Danny0416
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 67kg
Hallo allemaal,
Ik ben 17 jaar, weeg 66 Kg en ben ongeveer 1,78cm lang.
Mijn BF% weet ik niet, maar ik ben niet dik/dun er tussen in zeg maar
(Sorry dat ik mijn bf nog niet weet.)
Ik doe nu nog maar 3 maanden aan fitness en train 3x per week serieus.
Fullbody workout.
Ook heb ik een voedsel schema en ben ik in 2 maanden al 6 kilo aangekomen omdat ik nu veel en veel meer eet dan vroeger toen ik nog niet fitnessde, maar ik eet wel alleen gezond. (Cleanbulken heet dat geloof ik).
Ik ben nou dus al 6 kg aangekomen en mijn spieren zijn wat ''harder'' maar niet groter en mijn conditie is al veel beter.
Ik ben dus al aardig aan het bulken (niet zo mooi voor m,n buik deze zomer) maar ben ik zo goed bezig? en wanneer zou ik moeten stoppen met bulken en hoe kan ik meer spiermassa aanzetten, want ik zou nog wel wat resultaat willen voor de zomer.
Groetjes
Ik ben 17 jaar, weeg 66 Kg en ben ongeveer 1,78cm lang.
Mijn BF% weet ik niet, maar ik ben niet dik/dun er tussen in zeg maar
(Sorry dat ik mijn bf nog niet weet.)
Ik doe nu nog maar 3 maanden aan fitness en train 3x per week serieus.
Fullbody workout.
Ook heb ik een voedsel schema en ben ik in 2 maanden al 6 kilo aangekomen omdat ik nu veel en veel meer eet dan vroeger toen ik nog niet fitnessde, maar ik eet wel alleen gezond. (Cleanbulken heet dat geloof ik).
Ik ben nou dus al 6 kg aangekomen en mijn spieren zijn wat ''harder'' maar niet groter en mijn conditie is al veel beter.
Ik ben dus al aardig aan het bulken (niet zo mooi voor m,n buik deze zomer) maar ben ik zo goed bezig? en wanneer zou ik moeten stoppen met bulken en hoe kan ik meer spiermassa aanzetten, want ik zou nog wel wat resultaat willen voor de zomer.
Groetjes

Nog steeds honger
maar trek ik me niks van aan