Fitness Seller

8x Mr Olympia Ronnie Coleman Opens Up to RxMuscle!

coleman doet dit jaar toch niet meer mee?
vind hem toch niet op de geselecteerde lijst

Hij hoeft niet geselecteerd te worden. Elke oud-winnaar kan meedoen als hij dat wilt. (als dat meer dan 5 jaar geleden is dan wel met toestemming) Wat voor aanmeldingsdeadline er is weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Mensen die niet positief over Ronnie praten zijn geen bodybuilders.
Een voorbeeld is het, harde trainer en agent en dan ook altijd goedgehumeurd.
Yeahh buddy...maar ik snap wel dat er mensen zijn die graag 1/100 van zijn genen zouden willen hebben en daarom met domme uitspraken komen.
En de volgende keer lekker met Ronnie op de foto...

Mensen die niet positief over Ronnie praten zijn geen bodybuilders.
Een voorbeeld is het, harde trainer en agent en dan ook altijd goedgehumeurd.
Yeahh buddy...maar ik snap wel dat er mensen zijn die graag 1/100 van zijn genen zouden willen hebben en daarom met domme uitspraken komen.
En de volgende keer lekker met Ronnie op de foto...

Niet iedereen hoeft gecharmeerd te zijn van zijn fysiek van de laatste jaren.

• Topic Starter Topic Starter
zn lat is zeker wel wat bijgetrokken...

nu:
attachment.jpg

jaar geleden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn lat is dus herstellende maar hoe zit het met zijn tricep?

Een beetje respect kan nooit geen kwaad.
Ik ben eens benieuwd hoe jij er zal uit zien als je rond de 45 jaar bent, aub zeg.

Kijk eens hoe Branch Warren er nu bij loopt, maar op wedstrijd staat die er toch wel. Hoe verklaar je dat dan?

niet miepen dat vetz*k bedoelde ik op die lats van hem.. wat noem jij dat dat strak?

coleman is een top bodybuilder... alleen wat aan de spekkige kant nu :roflol:

Nog steeds gigantisch.

coleman is een toppertje.. net als arnie dorian en nog wat van dat gruis :D

nog steeds minder dan zn goede kant zo te zien.. maar toch iets verbeterd

Ik heb zijn tricep volgens mij niet slechter als dit gezien hoor (niet dat het erger geworden is naar mijn idee maar ook niet op vooruit gegaan). Hoop voor hem dat het zich allemaal goed hersteld maar ik betwijfel het.

Was het trouwens niet zo dat zijn tricep ook achterbleef vanwege de zenuw in zijn rug, in dat geval zou die dan dus ook moeten verbeteren.

Goed Coleman is nog natuurlijk niet waar hij moet wezen maar vindt persoonlijk dat hij zich de laaste tijd wel aardig heefdt verbeterd.
De beste man heefd een zware tijd achter de rug en om terug te komen op zen oude niveau zal het cutten echt zwaar voor hem worden ckrr nu hij alweer ouder is.
Maargoed ik zou er ckrr niet van staan te kijken als het hem alsnog gaat lukken haha.ook al kan deze baas nooit meer de gewichten van vroeger aan.

Een 25 weken contest prep, damn dat is echt lang. Maar dan kan hij wel in een mooie shape komen.

Ik snap sommige mensen hierzo echt niet...

Kyk mening geven mag toch? Ieder zijn smaak / ding

Moet wel zeggen dat hij er nog steeds goed bij staat maar volgens mij is zijn tijd beetje voorbij...:cool:

Blijft gewoon een beest.
Light weight baby

Direct ff the unbelievable gekeken.
Fokking beest.

Terug
Naar boven