Fitness Seller

8 maanden 2x of 3x in de week

HiddeFitness

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Welk vetpercentage? en wie heeft goede tips om een sixpack goed zichtbaar te laten maken?

2011-12-10 11.51.34.jpg

Hallo,
ik traing 8 maanden alleen dan 6x in de week.
maar six pack maken... uhmmm tja is makkelijk gezegd,
eerst maar elke training je buik trainen je kan ene dag rechte buikspieren 2de x zijkanten buik en je 3de dag trainen kan je weer rechte buikspieren en dat om de 3weken weer omgooien dan 1x recht en 2x schuin.
ik weet niet wat je precies wilt bereiken.
ga lekker krachttrainen en dan komt je sixpack vanzelf voel je gwn goed je blokken zitten kan je daarna gaan droogtrainen om je sixpack naar buiten te laten komen,

Maar Geloof Me Sixpack Kost Veel Tijd En Dicipline.!!!
;)

• Topic Starter Topic Starter
Even voor de duidelijkheid:

Ik fitness 3x in de week en basketball ook drie keer in de week, voor mijn verdeling van de spiergroepen zou je wel bij mijn andere posts kunnen kijken.

Even voor jou duidelijkheid,
Lees het onderwerp ff.
Hij vraagt geen schema voor 3x perweek
Hij vraagt dingen om ze sixpack te kunnen laten zien.!!

Juist ;)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 12:52 ----------

Als ik mn buikvet straktrek zeg maar, zie je wel duidelijk abbs. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ze altijd zie? dmv cutten, eiwit dieet, meet bewegen? Dat kan bijna niet omdat ik al 3x in de week krachttraining doe en 3x in de week basketball. Wie heeft meer en goede tips voor mij?

Abs are made in the kitchen

stickies lezen.

16%? en naast 3x in de week gewichtheffen ook nog 3x cardio doen van 40min, samen met een goed voedingsschema

Dit is al een lager vetpercentage dan 16%. Hoewel ze niet duidelijk zichtbaar zijn komen de abs er toch al een beetje door, vanaf 10% komen de abs er een beetje door (wanneer je ze opspant!). Dus gok -ruime marge- tussen 10 en 15%. Wanneer is de foto genomen? Naarmate de dag vordert heb je meer vochtretentie, dus vroeger op de ochtend ga je beter een visuele schatting van het vetpercentage maken.

Verder voor je abs echt ripped te krijgen hoef je geen eindeloze herhalingen sit ups te doen. Cardio en kcals beperken zijn de beste methodes om ze naar boven te brengen.

Elke dag abs trainen?? totaal onnodig, misschien 1-2 keer in de week kapot trainen ;)

voor abs: 2-3 x per week je buik trainen en Bf verlagen. Maar als ik jou was zou ik me niet druk maken om abs, geef beter aandacht aan borst,benen en rug

Iedereen heeft een 8 pack. Je moet enkel zorgen dat je laag genoeg in vet zit. (leangains.com). Intermittent fasting is een goede eet strategie.

Hallo,
eerst maar elke training je buik trainen je kan ene dag rechte buikspieren 2de x zijkanten buik en je 3de dag trainen kan je weer rechte buikspieren en dat om de 3weken weer omgooien dan 1x recht en 2x schuin.
ga lekker krachttrainen en dan komt je sixpack vanzelf voel je gwn goed je blokken zitten kan je daarna gaan droogtrainen om je sixpack naar buiten te laten komen,

;)
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

SiXxPacCkK.. = cutten!

Hallo,

;)

Euhm, neen, BS..
Gelijk meerdere mensen met hun reacties boven mij aangeven:
ABS R MADE IN THA ****IN' KITCHEN!

Pindakaas op je buiksmeren was de ultieme manier toch?

Wat een serieuze reactie op een SERIEUZE post -.-

Pindakaas op je buiksmeren was de ultieme manier toch?

nee tuurlijk niet, word hier vaak gezegd om iemand voor de gek te houden, dbb humor. je kan mij niet vertellen dat je door een zalfje, in dit geval pindakaas je vet eraf vliegt en een sixpack zichtbaar maakt. Probeer het uit en kijk maar of het lukt, dan ben je de eerste

nee tuurlijk niet, word hier vaak gezegd om iemand voor de gek te houden, dbb humor. je kan mij niet vertellen dat je door een zalfje, in dit geval pindakaas je vet eraf vliegt en een sixpack zichtbaar maakt. Probeer het uit en kijk maar of het lukt, dan ben je de eerste

lees mijn reactie die ik erna postte, had het hem al bespaard

Terug
Naar boven