AndroidHealthClinic

9 Weken Thailand.

oneeyedsharky

Dutch Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Helloooo,

Ik ga 19 Mei voor 9 weken naar Thailand.
Waarvan ik er 6 ga werken in Cha-am bij een Wild life center.

Nu wat vragen betreft spier verlies trainen en supplementen.

1. Ik weet dat ze in Thailand streng zijn met in en uit voer, dus is het verstandig om niks mee te nemen qua pillen en poeders.

2. Van wat ik lees en denk is daar ook veel te koop?

3. Stel dat ik geen gym vind, hebben jullie tips voor minimale spier verlies.

4. Karma voor goede oefeningen voor de Basis.

Denk zo aan trainen met emmers zand en flessen water etc.

Verder ga ik er vooral heel met veel plezier, en ik vind het ook niet heel erg om veel te verliezen, kan gelukkig heel me leven nog trainen en het zo weer inhalen.

Bedankt alvast,

Cheeeeeers,

ik vertrek op 15 mei ook naar thailand, voor huwelijksreis, maar wel geen 9 weken hehe.

Ah als je geen gym hebt, optrekken(voor rug en bicep) - opstappen - pompen - smal pompen - sit ups, kan je wel overal he.
Qua sups ben ik ook wel benieuwd

Nice zit een meisje wat ik ken. Wel aardig. Ongeloflijke dikke t**ten dat ze heeft. Niet normaal.
Hoop voor je, dat je ze tegenkomt:D

Tip laat de "vrouwen" hun armen strekken. Wanneer deze niet licht kromt, dan is het een man.

Je gaat niks verliezen, je loopt miss wat leeg, zodra je thuis bent ben je in 4 weken voorbij je oude niveau.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reactie's heb er echt zin in!

Ja en van de thaise chicks blijf ik af de helft is shemale haha.

Zou me geen zorgen maken, je vind dat vast een goede gym en ook wel eiwitpoeder enzo, anders lekker kip en rijst bunkeren, prima voedsel hebben ze daar en spotgoedkoop! Veel plezier!

Thanks, Ja ik las idd dat je voor omgerekend rond de 5 euro een complete maaltijd hebt in een restaurant.

Veel kip,rijst en vis :-)

als ik je fotos bekijk denk ik dat jij je over spierverlies geen zorgen moet maken:roflol:

heeey no jokes! haha

door al die bomen te knuffelen train je je spieren al meer dan genoeg;)

gehgehgeh

Ik hoor dat Marrakech het nieuwe Thailand is.
Wijven zijn er zeker wijven en niet zo kapot gedoet als die Thaise h**ren, moet je wel van Arabische wijven houden :)

ben niet vies van een tintje ;)

Hehehe ik zie het allemaal wel! laat het gewoon op me afkomen.

Ik ga over een paar maanden ook naar Azie; Thailand, Laos, Vietnam enz.
Ga zeker weten spiermassa inleveren.. maarja boeiend, die paar kilo spier heb je zo weer terug. Vollop genieten tijdens die reis is echt veel belangrijker!!

Terug
Naar boven