel mee lukken.

not bad.. not bad at all...

hoeveel kost dit zootje samen???

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:

het zal inderdaad een meyer of 5 worden denk ik. Voor het prikken ben ik nu nog niet echt bang want ik kick er wel een beetje op om eerlijk te zijn, 1 keer in de week is veels te weinig ;) :D

waar ik wel benieuwd naar ben is of de test prop van g.s pijnloos naar binnen gaat. Maar voor de zeker heid heb ik ook wat van mrp bij de hand.

Laatst bewerkt:
Wat maakt het uit...

mooi kuurtje man wil binnekort ook zoiets doen hou je een log bij ?
gr lloyd !

• Topic Starter Topic Starter
idd wat maakt het uit, er komen wel eens kuurtjes vorbij van een 1000en euro's.

ik denk alleen niet dat ik een log ga bijhouden, het koste me laatste keer echt heel veel tijd om er wat leuks en leesbaars van te maken. Als je 1 keer in de twee weken een paar regels in je log zet lees ik hem niet igg.

ik zal wel een eindconclusie geven eind september oke.

Ik zou je toch aanraden er een eiwitspaarder bij te nemen, deca of boldenone. De hcg zo gebruiken is zonde. of per 4-6 injects van minimaal 2500iu of niet doen

Waarom is dat zonde kerel?

500IU doet evengoed z'n werk als 2500IU, alleen dan zonder kans op beschadiging vanm je Leydigg cellen.

finaplix gold? gooi die troep weg het werkt niet

Chemical zei:
Ik zou je toch aanraden er een eiwitspaarder bij te nemen, deca of boldenone.

in beginsel verhogen test en tren toch ook de eiwitsynthese?
het hele idee achter deze korte, heftige kuur is snel werkende middelen voor een korte periode.
voor velen onder ons is 10-12 weken deca+4 weken overbruggen+nakuur teveel van het goede. er is ook nog werk/studie enz.
vond het laatste keer erg moelijk om 10 weken bezig te zijn. studie/werk,in principe alles lijdt er heel veel onder als je zo lang kuurt.

daar komt bij dat ik liever 3x per jaar zes weken kuur (18 weken) dan 2x per jaar 14 weken (28 weken)
gr d

@younggod: het lijkt me beter om de winny achterwege te laten. het wordt je eerste keer test en tren en lijkt me 'overkill' om er dan nog een middel bij te doen. of denk jij daar anders over? je kunt altijd in de volgende kuur dan nog winny toevoegen.
gr dennis

Terug
Naar boven