Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Latin spirit zei:hey vriend, alles goed kerel?
jerry mag ik ff zeggen dat tren net zoals deca een nor-19-androgeen is? dat zou tren ook al een 'eiwitspaarder' maken, ook al zijn alle aas eiwitspaarders maar goed. younggod, gewoon lekker zo je kuur houden hoor, geen deca of eq toevoegen
en ik vind hcg zelf ook niet nodig, zit nu in een soortgelijke kuur en geen last van krimpende balletjes tot nu toe![]()
younggod zei:ja lekker gab!
ik hou het ook zo als in mijn eerste post op de winstrol na. Ik twijfel alleen nog over de hcg. Misschien hou ik het zelf wel in de gaten wat betreft krimping etc. Alleen ben je eigenlijk wel te laat op het moment dat ze al wat zijn gekrompen natuurlijk.
wat is jullie mening? bij kuurtjes tot 6 weken geen hcg, wel bij 8/10 of 12 weken. of gewoon voor zekerheid gaan en 500 iu vanaf week 2 zetten.
voor het geld hoef ik het niet te laten in ieder geval.
greetz

younggod zei:ja lekker gab!
ik hou het ook zo als in mijn eerste post op de winstrol na. Ik twijfel alleen nog over de hcg. Misschien hou ik het zelf wel in de gaten wat betreft krimping etc. Alleen ben je eigenlijk wel te laat op het moment dat ze al wat zijn gekrompen natuurlijk.
wat is jullie mening? bij kuurtjes tot 6 weken geen hcg, wel bij 8/10 of 12 weken. of gewoon voor zekerheid gaan en 500 iu vanaf week 2 zetten.
voor het geld hoef ik het niet te laten in ieder geval.
greetz
)in elkaar gezet. alleen moet hij jammer genoeg nog ff wachten.younggod zei:bedankt voor de positieve reactie in ieder geval.. ik vind hem zelf ook wel erg strak! ik hem samen met dennis999 (ook beetje credit voor hem dus)in elkaar gezet. alleen moet hij jammer genoeg nog ff wachten.
greetz YG
.
dennis999 zei:een beetje credit?![]()
![]()
.
ik ben de geestelijk vader van dit meesterplan![]()
yg gaat voorop, dennis volgt en leert van zijn fouten![]()
komt helemaal goed. begin denk ik tweede week van sept. zit verhuizing erop en is alles op orde.
spreek je (K)