AndroidHealthClinic

90x

Sinds ik op dat programma zit, maak ik de gains van mn leven.

Hij staat gewoon een heel stuk droger. Gewoon een mooie beachboy body.

Hij zegt ook int begin No bs only hard trianing ofzo.

Nou al eet je goed en je traint hard krijg jij dit ook wel voor elkaar alleen of het in 90 dagen gedaan is dat betwijfel ik

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kom je aan een trainingsschema enzo? of heb je echt dat pakket gekocht?

Lol hij traint gewoon dat is alles. Er bestaan geen magische train en eetschema's.

Nee tuurlijk niet dat begreep ik wel dat het door trainen komt, maar wat ik meer bedoel is van snel gaat het wel! :P leek mij wel wat dus vandaar

Als je je best doet gaat het snel, maar bij cutten zie je sowieso de progressie goed.

Maar wat ik zo apart vind is dat hij ook nog spier heb gegained als ik het goed zie :O

Heb alle 12 dvds plus boekwerk ooit gedownload.

Is niets aan. Hij maakt je bij de AbripperX wel kapot. Majah iedereen weet dat je alleen met minder herhalingen en veel gewicht groeit.

Het is echt iets voor Tell Sell zeg maar. Leuk voor erbij als je cut of zo. Maar tijdens je bulk 100 % af te raden.

maar deze gozer is wel zeker in spiermassa gegained hoor, im telling you!

ja idd heb ik nu ook gedaan duurt nog 2 dagen alleen maarja :p

Niet geloven hij heeft gewoon implantaten genomen:
ab-implants.jpg

Laatst bewerkt:
woooow laag :p

Hey mensen,

Ik doe nu voor een week p90x. Heb het aangeschaft omdat thuistrainen zonder dvd's voor mij niet vol te houden is en buiten de deur trainen ook niet. Ik moet zeggen dat het zware trainingen zijn, maar je kunt het zelf zo zwaar maken als je zelf wilt. Ik had het de eerste dag iets te veel gebracht en toen kon ik m'n neus niet meer aanraken met m'n armen. Paar daagjes gerust en nu toch de eerste week afgerond met iets minder ''impact''. Desondanks is mijn waist van 71 naar 70 cm en mijn heupen van 97 naar 95 cm gegaan. Verder mijn borstomvang is toegenomen van 88 naar 90 (!) en daarmee meer richting mijn beachbody aan het gaan. Ga nu de tweede week in met supplementen erbij. Ethyl Esther Creatine icm HMB, Visolie en Groene thee/nogwattes om dat vetlaagje aan te pakken. Ik moet zeggen dat ik wel een btje opzie tegen al die pillen, maarja als het niet lukt dan neem ik sowieso m'n HMB en eiwit, want anders gaat het zo'n zeer doen.

Ik heb tot nu toe dus zeer goede ervaringen met beachbody. Die p90x staat dan wel op tellsell, maarja tellsell koopt gewoon een bedrijf op dat het moeilijk heeft (of een product ervan) en wil 90% van de winst hebben. Slechte reputatie, maar als je geen bedrijf kunt runnen kan je nog zo'n geweldig product hebben, als je geen geld hebt om het aan te laten slaan omdat je geen economie hebt gestudeerd oid. dan is tellsell soms de enige oplossing. En tellsell is niet allemaal onzin, kijk maar op revoo.com (meeste wel overigens, maar niet alles). Neem die turbo oven xl, mijn moeder heeft hem, echt SUPER lekker vlees, zonder enig iets dat gelogen is in de reclame. Goeie aanvulling op p90x btw, wou dat ik er één had...

Nou ik hoop dat jullie er wat aan hebben en ben ook benieuwd naar andermans ervaringen met p90x. Groetjes Mina

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Ohja en die gozer in dat eerste filmpje; zou mij niets verbazen als hij dat met p90x in 90 dagen voor elkaar heeft gekregen. Als je alle oefeningen zo doet als ze worden gegeven is dat echt wel het resultaat. Moet je natuurlijk wel zittend werk doen anders ga je dood van de spierpijn. Ik na 1 week al mooie resultaten, na 12 weken herken je mij niet meer! :P Byee

Wat is dit voor spam?

90 daags schema waar je beest van word... hmm ik ken er wel 1..

week 1-12 500mg test e EW
week 14-18 20mg tamoxifen ED

:thumbup:

Terug
Naar boven