MuscleMeat

9 redenen om Firefox 2.0 niet te nemen (Engelstalig)

Wat die nerds zeggen moet je altijd met een korrel zout nemen. Volgens zulke lui is er altijd wat mis.

hmm waar is de lijst met 100 redenen om IE niet te nemen?

die moeten er toch zijn.

ik gebruik gewoon lekker opera, nog nooit problemen mee gehad :cool:

jaaa precies man, laten we lekker alternatief zijn.

ik heb hem erop staan en het bevalt prima

Firefox is gewoon goed! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
hmm waar is de lijst met 100 redenen om IE niet te nemen?

die moeten er toch zijn.

ik gebruik gewoon lekker opera, nog nooit problemen mee gehad :cool:

Opera zou mijn tweede keuze zijn, dat zeker.
Jammer alleen dat Opera advertenties en banners tegenhoudt als een visser die vist met een net vol gaten. Werkelijk nog nooit zo'n slechte adblocker gezien in een browser en dat is zonde. Externe programma's zoals Admuncher zou je dan moeten installeren maar die hebben het soms aan de stok met andere progs.

Ja de opties dialoog box is idd op achteruit gegaan, vorige was erg handig en dat is nu allemaal weer veranderd en moeilijker gemaakt, big mistake.

• Topic Starter Topic Starter
Zeg wie weet hoe je die verrotte spellcheck uitschakelt?

Ik heb niet eens de tijd om dat soort dingen allemaal uit te zoeken, installeren en gaan, bevalt het niet, dan knal ik der zo wat anders op...

ja werkt goed, maar doe er ook niet zoveel mee... alleen browsen ;).

Wat wel irritant is, is dat de kruisjes voortaan bij elk tabblad staan, en niet helemaal rechts. Dus als je meerdere vensters wilt sluiten moet je steeds per tablad op een kruisje klikken ipv snel achter elkaar op hetzelfde kruisje.

Hij loopt gewoon constant vast nu, met twee tabbladen open. Heb erg spijt dat ik geupgrade heb de 1.5 was vele malen beter.

Tnx voor de tip, mijn firefox 1.5 bevalt prima.

Ik vind IE 7.0 ook maar buggie hoor.. dit heb ik al een paar keer gehad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aah idd helemaal gek werd ik ervan

Terug
Naar boven