AndroidHealthClinic

64 bit probleem

baaaEy

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
7%
iemand verstand van pc's hier? geen zin om te registreren op een pc forum.

Ik zit met een probleem, ik heb een 64 bit besturingssysteem, en normaal heb ik altijd programmas kunnen draaien die daar niet compatibel mee zijn, maar de laatste dagen weigert alles, van Word 2007 tot VPN programma van de uni, tot photoshop. Hoe laat ik deze programmas weer draaien op 32 bit?

instaleer je ze toch in de x86 folder van je pc?
dat is de sytem folder die je programmas op 32 bit laar opereren,
of zijn het oude programmas die niemeer werken

bekend probleem:rolleyes:

sommige programma's werken met geluk, die zijn 64 bit compatible.

alle andere programm's die niet werken. vette pech, daar zijn geen drivers voor of wat. wij hebben hetzelfde probleem gehad met autocad stations die 64b bits zijn.

je zult andere programma's moeten aanschaffen.

top voor mensen die vragen stellen over pcs aan anderen:
volgende beschrijving is echt veel te vaag:
"alles weigert"
"niets werkt"
"het doet niets"
...

Zijn er foutberichten? Wat heb je al geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Foutberichten zijn per programma anders, geen zin om al die foutcodes te gaan over typen. Komt er op neer dat ik altijd deze programmas heb kunnen draaien en sinds een paar dagen niet meer, dus er moet iets veranderd zijn maar ik heb geen idee wat. Deze staan inderdaad geinstalleerd in de x86 folder, dus dan zouden ze het moeten doen toch?

Als ze het altijd al gedaan hebben en nu opeens niet meer. Ligt het niet aan je aantal bits versie, daarnaast heb je ook geen probleem met het installeren ervan aangezien ze het gewoon doen. Je kan ze alleen niet uitvoeren.

Typ eens een fout code uit, dat is wat duidelijker.

Ik zit met een probleem, ik heb een 64 bit besturingssysteem, en normaal heb ik altijd programmas kunnen draaien die daar niet compatibel mee zijn, maar de laatste dagen weigert alles

Het heeft ook geen reet met je 64-bits OS te maken.

Geef eens enkele foutmeldingen.

Het heeft ook geen reet met je 64-bits OS te maken.

Geef eens enkele foutmeldingen.

Inderdaad, ik draai Win Vista 64 bit al 2.5 jaar en alles werkt perfect hier.

Wat je eens kan proberen is.
rechtermuis op icoon -> tabblad compatibiliteit -> Dit programma uitvoeren als .... . Mja, dit is geen oplossing voor jouw probleem vermits je het met alle programma's heb.

Foutberichten zijn per programma anders, geen zin om al die foutcodes te gaan over typen. Komt er op neer dat ik altijd deze programmas heb kunnen draaien en sinds een paar dagen niet meer, dus er moet iets veranderd zijn maar ik heb geen idee wat. Deze staan inderdaad geinstalleerd in de x86 folder, dus dan zouden ze het moeten doen toch?

ok.

Terug
Naar boven