XXL Nutrition

6 weken kuur

Zou persoonlijk zoals Chemical al aangaf er ook een eiwitspaarder bijnemen,deca of eq.
Heb dit zelf ondervonden bij men vorige kuur test prop/win/tren dat deca of eq zeker een meerwaarde geven.
Heb angst dat je gains niet de gewenste gaan zijn zonder die toevoeging
Maar toch succes.

Jeof

• Topic Starter Topic Starter
misschien ben ik eigenwijs maar ik denk met dit kuurtje toch goede resultaten te behalen zonder deca. En ik laat die winstrol wel achterwege, misschien een beetje teveel van het goede.

500 mg test en 300 mg tren per week lijkt me een goede basis om op te groeien.

Wat waren je stats ook al weer?

ik denk iets van 86 kilo met 9 % ik hou het de laatste tijd niet echt meer in de gate.

ik vind de spiegel belangrijker.

hey vriend, alles goed kerel?

jerry mag ik ff zeggen dat tren net zoals deca een nor-19-androgeen is? dat zou tren ook al een 'eiwitspaarder' maken, ook al zijn alle aas eiwitspaarders maar goed. younggod, gewoon lekker zo je kuur houden hoor, geen deca of eq toevoegen

en ik vind hcg zelf ook niet nodig, zit nu in een soortgelijke kuur en geen last van krimpende balletjes tot nu toe :)

Latin spirit zei:
hey vriend, alles goed kerel?

jerry mag ik ff zeggen dat tren net zoals deca een nor-19-androgeen is? dat zou tren ook al een 'eiwitspaarder' maken, ook al zijn alle aas eiwitspaarders maar goed. younggod, gewoon lekker zo je kuur houden hoor, geen deca of eq toevoegen

en ik vind hcg zelf ook niet nodig, zit nu in een soortgelijke kuur en geen last van krimpende balletjes tot nu toe :)

ja lekker gab!

ik hou het ook zo als in mijn eerste post op de winstrol na. Ik twijfel alleen nog over de hcg. Misschien hou ik het zelf wel in de gaten wat betreft krimping etc. Alleen ben je eigenlijk wel te laat op het moment dat ze al wat zijn gekrompen natuurlijk.

wat is jullie mening? bij kuurtjes tot 6 weken geen hcg, wel bij 8/10 of 12 weken. of gewoon voor zekerheid gaan en 500 iu vanaf week 2 zetten.

voor het geld hoef ik het niet te laten in ieder geval.

greetz

younggod zei:
ja lekker gab!

ik hou het ook zo als in mijn eerste post op de winstrol na. Ik twijfel alleen nog over de hcg. Misschien hou ik het zelf wel in de gaten wat betreft krimping etc. Alleen ben je eigenlijk wel te laat op het moment dat ze al wat zijn gekrompen natuurlijk.

wat is jullie mening? bij kuurtjes tot 6 weken geen hcg, wel bij 8/10 of 12 weken. of gewoon voor zekerheid gaan en 500 iu vanaf week 2 zetten.

greetz

goedzo kerel ;)

kijk als je het zekere voor het onzekere wil nemen dan kan je altijd 500 iu vanaf week 2 zetten. minimale kans op beschadiging van de leydig cellen dus daar hoef je het ook niet voor te laten, maar ik zit in een soortgelijke kuur als jij van plan bent en mijn ballen krompen meer met 250 mg test en 200 mg deca ew dan met deze kuur. ik bedoel er mee te zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen :)

en dan nog is het krimpen echt zo'n probleem voor je? oke het staat misschien je test herstel na de kuur in de weg, daar zit wat in

Ik zou ze niet laten krimpen. Het duurt aanzienlijk langer voordat je testikels weer in staat zijn LH goed om te zetten in testosteron dan.

Zou dus wat HCG achter de hand houden en het eerst aanzien. :)

younggod zei:
ja lekker gab!

greetz

ik zou daarom ook gewoon het zekere voor het onzekere nemen en gewoon vanaf week 2 erbij nemen.

mooie kuur !! succes ermee

bedankt voor de positieve reactie in ieder geval.. ik vind hem zelf ook wel erg strak! ik hem samen met dennis999 (ook beetje credit voor hem dus ;))in elkaar gezet. alleen moet hij jammer genoeg nog ff wachten.

ik zorg dat ik de hcg gewoon bij de hand heb zodat ik het altijd nog toe kan voegen. Als het lekker gaat hou ik misschien wel een klein logje bij aangezien de vorige ook door velen is gevolgt.

greetz YG

veel succes kerel en als je een logje bijhoudt zal ik hem wederom op de voet volgen ;)

gr
Michel

younggod zei:
bedankt voor de positieve reactie in ieder geval.. ik vind hem zelf ook wel erg strak! ik hem samen met dennis999 (ook beetje credit voor hem dus ;))in elkaar gezet. alleen moet hij jammer genoeg nog ff wachten.
greetz YG

een beetje credit? :mad: :mad: :mad: .
ik ben de geestelijk vader van dit meesterplan :p
yg gaat voorop, dennis volgt en leert van zijn fouten :D
komt helemaal goed. begin denk ik tweede week van sept. zit verhuizing erop en is alles op orde.
spreek je (K)

dennis999 zei:
een beetje credit? :mad: :mad: :mad: .
ik ben de geestelijk vader van dit meesterplan :p
yg gaat voorop, dennis volgt en leert van zijn fouten :D
komt helemaal goed. begin denk ik tweede week van sept. zit verhuizing erop en is alles op orde.
spreek je (K)

nou nou voel je je weer achtergesteld sletje ...
;) :D

ff zonder dollen. jammer dat je idd moet wachten maar ik ben wel weer het proef konijn ;)

en die log komt er wel hoor heb ik besloten. Ik begin het laatste weekend van july. de 30 ste dus. jullie lezen het wel!

gr

Terug
Naar boven