Fitness Seller

Aanbevolen hoeveelheid Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruell

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal,

Ik zit te denken om een anavar kuur te gaan gebruiken. Omdat dit mijn eerste kuur is weet ik niet precies de hoeveelheid die ik moet pakken.

Ik zat te denken aan 20-30 mg per dag in combinatie met creatine gedurende 6 weken. Wat is jullie ervaring hiermee?

En is er een nakuur nodig na het gebruik van anavar? Ook bij deze dosis?

Groeten

Lees je eerst is wat beter in voordat je begint met kuren..

in combinatie met creatine?

pls

nog even niet kuren en eerst dingen leren

5000mg creatine ed en verder niks!

:slotje:

Hallo allemaal, Ik zit te denken om een anavar kuur te gaan gebruiken. Omdat dit mijn eerste kuur is weet ik niet precies de hoeveelheid die ik moet pakken. Ik zat te denken aan 20-30 mg per dag in combinatie met creatine gedurende 6 weken. Wat is jullie ervaring hiermee? En is er een nakuur nodig na het gebruik van anavar? Ook bij deze dosis? Groeten

Zo to zien moeten sommige mensen dat soort dingen niet doen ;)

Als je t**ten hebt is dat een mooie dosering

Zou je dat wel doen, samen met een creatine kuurtje?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gelezen dat creatine de werking van anavar versterkt.. Als dat niet zo is dan doe ik t natuurlijk zonder creatine.. Maar denken jullie dat 30 mg per dag dan voldoende is of moet ik dan richting de 50 mg per dag?

Heb je de reacties uberhaupt gelezen?

Ik heb gelezen dat creatine de werking van anavar versterkt.. Als dat niet zo is dan doe ik t natuurlijk zonder creatine.. Maar denken jullie dat 30 mg per dag dan voldoende is of moet ik dan richting de 50 mg per dag?

Wat denk je ermee te bereiken?

• Topic Starter Topic Starter
Wat denk je ermee te bereiken?

Ik wil er wat droge massa mee bereiken.. Maar hoor veel verschillende dingen. De èèn zegt dat het in combinatie met creatine en 30mg goed werkt. En de ander zegt dat ik rond de 80-100mg per dag moet pakken..

Uiteindelijk wil ik massa krijgen zonder een vochtbal te worden.

Creatine en anavar zijn 2 compleet verschillende dingen.. Het feit dat je dit onderwerp begint onder "supplementen" getuigt er al van dat je je niet echt hebt ingelezen waar je nu precies mee begint.
Creatine is een voedingssuplement en anavar een orale steroide. Lees je eerst in over mogelijke bijwerkingen en de werking van dit soort producten alvorens je begint. Nu krijg je dalijk ook een hoop reacties over dat je te vroeg begint en daar ben ik het ook mee eens. Je gewicht kan nog MAKKELIJK toenemen zonder aas.

Ben je echt zo koppig en eigenwijs dat je hiermee doorgaat, raadt ik 30 mg pd aan voor 4 weken. Zie ook de discussie anabole oestrogene dillema's onder het kopje AAS. Daarin wordt uitgelegd waarom.

Reported

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven