Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gebruik altijd subL geeft me minder maagklachten. Stop poeder droog in mond dan begin ik direct te kwijlen als een gek na 10min slik ik door. Word prima en snel opgenomen
Technisch gezien niet nee maar subligual word vaak gewoon als term gebruikt voor het innemen door in de mond te bewaren tot het opgenomen is, tenminste in geval van recreatieve drugs.
Ik ga er gewoon vanuit dat meeste onder ons geen voorkeur hebben tussen slijmvliezen gezien elk vrijwel zelfde efficiëntie heeft in het opnemen van stofjes
Technisch gezien niet nee maar subligual word vaak gewoon als term gebruikt voor het innemen door in de mond te bewaren tot het opgenomen is, tenminste in geval van recreatieve drugs.
Ik ga er gewoon vanuit dat meeste onder ons geen voorkeur hebben tussen slijmvliezen gezien elk vrijwel zelfde efficiëntie heeft in het opnemen van stofjes
Dus heeft het niks te maken met de vraag van PW. (als jij het neemt als kauwtablet waar veel op je kiezen achterblijft en het snel met slijm doorslikt)
Daarom is SubL ook nutteloos, omdat het maar goed werkt met 1 tabje onder je tong. dan heb je met Raws een beter resultaat.
Dus heeft het niks te maken met de vraag van PW. (als jij het neemt als kauwtablet waar veel op je kiezen achterblijft en het snel met slijm doorslikt)
Daarom is SubL ook nutteloos, omdat het maar goed werkt met 1 tabje onder je tong. dan heb je met Raws een beter resultaat.
Je merkt wel of het gewerkt heeft wanneer je wel of geen nasmaak in je keel hebt tijdens slikken hoor maar idd raws zijn beter hiervoor en slijm heb je nodig voor absorptie aangezien het niet droog word opgenomen. Wat in je kiezen blijft plakken is verwaarloosbaar door het slijm