AndroidHealthClinic

Aandacht: Ontbrekende Inzendingen Fotocontest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
21?

erg weinig nog steeds.
 
23 nu. In vergelijking met vorige keren normaal, maar had gehoopt op meer dit jaar. Ik wil het nog wel even uitstellen anders. Ten laatste sturen tot morgen 17 uur dan.

@Mascherano: had jij al iets gestuurd? Want volgens mij heb ik per ongeluk je mail verwijderd.
 
Kom op mannen insturen die foto's
Mee doen is belangrijker dan winnen. (voor mij tenminste wel)
Wat heb je te verliezen?
Als je nu op het laatst je terug trekt voor de contest dan heb je meer gezichtsverlies.
 
Kom op mannen insturen die foto's
Mee doen is belangrijker dan winnen. (voor mij tenminste wel)
Wat heb je te verliezen?
Als je nu op het laatst je terug trekt voor de contest dan heb je meer gezichtsverlies.

Ik heb nog wat vet te verliezen..

Hoe gaat het stemme in zn werking? Wordt da nog uit gelegd?
 
:) hahaha vet te verliezen, gevat antwoord hoor
Tja daar kan je op het laatst door twijfelen
 
Ik heb geen log kunnen bijhouden,maar nu blijk ik toch nog ingeschreven te zijn,morgen snel wat pics maken en dan zie ik het wel
 
Ja, heb je elders ook even over gepb't, T. Al is dat niet meer van toepassing. Was alles behalve tevreden over de foto's, dus rouw er niet om hahaha. De foto's zijn ook niet meer in mijn bezit, staan op de camera van mijn gf. Heb er zelf momenteel geen, door een niet nader te noemen incident in den haag/scheveningen :mad: . Probeer morgen rond een uur of 2-3 nieuwe te maken, als het niet lukt, moet ik verstek geven.

Post dan later deze week/maand sowieso foto's. Sta er al met al toch ****ing bruut en goed bij :o

@sniperx, dude stfu! Ze zijn jou geen reden verschuldigd. Als ze niet mee willen doen, dan niet. Is hun goedrecht. Wat wel zo netjes is, is je even afmelding.
 
big t heb men foto ingestuurd heb je deze ontvangen?
grtz
 
posten die handel dammit! :D

mag ik me nog last minute inschrijven Big T ? ? :p
 
Kijk Big T, hij vraagt er gewoon om !! :p
 
posten die handel dammit! :D

mag ik me nog last minute inschrijven Big T ? ? :p

Was jij vorig jaar niet al eerste? En je hebt geen log opengehouden?


Van mij mag je hoor. Maar of dat zo leuk is voor de andere deelnemers..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven