Fitness Seller

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

Outlawl

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Waarschijnlijk a.s zondag of volgende week zondag maak ik mijn debuut op het tv bij het oh zo bekende programma "wegmisbruikers" :(.

Nooit gedacht dat ik daar ooit in zou komen haha, maar ja eerst maar eens zien of het uitgezonden wordt ;).

Als je een Toyota Corolla uit 1988 ziet :P, met een defecte koplamp, lekke uitlaat en vooral de opvallende kenteken sticker met daarop vermeld:

"De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog".

Dan weet je dat ik het ben haha :P.

Ik schaamde me eerlijk gezegd kapot, vooral toen ze me filmde terwijl ik weg reed ( wat een geluid haha) mja, dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch :D.

BTW: deed niet veel boeiends ofzo :).

Mzzzzlll

Ik kijk elke week dus ik ben benieuwd :roflol:

wow first cops, now this?

Op nederland of VT4

leuk, heb je nu tenminste iets om trots op te zijn?
;)

Waarschijnlijk a.s zondag of volgende week zondag maak ik mijn debuut op het tv bij het oh zo bekende programma "wegmisbruikers" :(.

Nooit gedacht dat ik daar ooit in zou komen haha, maar ja eerst maar eens zien of het uitgezonden wordt ;).

Als je een Toyota Corolla uit 1988 ziet :P, met een defecte koplamp, lekke uitlaat en vooral de opvallende kenteken sticker met daarop vermeld:

"De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog".

Dan weet je dat ik het ben haha :P.

Ik schaamde me eerlijk gezegd kapot, vooral toen ze me filmde terwijl ik weg reed ( wat een geluid haha) mja, dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch :D.

BTW: deed niet veel boeiends ofzo :).

Mzzzzlll

:roflol:

ik zou me schamen maar goed...

Hahaha, geniaal.

Stoer man...ik ben al lang blij dat ik er niet opkom met mn domme actie van 2 weken terug. Gelukkig was er geen cameraman aanwezig in de videosurveillance wagen, anders hadden jullie zeker 1 van de ''mooiste'' afleveringen wegmisbruikers gezien. Ik zou er iig niet trots op zijn om met mn harses in dat programma te komen.

Stoer man...ik ben al lang blij dat ik er niet opkom met mn domme actie van 2 weken terug. Gelukkig was er geen cameraman aanwezig in de videosurveillance wagen, anders hadden jullie zeker 1 van de ''mooiste'' afleveringen wegmisbruikers gezien. Ik zou er iig niet trots op zijn om met mn harses in dat programma te komen.

Kom op man, vertel dan ook ff wat je gedaan hebt.;)

:roflol: Haha, volgens mij nog een zeldzame situatie ook, dat je wist te ontkomen.

Met een M3 is dat niet zo moeilijk. En jullie weten het hele verhaal erachter niet. Dus niet te snel oordelen ''bascross'' ;)

Terug
Naar boven