Fitness Seller

Aangekomen

Danny0416

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
67kg
Hallo allemaal,

Ik ben 17 jaar, weeg 66 Kg en ben ongeveer 1,78cm lang.
Mijn BF% weet ik niet, maar ik ben niet dik/dun er tussen in zeg maar
(Sorry dat ik mijn bf nog niet weet.)

Ik doe nu nog maar 3 maanden aan fitness en train 3x per week serieus.
Fullbody workout.
Ook heb ik een voedsel schema en ben ik in 2 maanden al 6 kilo aangekomen omdat ik nu veel en veel meer eet dan vroeger toen ik nog niet fitnessde, maar ik eet wel alleen gezond. (Cleanbulken heet dat geloof ik).

Ik ben nou dus al 6 kg aangekomen en mijn spieren zijn wat ''harder'' maar niet groter en mijn conditie is al veel beter.

Ik ben dus al aardig aan het bulken (niet zo mooi voor m,n buik deze zomer) maar ben ik zo goed bezig? en wanneer zou ik moeten stoppen met bulken en hoe kan ik meer spiermassa aanzetten, want ik zou nog wel wat resultaat willen voor de zomer.

Groetjes

een beginner die clean bulkt en 6 kilo aankomt moet spiermassa gewonnen hebben...
meten is weten.

• Topic Starter Topic Starter
Oké ik zal meten.

Bedankt voor jullie antwoorden.

had je bij het begin moeten doen....

Dat is waar

Nu gewoon nog snel doen, en bij gaan houden. En foto's maken, is ook een hele goede. KAn je ze met elkaar vergelijken, en dan later zie je echt een groot verschil, terwijl je dat misschien in de spiegel over het hoofd ziet. Heb je een goed schema> eetschema > sportschema?

aallemaal pedo's hier... jullie willen alleen maar fotos van minderjarige zien....
ik kom niet meer hier terug want straks gaat iemand weer zn balzak op mijn tekst leegrukken net als mn vorige topic :O:

dat was niet op je tekst. dat was op je vriendin.

Wow haha, raare wending heeft dit topic gekregen.
@Marten, Ja ik heb een voedsel en sport schema.
Meten en foto's maken ga ik zeker doen jongens.

nogmaals bedankt voor de reacties.:thumbup:

Laatst bewerkt:
wow ik ging net weer op de weegschaal staan, Weer 2 kilo erbij , in een weekje tijd.
en ik eet alleen gezond, dus weer massa gewonnen ?

je bent 1.75m dus je kunt nog wel effe.

laat je vetp. meten met een vetcaliper, en weeg je elke maandagochtend als je net uit je bed komt.

Ik eet ongeveer wel om de 2 uur een hoop boterhammen kipfilet en
was 2 maanden geleden nog 59 kilo , nu al 68. Ga ik te hard en eet ik te veel of kan ik het wel hebben en is het alleen positief? En wanneer moet ik stoppen? Sinds ik 3x per week fitness heb ik altyd wel honger.

Ik eet ongeveer wel om de 2 uur een hoop boterhammen kipfilet en
was 2 maanden geleden nog 59 kilo , nu al 68. Ga ik te hard en eet ik te veel of kan ik het wel hebben en is het alleen positief? En wanneer moet ik stoppen? Sinds ik 3x per week fitness heb ik altyd wel honger.

Je moet gewoon je verpercentage meten met een huidplooimeter zoals al eerder gezegt is, en dat iedere maand doen en zorgen dat je verpercentage niet te hoog oploopt.

Stoppen doe je op 80 kilo.

nom nom nom:meal:
Van 59,5 Kg naar 69,2 Kg in 6 weken. ( 10 Kilo in anderhalve maand)
Vanochtend 5 bannanen , 3 bruine boterhammen kipfilet , 2 bakken cornflakes, 2 glazen melk ,1 glas water op.

:cool:Nog steeds honger
Maar ik blijf van al het ongezonde spul in huis af:rolleyes: ..er ligt wel chocola in de kast :( maar trek ik me niks van aan:p

Vandaag om half4 weer fitnessen , i love it.
Fullboyworkout:)

Cya:D

Terug
Naar boven