Fitness Seller

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

Dat ge-rel :roflol: Er wordt 16 keer hetzelfde gezegd. :roflol:

jij bent stom
nietes
welles
nietes
welles

Stoer man...ik ben al lang blij dat ik er niet opkom met mn domme actie van 2 weken terug. Gelukkig was er geen cameraman aanwezig in de videosurveillance wagen, anders hadden jullie zeker 1 van de ''mooiste'' afleveringen wegmisbruikers gezien. Ik zou er iig niet trots op zijn om met mn harses in dat programma te komen.

rot eens op met je stoere bek.

je kunt beter je rijbewijs kwijt zijn en een boete krijgen dan staande gehouden worden en dat ze je auto misschien door gaan zoeken en een nieuwe lading naalden/spuiten en allerlei anabolen aantreffen... ;)

je kunt beter je rijbewijs kwijt zijn en een boete krijgen dan staande gehouden worden en dat ze je auto misschien door gaan zoeken en een nieuwe lading naalden/spuiten en allerlei anabolen aantreffen... ;)

Want dat is strafbaar? :rolleyes:

GFG is 21, de meeste oudere boardleden hier reden rond die leeftijd ook als een mong**l. Verstand komt met de jaren, vaak is dit met autorijden ook zo. Als ik kijk hoe ik nu rij en waar ik allemaal extra op let vergeleken met vroeger....

GFG is 21, de meeste oudere boardleden hier reden rond die leeftijd ook als een mong**l. Verstand komt met de jaren, vaak is dit met autorijden ook zo. Als ik kijk hoe ik nu rij en waar ik allemaal extra op let vergeleken met vroeger....

Verstand komt misschien met de jaren, maar dat betekent niet dat je op die leeftijd achterlijk hoeft te zijn. Als je 160 km/u rijdt waar je maar 50 km/u mag rijden, dan zou je gewoon een levenslang rijverbod moeten krijgen.

lopen de afleveringen in belgie en nederland gelijk?

Want dat is strafbaar? :rolleyes:

Als je 160 rijdt waar je er 50 mag ben je een mong**l, ongeacht je leeftijd.

Dat je jezelf kapot rijdt, daar bemoei ik mij niet mee, maar bedenk wel dat er zich nog andere mensen op de weg begeven...

neem aan dat het heinsbergerweg was, en dat was 'vroeger' een 80km weg en daar is 160 makkelijk te doen zonder te veel gevaar. (los van het feit of het slim is of niet)

lmao, hoe vaak moet hij nog horen dat wat hij deed niet echt slim was?
die boete heeft het wsl al wel duidelijk gemaakt, btw het verhaal?
imo 21jr, M3, nette kledij??? je reed met je ho'z naar een klant, of er lag nog 20 kg coke in de koffer

Maak het nu niet zo erg terwijl je de wegen etc hier niet kent. Die 160kmu is op een recht stuk geweest waar niemand op de weg was...er woont niet eens iemand. Doe nou niet alsof 160kmu zo speciaal is op een recht stuk met niemand in de buurt. Dat de VROS ook snelle auto's hebben hoef je me niet te vertellen, lijkt me vrij logisch.

En dat het dom is hoef je mij ook niet te zeggen...maar iedereen maakt fouten, daar leer je van. Zoiets zal Jezus toch vast ook wel zeggen ofniet? :roflol: Of heeft hij jou al die dingen uit het verleden niet vergeven wat je fout hebt gedaan? Hahaha...hoe tegenstrijdig kan iemand zijn.

Je kan nu wel tegen iedereen gaan zeggen dat 160km per uur 45m per seconde is...wat boeit het? Iedereen die een snelle auto rijdt doet wel eens 2x90 als er niemand op de weg is waar het niet is toegestaan. Ga je ook tegen diegene zeggen ''ja wat ALS er nu eens een katje of egeltje overstak'', of ''wat ALS er zomaar een maffe zatte vent over de weg rent laat in de nacht''. Ga huilen kerel.

Hier was ook niemand op de weg, tot dat jongetje de weg op rende.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2124763/___MELD_JE__LAFAARD____.html

Hey man.. krijg je daar centen voor als je ze toestemming geeft om het uit te zenden?

Waarom is iedereen GFG zo aan het gallen, alsof jullie nooit eens de gas opentrekken savonds laat op een weg waar verder niemand te bekennen is!!! Stelletje moraalridders:rolleyes:

De vergelijking van stel er steekt een kind over vind ik zowiezo altijd de drogreden van het jaar want er spelen idd geen kinderen op straat om 1 uur snachts:)

Wegrijden voor de politie zal in GFG's situatie geen epic fail zijn geweest, hij weet ook wat hij zich op de hals haalt als hij wegrijdt, dus zal het een simpele afweging van kosten en baten zijn geweest. MAW het zou voor hem ongunstiger uitgepakt hebben als hij gestopt was. Dus goed gedaan van GFG;)

Nog een paar moraalridders die hun ei kwijt willen???

Onzin. Zijn wegen genoeg waar het belachelijk is dat je maar 50 mag...

Al mag je er 100, dat zou er nog 60 teveel zijn.

Maarja, je hebt altijd van die kneusjes die eerst wat moeten voorhebben voor ze iets of wat volwassen kunnen worden en zich aan de regeltjes kunnen houden.

Laatst bewerkt:
Waarom is iedereen GFG zo aan het gallen, alsof jullie nooit eens de gas opentrekken savonds laat op een weg waar verder niemand te bekennen is!!! Stelletje moraalridders:rolleyes:

De vergelijking van stel er steekt een kind over vind ik zowiezo altijd de drogreden van het jaar want er spelen idd geen kinderen op straat om 1 uur snachts:)

Wegrijden voor de politie zal in GFG's situatie geen epic fail zijn geweest, hij weet ook wat hij zich op de hals haalt als hij wegrijdt, dus zal het een simpele afweging van kosten en baten zijn geweest. MAW het zou voor hem ongunstiger uitgepakt hebben als hij gestopt was. Dus goed gedaan van GFG;)

Nog een paar moraalridders die hun ei kwijt willen???

Je je weet inderdaad niet wat ie in de auto had liggen ;)

Terug
Naar boven