HiddeFitness
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Welk vetpercentage? en wie heeft goede tips om een sixpack goed zichtbaar te laten maken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

16%? en naast 3x in de week gewichtheffen ook nog 3x cardio doen van 40min, samen met een goed voedingsschema
Hallo,
ik traing 8 maanden alleen dan 6x in de week.
maar six pack maken... uhmmm tja is makkelijk gezegd,
eerst maar elke training je buik trainen je kan ene dag rechte buikspieren 2de x zijkanten buik en je 3de dag trainen kan je weer rechte buikspieren en dat om de 3weken weer omgooien dan 1x recht en 2x schuin.
ik weet niet wat je precies wilt bereiken.
ga lekker krachttrainen en dan komt je sixpack vanzelf voel je gwn goed je blokken zitten kan je daarna gaan droogtrainen om je sixpack naar buiten te laten komen,
Maar Geloof Me Sixpack Kost Veel Tijd En Dicipline.!!!
![]()

Hallo,
ik traing 8 maanden alleen dan 6x in de week.
maar six pack maken... uhmmm tja is makkelijk gezegd,
eerst maar elke training je buik trainen je kan ene dag rechte buikspieren 2de x zijkanten buik en je 3de dag trainen kan je weer rechte buikspieren en dat om de 3weken weer omgooien dan 1x recht en 2x schuin.
ik weet niet wat je precies wilt bereiken.
ga lekker krachttrainen en dan komt je sixpack vanzelf voel je gwn goed je blokken zitten kan je daarna gaan droogtrainen om je sixpack naar buiten te laten komen,
Maar Geloof Me Sixpack Kost Veel Tijd En Dicipline.!!!
![]()

Pindakaas op je buiksmeren was de ultieme manier toch?
nee tuurlijk niet, word hier vaak gezegd om iemand voor de gek te houden, dbb humor. je kan mij niet vertellen dat je door een zalfje, in dit geval pindakaas je vet eraf vliegt en een sixpack zichtbaar maakt. Probeer het uit en kijk maar of het lukt, dan ben je de eerste