XXL Nutrition

9 Weken Thailand.

• Topic Starter Topic Starter
Ach mij beledig je niet zo snel, iedereen is ooit begonnen toch.

Is dat zo´n centrum waarvoor je moet betalen om stage te kunnen lopen?

yep

goed nummer zeg, cry me a riverrrrr!!!!!

Oh yeahhhhhhhh

oeee nog 4 dagen

nice, ik ga komende zomer voor 3 weken. Komen in bangkok aan, gaan daarna voor 4 dagen naar Ko paknang ofzoiets... (FULL MOON PARTY)
Rest van de tijd in phuket en omstreken (krabi) vooral veel stappen en beetje dingen bezichtigen :p

Full moon party is ook op koh samui? Wanneer is deze eigenlijk? Ik vertrek eind juni

Elke maand bij volle maan ;)

ook zijn er black moon party's en halve moon party etc.

voor 30 paya kan je de hele avond nken daar
wel oppassen voor agressieve ladyboys die willen je ook nog wel is GHB geven en je vervolgens bestelen

http://www.sherdog.net/forums/f48/ask-me-anything-about-thailand-1395253/

Staat echt enorm veel in..

wat me nog bij is gebleven van dat topic is dat je shemales dus echt niet gaat herkennen.
alleen als je niet zeker bent kan je het dus gewoon vragen ( raar weet ik ) aangezien ze er erg trots op zijn.

ook moet je nooit iemand zijn hoofd aanraken... en als je ruzie heb als toerist daar helpen ze elkaar en ben je de lul.

EN je moet niet gebruik maken van de jetski`s.. aangezien ze je rippen en politie helpt met het oplichten van jou dus maak je geen kans en er zijn dus mensen gedupeerd voor meer dan 1000 dollar ( wat daar echt veel is )

nice ff chekcen

nice 16 juli full moon. Ik denk dat ik wel in de buurt ben dan :D

Sportscholen heb je echt overal in Thailand, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Zelfs midden in de jungle en op kleine eilandjes heb ik (primitieve) fitness troep gezien, maar het werkt prima.

Om ook maar gelijk even op de ladyboys en de full moon party in te gaan:
Ladyboys herken je wel degelijk, kijk naar handen, adamsappel, stem, en overdreven vrouwelijk gedrag. Geloof me, mensen die zeggen dat je het verschil niet ziet willen het gewoon niet zien.....

De echte full moon party is eens per maand op het eiland Koh Phangan. Opzich echt super, maar kijk uit voor mensen die shit in je bucket gooien, willen beroven en agenten die zich uitgeven voor dealers en je vervolgens (laten) oppakken. Verder echt een bizar feest!!
Behandel de thai met respect en je zult ook respect krijgen!

De echte full moon party is eens per maand op het eiland Koh Phangan. Opzich echt super, maar kijk uit voor mensen dieit in je bucket gooien, willen beroven en agenten die zich uitgeven voor dealers en je vervolgens (laten) oppakken. Verder echt een bizar feest!!
Behandel de thai met respect en je zult ook respect krijgen!

koh phangan blijkt wel een drugscentrummetje te zijn. Gare trips dat ze daar verkopen en mensen praten over mushrooms. Toch oppassen daar, ik ga niet op zoek in ieder geval!!

koh phangan blijkt wel een drugscentrummetje te zijn. Gare trips dat ze daar verkopen en mensen praten over mushrooms. Toch oppassen daar, ik ga niet op zoek in ieder geval!!

1gram wiet is genoeg voor een celstraf, lijkt me duidelijk:roflol:

Elk land heeft legale drugs dus zal eens horen wat het daar is , lijkt mij shrooms

Elk land heeft legale drugs dus zal eens horen wat het daar is , lijkt mij shrooms

Yo beurt, is het de eerske keer dat je gaat ?
Ik vertrek nu zondag ook naar thailand voor de 3de keer.
Waarschijnlijk eerst naar pattaya dan naar het noorden chiang mai dan terug bangkok, even weer pattaya dan buriram en terug pattaya.

Drugs is er inderdaad veel en word ook langs alle kanten aangeboden.
Heb wel eens paar chickies gehad die wat aan het gebruiken waren om men kamer maar zelf nooit meegedaan.

Je gaat toch met genoeg volk ? full moon party kan gevaarlijk alleen, zijn meestal wel wat gevechten, en plunderingen.

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 13:20 ----------

Heb al van mensen gehoord dat ze er heel goede mushroom cocktails hebben in ieder geval. :D

welke datum ga je eigenlijk ?

Laatst bewerkt:
http://www.sherdog.net/forums/f48/ask-me-anything-about-thailand-1395253/

Staat echt enorm veel in..

wat me nog bij is gebleven van dat topic is dat je shemales dus echt niet gaat herkennen.
alleen als je niet zeker bent kan je het dus gewoon vragen ( raar weet ik ) aangezien ze er erg trots op zijn.

ook moet je nooit iemand zijn hoofd aanraken... en als je ruzie heb als toerist daar helpen ze elkaar en ben je de lul.

EN je moet niet gebruik maken van de jetski`s.. aangezien ze je rippen en politie helpt met het oplichten van jou dus maak je geen kans en er zijn dus mensen gedupeerd voor meer dan 1000 dollar ( wat daar echt veel is )

Als je er een tijdje bent ga je de shemales wel snel doorhebben.
Toch veel lichaamelijke puntjes die het verraden en hun houding ook.
Maar op het eerste zicht zie je het niet altijd en de meeste barren hebben er wel 1 of meer zitten.

Dat vechten is inderdaad waar, echt wonderlijk hoe die thaien onbevreest zijn.
Maak ruzie met een thaise en alle thaise meiden vliegen op je af. Dan mag je 100kg Beef zijn dat maakt ze niets uit.

Jetski is ook waar, is een kleine maffia bende daar.
Eerst zeggen ze dat je schade hebt aangericht en je moet betalen, na wat discussie komt er een politieman aan (betwijfel of het een echt is.) en dreigd met grotere straffen dan de som dat ze eisen.
Der is een gozer dat er altijd foto's van neemt, heb heel dat dossier eens doorgenomen, hij heeft toch al zo'n 50 gevallen op beeld gezet.

Terug
Naar boven