MuscleMeat

6 weken orals \ 8 weken orals ?????

redhead

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Aangezien ik niet het logboek van HondaDelsol wil vervuilen met hevige discussie en onnodige informatie heb ik maar een nieuwe topic geopend.

Het is misschien een stomme vraag hoor maar ik lees altijd dat het af wordt geraden om meer als 6 weken aan de orals te zitten wegens een grote belasting voor de lever.Maar in deze kuurlog lees ik dat er in deze kuur 8 weken aan de orals gedaan word welliswaar met een pauze van 4 weken maar ok.In die 4 weken hersteld je lever toch niet volledig.Buiten dat er nog wel andere AS in je lichaam zit.Mis ik hier een stukje informatie want in mijn ogen lijkt het me wat teveel van het goede qwa orals dan.

Week 1 - 12 : 500 mg enanthate (GS) per week
Week 1 - 10 : 400 mg deca (GS) per week
Week 1 - 4 : 30-40-40-30 dianabol (GS) per dag
Week 9 - 12 : 30-40-40-30 winstrol(oral) GS per dag

Even voor de duidelijkheid ik heb niets op te merken het is alleen een vraag:D

De levertoxiteit van de c17aa orale steroide is in mijn ogen altijd zwaar overtrokken. Begrijp me goed, ik zeg niet dat het gezond is voor je lever, maar overdreven word het altijd wel! Tel hierbij nog bij op dat iedereen alkaar napraat en je hebt zo een schrikverhaal!

of je nou 42 dagen aan orals zit of 56 ..maakt in princiepe niet zoveel uit..als je bij de 8 weken last van lever zou krijgen dan zou dit ook bij 6 weken zijn...
maja je moet natuurlijk wel ergens grens trekken...

oww 4 weken op 4 off en dan weer 4 weken op lijkt mijzelf wel ok...

Dr. Worf zei:
De levertoxiteit van de c17aa orale steroide is in mijn ogen altijd zwaar overtrokken. Begrijp me goed, ik zeg niet dat het gezond is voor je lever, maar overdreven word het altijd wel! Tel hierbij nog bij op dat iedereen alkaar napraat en je hebt zo een schrikverhaal!

Mee eens!!

Terug
Naar boven